Wales 2

2K 122 1
                                    

Ahoj baby . Ja sa vám chcem ospravedlniť ale mne sa 3/4 príbehu úplne vymazala. Celé mala mať časť : Wales 1200 slov a teraz má iba 256.. Niečo sa mi na Wattpade pokazilo a ja sa za to ospravedľňujem ... Teráz pridám to ... Čo sa odstráinilo :)

,,Chcem ísť preč. " zasyčím. 
,,Ale to nemôžeš." zasmeje sa. 
,,Chcem sa porozprávať . Tak sa ukľudni."
,,Ale ako som už povedala . Ja o to Nemám záujem . A neviem či ste len taká blbá alebo zaseknutá." skríknem a zosuniem sa na zem . 
,,Ukľudni sa . Si tu lebo chcem aby si tu bola . Si v mojom malom vezení , kde ,keby som chcela by si aj zomrela... Ale prijdeš mi ako rozumné dievča a tak  ťa radšej pomaly trápim." zasmeje sa. 
,,Ste chorá." kričím a rukami si držím hlavu . Snažím sa utiecť všetkému čo hovorí .. No márne. 
,,Ja viem..." zasmeje sa a pokračuje. 
,,Ale stále som voľná a nie som niekde zavretá. A len taká rada.. Daj si pozor na Briana.. V poslednej dobe by sa mu mohlo niečo stať.... A aj Newtovy." tak toto je moc. Rýchlo sa postavím a napriahnem ruku , že jej jednu vrazím ale znova som v tme a bezmoci . 
,,Chrissy . Láska . Zobuď sa." trasie so mňou Newt . Celá sa trasiem , v očiach mám slzy a nezmôžem sa na slovo . Rýhclo ho objímem a rozvzlykám sa . 
,,Ššš . To bude dobré. Natalie sa z toho spamätá." pošepká mi Newt . Nemala by som to hovoriť ale teraz mi padne v hod , že Ben odišiel....Nezmohla by som mu to vysvetliť.... 
,,Kde je Brian . Newt prosím buď opatrný." poviem medzi vzlykmi a pustím ho . 
,,Je u Miny." 
,,Dobre pôjdem za Natalie a potom pôjdem za Brianom ." poviem a vyskočím z diery. Predtým mu stihnem dať pusu na nos . Bežím rovno k Natalie domov. Viem , že si zamkla dvere ale logika nepustí ... Nechápem ako mohla zabudnúť na okná. Skočím dovnútra a je tam ticho.
,,Natalie?" poviem v dome .Áno Christina to je také inteligentné jak hovado . Bože ženská znormalizuj sa! Kričí mi môj vnútorný hlások. 
,,Choď preč." ozve sa z kúpelne . Bežím tam a vidím Natalie s krvavou rukou . Pretočím očami a vytiahnem dezinfikáciu W/C/K/D a obväz . 
,,Daj mi ruku ." poviem kľudne. 
,,Vypadni!" skríkne na mňa. 
,,Natalie do 2 sekúnd mi daj tú ruku inak ti ju useknem ." vydýchnem zadržiavaný vzduch a zasmejem sa . Konečne vidím aj jej úsmev. 
,,To by si neurobila. " neochotne mi podá ruku .
,,Teraz to zaštípe." poviem a ona stiskne päste. Pripravuje sa na najhoršie. Nalejem jej na ruku potrebné množstvo a ona sa rozkričí . Čakala som to tak som jej držala ruku a čakala kým to prestane. Keď prestala začala som jej obväzovať ruku . Zasykala ale to je jedno . Musí vydržať. Konečne to mala obviazané. 
,,Nemáś za čo." poviem s úsemvom . 
,,Môžem sa ťa niečo spýtať?" pozriem ňu s úsmevom . 
,,Len ak ty odpovieš na moju otázku."
,,Počúvam." 
,,Ako si sa naučila takto obväzovať rany a postarať sa o také niečo?" spýta sa s povytiahnutým obočím . 
,,No dobre." poviem a vytiahnem si rukávy  . Sú tam ešte stále rezné rany. Boli hlboké takže mi nikdy nezmiznú . 
,,Wau." povie a prezerá si moje ruky. 
,, A teraz ja." poviem a konečne si stiahnem rukávy. Bol to nepríjemný pocit podeliť sa s niekým o takúto vec..
,,Pôjdeš pomocť Mine a Pánvičke s večerou ? Musím ísť za Brianom." poviem so psími očami a ona chvíľku váha no potom prikývne . Odomkne dvere a obe ideme do kuchyne . 
,,Chrissy!" skočí mi Brian do náruče keď ma uvidí . 
,,Natalie? Ako ti je?" spýta sa hneď Mina a podíde k nej a vtiahne ju do náručia . 
,,Cítim sa lepšie." povie a objíme ju tiež . 
,,Ľúbim ťa." poviem mu Brian a dá mi pusu na líčko. 
,,Tak poď sem ty môj chlapák . Potrebujem sa s tebou porozprávať." dám na oplátku ja jemu pusu na líčko a idem k okraju lesa. Tam si obaja sadneme do trávy a on na mńa uprie tie jeho smaragdové oči.
,,Spravil som niečo zlé? Myslíš to s tou vežou? Ale to bol Chuckov nápad." vypadne z neho . Prekvapene sa na neho pozriem . 
,,Tak ty mi prezradíš aj veci o ,ktorých ani neviem ?" zasmejem sa . Celý zčervenia od hanby. 
,,Nevadí krpec o tom sa porozprávame neskôr ale ide o jednu vec.... Vieš čo sa vtedy stalo s Benom.." poviem prerývane a on ma chytí za ruku . 
,,Chcem aby si vedel ako sa máš obrániť pri útoku .... Predstav si keby som prišla aj o sekundu neskôr." poviem s povzdychom a z očí sa mi vykotúľa slza . 
,,Budem ťa učiť ako bojovať alebo .... Proste ubrániť sám seba pred útokmi . Nechcem aby sa ti niečo stalo .... Chcem aby si bol v bezpečí a preto ťa budem učiť ako držať zbrań aj ako sa obrániť rukami . Každý deň po obede sa stretneme v lese . Tam nás nikto neuvidí a vrh nožom budeš robiť na stromoch. Dobre?" pozriem na neho so sllzami . 
,,Dobre." usmeje sa a objíme ma . 
,,O čom sa tu bavíte ?" obajví sa za nami Gally. 
,,O ničom dôležotm ." povie prvý Brian . 
,,Dobre ale Chrissy musíš už do diery. Je za chvíľku sedem a Alby povedall...." 
,,Dobrú noc." poviem Brianovy a pobozkám ho na líćko . Idem do diery a keď tam skočím hneď ma zmohne únava a ja vyčerpaná zaspím . 
Ocitnem sa znova v tej laboratórii ale už tam nie je tá pani . Je tam muž .... Môže mať tak 34? Má dozadu upravené havranie vlasy a tvrdé rysy tváre.
,,No konečne ." povie so smiechom a v ruke drží nôž . Čo to?!?!?

This is warWhere stories live. Discover now