!!!!!

1.9K 126 4
                                    

Čakám hodnú chvíľku kým sa konečne otvoria dvere a z nich vyletí naštvaný Newt.
,,Okamžite za mňou!" zasyčí na mňa a ide do kuchyne.
,,Nie." poviem jednoducho a on sa prudko otočí . Kebyže sa dám pohľadom zabíjať ...Verte mi ... Už by som tu nebola...
,,Okamžite." znova zasyčí ale o niečo hlasnejšie. Zostanem stáť na mieste a on naštvane príde ku mne . Stojí odomňa asi 20 centimetrov . Chvíľku sa na mňa prenikavo pozerá a potom vydýchne zadržiavaný vzduch a chytí ma za boky . Čakala som , že ma pobozká no on ma vyšvihol hore a prevesil si ma okolo pliec . Nebránila som sa. Prečo aj .... Prišli sme do prázdnej kuchyne kde ma posadil na stoličku .
,,Čo chceš?!? Veď si mi dal jasne najavo , že so mňou nechceš mať už nikdy nič spoločné!" vyšteknem .
,,Prosím ťa ukľudni sa ." zašepká . Dobre vie , že toto ma vie vytočiť najviac . Neznášam keď ma niekto poúča čo by som mala robiť a , že to čo robím nedáva zmyseľ a podobne.
,,Tak mi už odpovieš?!"
,,Chcem vedieť všetko. Prečo si sa snažila zabiť samú seba a prečo chceš byť bežkyňou? Len tak mimochodom zamietli to . Po tvojom výstupe nočnej bežkyne v labyrintu sa im ani nemôžeš čudovať." arogantne sa usmeje .
,,Čo si ako o sebe myslíš? Že sa tu na mňa budeš akože uškŕňať a ja ti skočím do náruče a poviem všetko čo mi tá starena povedala?!" vykríknem ale hneď sa zarazím . Jeho črty tváre zmäknú a ja začnem zrýchlene dýchať .
,,Aká starena?" prerušovane dýcha .
,,Žiadna.Neviem o čom hovoríš...Asi si zle počul..." snažím sa to zakryť ale je mi jasné , že mi je to hovno platné.
,,Nie povedala si starena. Chcem vedieť aká pretože u nás sú dievčatá mladé a sexy ako Johanna." čo to povedal? Dobre som počula jej meno?
,,Ako kto?!?" vyšteknem .
,,A-a-ko t-ty?" povie šokovane . Pravdepodobne si práve uvedomil čo vypustil z huby .
,,Hajzel," zafrflem a obídem ho . Idem za Brianom . Otvorím dvere a uvidím Briana s Riou ako sa o niečom rozprávajú . Keď započujú otváranie dverí obaja zdvihnú zrak .
,,Ahoj." poviem potichu a pozerám na dlážku . Počujem zavŕzganie pohovky a následne pocítim Brianove ruky ovinuté okolo mňa .
,,Nechám vás ." povie Ria a bleskovo odíde. Ja sa skloním k nemu aby som mu objatie silnejšie opätovala . Chvíľku tam tak stojíme a potom mi zašepká do ucha: ,,Prečo si to spravila? Bál som sa." zdvihnem sa a zoberiem ho za ruku . Posadíme sa na gauč a ja volím správne slová ak''e povedať .
,,Brian... Niekedy to je tak, že musíš opustiť svoju zónu pohodlia aby si zaistila bezpečie ostatným." poviem potichu...
,,Chcela si sa zabiť aby sme my zostali v bezpečí!!?" skríkne. Úplne ma to odrovná... Brian na mňa nikdy nezvýšil hlas...
,,Zlatko prosím nerob to aj ty tahžšie " vzlyknem... Už na to nemám silu.
,,Prepáč. Prosím neplač. " objíme ma. Neviem ako a zaspím.
,,No už si na to prišla? " zasmeje sa tá žena.
,,Ako? Ja neviem čo robiť!" skríknem a hneď sadnem na zem.
,,Ty na ti prides. Andy ťa bude čakať." povie a ja sa ocitnem v meste. Okolo mňa je pusto. Ďalej odomňa je púšť a ja som na okraji. Započujem chrčanie a prudko sa otočím. Za mňou je dav pravdepodobne mŕtvych chodiacich ludi. Hňeď ako ma uvidia,rozbehnú sa na mňa. Začnem utekať a zahnem do nejakej budovy. Niekto mi zakryje rukou ústa a zatiahne ma do nejakej miestnosti. Zavrie dvere a ja uvidím dievča. Bruneta s modrými očami.... Je vážne nádherná.
,,Bože dievča kto si?" zasyčí potichu.
,,To by som sa mohla pýtať aj ja." odpoviem a ona sa sarkasticky zasmeje.
,,Som Christina. " odpoviem potichu.
,,Rita. " povie a postaví nás.
,,Kde to som? "
,,Kde si? V centre Tohto hnusu. " povie a ja sa znova ocitnem v Brianovom objatí. ČO TO SAKRA JE?!?

This is warWhere stories live. Discover now