M hhng

2.5K 144 0
                                    

Pocitim ruky na mojich bokoch.

,,Bože. " nadskočím od laku a odskočím od Newta.

,,Ale čo je? Nastrašil som ťa čóne?" zasmeje sa hlbokým hlasom.

,,Ty frasák. " zasmejem  sa a pritiahnem si ho za lem trička.

,,Gally mi bol žalovať. " povie a kusne si do pery.

,,A čo na to hovoríš?  Som alkoholička?"

,,Áno a za to tá treba potrestať." povie a silno mi stlačí zadok.

,,Tak s tým poďme niečo spraviť. " poviem a začnem mu dávať dole tričko.

,,Ale ja som myslel teba. " jeho ruka mi začne bludit po tele. Nadvihne ma a ja mu obmotám nohy okolo jeho trupu. Oprie ma o strom a začne ma nenásytne zasypávať bozkami na krku. Pomaly nás položí na listy a ľahne si na mňa. Začne sa presúvať z krku nižšie až prejde k lemu podprsenky.

,,Newt! Alby! Prebral sa!" ozíva sa celým lesom.

,,Nič nehovor. " zahriakne ma Newt.

,,Tu sme!" skríknem a Newt si vzdychne. Postavíme sa a k nám sa prirúti zadýchany Thomas. Keď nás uvidí celý zbledne.

,,Čo je Thomas? " spýta sa rozzúrený Newt.

,,A-al-b-by sa pre-prebral a potrebuje s tebou nutne hovoriť. " vykoktá zo seba.

,,Dobre ideme. " poviem za Newta a ťaham ho von lesom.

,,Ty to robíš naschvál. " zachraptí mi do ucha.

,,Ľúbim ťa. " pošepkám mu a on sa na mňa usmeje.

,,Idem za Riou. " poviem a odpojím sa od nich.

Prešiel ďalší mesiac a ja som mala vítať nováčika.

,, Kedy prijde bažant?" spýtam sa Newta keď sedíme spolu v našej sieti . 

,,Asi za 3minúty." povie a ja sa strhnem. 

,,Za 3 minúty?" spýtam sa niečo ,čo je jasné. 

,,Áno." zasmeje sa a ja vyskočím zo siete. 

,,Ideme tam." uškrniem sa a schytím ho za ruku . 

,,Brzdi čóne. Čo tak rýchlovka." pritiskne ma na jeden so stĺpov a zaškerí sa. 

,,Nie. Som nadšená. Konečne nováćika privítame normálne a nie....No....Chlapsky." pretočím očami a vytrhnem sa mu . Počujem zvuk klietky tak sa tam rozbehnem . Všetci sa hromadia ku klietke a ja otvorím dvere a skočím dovnútra.

,,Čo tam máš? " spýta sa ma Newt zhora.

Bol tam chlapec... Lenže... Mohol mať tak 8...

,,Ahoj Bažo. Som Christina. " usmejem sa čo najmilšie.

,,J-ja na nič si nepamätám. " povie a začne si trieť spánky.

,,To je v poriadky. Každý si tým prešiel. Vieš aspoň svoje meno?" spýtam sa milým úsmevom.

,,Som Brian." povie a nesmelo sa usmeje.

,,Tak Brian . Vitaj v Place. " usmejem sa a podám mu ruku aby sa postavil . Chytil ju a následne sa postavil . 

,,Láska ? Aj mi odpovieš?" zasmeje sa Newt. 

,,Mám tu chlapca...Prekvapivo... Aspoň bude mať Chuck spoločníka jeho veku." poviem a Chuckovy sa rozžiaria oči . 

,,Poď von . Poď sa ukázať a predstaviť. Dneska dáme Oheň." usmejem sa a ťahám ho von. 

,,Nechám ťa tímto čónom a potom ťa prídem pozrieť." usmejem sa a chcem ísť k Newtovy ale on ma chytí za predlaktie . 

,,Nemohla by si ísť so mňou?" spýta sa nesmelo . Pozriem na Newta a ten sa usmieva a pozoruje nás. 

,,Áno môžem ak chceš." poviem a on ma chytí za ruku . 

,,Chrissy keď Bažantovy ukážeš čo a ako prosím príď mi pomôcť v kuchyni . Máme toho dosť kvôli Ohňu." povie Pánvička a ide do kuchyne. 

,,Mohli by sme si sadnúť a vysvetlíš mi čo sa tu vlastne deje?" spýta sa trošku trasľavo . 

,,Jasné." poviem a Gally sa na mňa usmeje. Zvláštne...On je na mňa vždy odporný.....

Vezmem Briana na ruky a spolu ideme ku kraju lesíku na ,ktorý si spoločne sadneme. 

,,Tak som Christina a som jedna z 4 dievčat. Sme 4 dievčatá a 82 chalanov. " poviem a on ma preruší . 

,,Čo je za tými stenami?" spýta sa vystrašene. 

,,Nič čo by ťa zatiaľ malo zaujímať . Ver mi ." usmejem sa a pohľadím ho na líčku . Len mi stisne ruku a pozrie na mňa. 

,,Všetci chalani sú super. Budeš tu mať super kamarátov a Chucka si zamiluješ. Vždy keď sa budeš báť alebo ti bude zle alebo kedykoľvek keď budeš potrebovať prídi za mňou alebo za Newtom."

,,Kto je Newt?" spýta sa 

,,Vidíš toho chalana ,ktorý nás stále pozoruje a usmieva sa? To je Newt. Je to môj priateľ a vždy ti pomôže." usmejem sa a ukážem na Newta opretého a futrá klubovne. 

,,Prečo si nič nepamätám?" spýta sa smutne a po tvári mu stečie slza. 

Dám si ho na kolená a utriem mu slzičku z tváre. On ma objíme a zostane tak . 

,,Býva to tak . Každý si tým prešiel . Za pár dní sa začneš rozpamätávať . Ale len niečo . Neboj bude to dobré. " zašepkám a tiež ho objímem . Iba tam sedíme v objatí . 

*NEWT POV*

,,Čo si o tom myslíš?" spýta sa ma Alby prichádzajúci ku mne. 

,,O čom presne?" spýtam sa s úškrnom . 

,,Pozeráš sa na ňu ako na svätý obrázok. Prepaľuješ ju pohľadom . Stále ju sleduješ. Ten malý sa ti páči . A páči sa ti hlavne to , že má niekoho ako je Chrissy. Mám pravdu?" povie Alby s úsmevom . 

,,Ani nevieš akú obrovskú pravdu máš." zasmejem sa a ďalej ich pozorujem . 

,,O čom si myslíš , že sa rozprávajú ? Ukazuje na teba." zasmeje sa Alby. 

,,Určite , že som ten najlepší chlap v tomto skurvenom mieste." poviem a obaja sa zasmejeme. 

Zrazu Brian objíme Chrissy. Tá mu niečo pošepká a tiež ho objíme. 

,,Poď Cassanova. Musíme ísť vyriešiť čo s Benom . " povie a ťahá ma preč. 

This is warWhere stories live. Discover now