Aby som nezabudla skúste toto . Ak máte radi Brooklyna Beckhama :) http://www.wattpad.com/myworks/39161811-another-boy Tento diel sa mi vážne ťažko píše ale musím ho napísať... Mrzí ma to ale musím to spraviť . Je toho strašne veľa a aby mohlo byť malé .... Musím vidieť alebo si aspoň prečítať Scorch trails.... Lenže nemám knižku a Ani the maze runner ešte nie je v slovenčine ... Mrzí ma to ... Skúste pri čítaní túto pesničku : https://www.youtube.com/watch?v=d4_6N-k5VS4
Ak vám to nejde je to Heartbeat song od Kelly Clarkson
,,Milujem ťa." poviem a ideme ruka v ruke na Plac.
*po 2 mesiacoch *
Som v treťom mesiaci .... Newt a ja sme spolu a naša láska ej týmto viac a viac spútaná . Viac lásky . Viac nežností . Viac nás.
,,Láska.Dnes večer máme poradu . Ja , Minho , Winston a Zart . Zvládneš to večer?"Len pokrútim hlavou , že mi to nevadí.Usmeje sa na mňa , dá mi nežnú pusu na nos a odíde. Je neskoro večer . Všetci spia a tak sa konečne vydám z kuchynky za Brianom . Pôjdem mu dať dobrú noc a spať aj ja . Pomaly prechádzam popri lese a niečo zašuchoce medzi kríkmi . Na chvíľku zastavím ale rozhodnem sa to ignorovať . Podídem 5 krokov ďalej a zase. Nezastavujem sa ale radšej sa rozbehnem . Počujem rýchle kroky a niekto ma zvalí na zem . Sú tam 2 postavy . Nevidím ich poriadne ale vidím ich obrysy . Nič mi to nehovorí .Teda aspoň myslím . Začnem sa rýchlo stavať ale potom sa jeden z nich ku mne prikloní a sotí ma s5 na zem . Keď sa obaja sklonia zistím , že je to Natalie a Alby .....Ale nie sú to oni . V ich očiach nie je to dobro ... Je tak krv,nenávisť , odvaha zabiť! Bože!Sú bodnutý! Musím si chrániť brucho . Začnú ma na zemi kopať . Chránim si rukami a celý telom brucho a oni sa zatiaľ sústredia na hlavu , chrbát a nohy . Začnem kričať . Pomaly strácam vedomie ale ani raz mi nezasiahli brucho . Niekto vybehol z klubovne a rýchlo bežia k nám . Sú asi 3-ja . Posledné údere . Posledné údere a posledná nádej . Niekto z nich zasiahol 2 krát brucho a ja som začala kričať z plných pľúc . Vo mne nastáva výbuch . Všetko ma začne neuveriteľne bolieť . Začnú mi tiecť slzy prúdom a pred očami sa mi začne zahmlievať . Nič nepočujem . Už iba padám do tmy .
*PO PREBUDENÍ*
Pri mne je šuchot ale nič nevidím . Moje oči sú stále zavreté a nemožné pohybu .
Na rukách pocítim dotyk ale neotvorím oči . Nemôžem . Neviem prečo .
,,Bože Chrissy. Kedy sa asi prebudí?" je to Beccin hlas . Plače. Prečo plače? Nič si nepamätám. Vôbec nič.
,,Je v umelom spánku . Nikto nevie kedy. Ani ona sama." Jeff .
,,Kde je Newt?" tento hlas spoznám ... Minho .
,,Je vonku . Dali ho do diery keď skoro ubil Natalie a Albyho . Nechápem prečo ich zastavili . Chcel som mu pomôcť , no nebol som tam . Keby som bol dobili by sme ich . " skríkne niekto vedľa môjho ucha. Je to pevný hlas ale znie ako Thomasov? Asi . Počkať čo?!?Niekto ma zbil?!?
,,Ako si myslíš , že jej to povedia ? " Aj Ria je tu?
,,Čo presne myslíš?" spýta sa Gally? Ale veď ten ma neznáša.. Čo by tu robil .
,,To s tým malým..." povie potichu Becca.
,,Neviem ale ja jej to nepoviem ." povie potichu Clint .
,,Ja tiež nie." Jeff.
,,Ani ja ." pridá sa Adam .
,,Ja tiež určite nie." zase Johanna . Čo kurva?!?Čo mi chcete povedať . Chcem sa strhnúť , postaviť sa a každému vlepiť za to , že mlčia .
,,Pohla prstami" povie pomaly a zretelne Becca. Zrazu v miestnosti zostane ticho a ja pomaly otváram oči . Do očí mi udrie ostré svetlo . Najprv všetko vidím nezreteľne . Rozmazane . Potom začnem zaostrovať . Vidím Beccu , Adama , Minha , Jeffa , Clinta, Gallyho , Chucka , Riu , Andreu , Zarta a všetci majú mokré oči . Potom uvidím Briana . Je celý červený . Kruhy pod očami a slzy na jeho premočenom tričku a lícach .
,,Čo sa stalo?" toto jediné som schopná zo seba dostať . Nemôžem nič viac urobiť . Nemôžem vydať ani jedno slovíčko . Nemám na to silu . Prejdem si rukou po bruchu a potom mi dojde , že je ploché . Nemá byť ploché ! Má byť zlatučko nadvihnuté . Sfúknuté . Začnem zrýchlene dýchať . Začnem hystericky plakať a nie je mi možné nadýchnuť sa.
,,Kde je moja malá!?!?" skríknem a slzy mi stále idú prúdom .
,,Chrissy ukludni sa . To teraz potrebuješ . Lahni si a ukludni sa. " priskočia ku mne všetci . Ani som si nevšimla , že sedím .
,,Neposadím! Jediné čo potrebujem je vedieť , kde mám moje malé!!!"skríknem a Becca si so slzami v očiach povzdychne .
,,Chrissy , pamätáš si niečo zo včerajška večera?" spýta sa pomaly .
,,Ono je ráno?" spýtam sa nechápavo .
,,Sústreď sa . Pamätáš?" zopakuje . Iba pokrútim hlavou na znak , že neviem .
,,Zbili ťa . Kopli ťa do brucha a ty si ....ty si ....." nevie dopovedať lebo začne plakať a Adam ju objíme .
,,Potratila si." toto boli posledné slová ,ktoré si pamätám . Potom som sa ocitla v tme . V čistej tme kde som nemusela nič vnímať . Nič...
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//