,,

2K 148 6
                                    

,,Čo chceš?!? " skríknem a začnem cúvať....
,,Teba." poviem a zapichne mi nôž rovno do lýtka.

Prebúdzam sa so slzami v očiach a za ruky na drží Mina.
,,Dievča. Čo je ti?" utrie mi slzy z oči a objíme ma.
,,Kde je Newt?!" skríkne veľa roztrasená.
,,Išiel do lesa. " povie a ja sa rozbehnem preč. Idem potichu a uvidím ho ako plače. Keď ho takto vidím láme mi to srdce.
,,Láska čo je ti?" rýchlo ho zozadu objimem.
,,Nič... " povie a otočí si ma k nemu. Poriadne ho objímem.
,,Láska mne to môžeš povedať. " zašepkám.
,,Chceš to naozaj vedieť? " pozrie sa mi hlboko do očí.
,,Áno. "
,,Honey.... Labyrint mi zlomil dušu, keď som spadol, zlomil som si nohu... Preto chodím ako čón... Záblesk zabil moju myseľ... Jediné čo mi zostáva si ty.... Nechcem ťa stratiť.... Bojím sa každého dňa.... Čo sa môže stať.... Ja ťa proste nemôžem stáťiť.." vidím ako sa mu na líci skotúla slza... Rýchlo mu ju zotriem a dám mu bozk... Je mokrý... Slaný.... A stále plný neskutočných pocitov....
,,Milujem ťa.. Nedovolím aby nás niekto oddelil. Sľubujem. " poviem sa na neho so zaslzenými očami.
,,Christina!!! " počujem Jeffov krik a s Newtom sme sa ruka v ruke rozbehli na Plac. Jeff ukázal aby som išla za ním. Vkročila som do miestnosti a podlomili sa mi kolená. Ležal tam Brian a celé lýtko mal od krvy.
,,Bože. " hlesnem.a skloním sa k nemu.
,,A-ak-ko? "spýtam sa medzi vzlykmi.
,,Nevieme.... Našli sme ho tak na veži
" povie za mňou Zart...
,,Bože. " poviem a vybehnem von. Bežím do lesa a tam vyleziem na jeden zo stromov. Podomňou je Newt  a hľadá ma no bezvýsledne. To kvôli mne... Ovláda ma cez sny? To ja im spôsobujem tú bolesť?
,,Dobre . Stačí mi zaspať . Idem si to vybaviť s tými čónmi." povie a snažím sa zaspať  . Po chvíľke sa ocitám znova v tej laborke. Je tam ale tá žena. 
,,Ty sviňa! Čo si mu spravila?!?! Ty krava sprostá ! Si chorá! Choď sa liečiť!" začnem na ňu kričať a rozbehnem sa , že jej dám päsťou ale meter pred ňou do niečoho vrazím a padnem na zem . Postavím sa a zistím , že je to silové pole. 
,,Nebuď smiešna. " zasmeje sa a pokračuje. 
,,Christina. Ty môžeš za pokazenie v systéme . Budeš za to trpieť . Andy aj ty si to posrala . Obaja budete trpieť." povie zlostným hlasom . V odraze uvidím toho muža . Rýchlo sa otočím a podkopnem ho . 
,,Nebráň sa." zasyčí a skočí na mňa . Nôž má u môjho srdca a celou silou sa pokúša pretlačiť moju ruku aby ma bodol . Začnem plakať . Potom si uvedomím jednu vec a celou silou mu kopnem do rozkroku . 
,,Ty sviňa." zakričí a padne mu nôž z ruky . Rýchlo ho zoberiem a bodnem ho do srdca. Znova sa ocitnem na strome. Mám len jednu cestu . Za Albym . Zoskočím a mierym si to do kľubovne. Po ceste ma uvidí Newt a kulhavým krokom sa ma snaží dobehnúť . No neúspešne. Rýchlo zabuchnem dvere aby sa tam nikto nedostal . Alby s Minhom sedia za stolíkom a diskutujú o Thomasovy. Keď ma zbadajú obaja sa postavia. 
,,Christina čo tu chceš?" spýta sa prekvapený Alby. 
,,Minho prosím mohol by si odísť? Potrebujem sa porozprávať o samote s Albym ." poviem a Minho len prikývne a odíde. 
,,No hovor." vyzve ma Alby. Sadnem si k nemu a so slzami v očiach spustím . 
,,Alby nesmieš to nikomu povedať jasné?!" len prikývne. 
,,Ja za to môžem . Za to , že Briana bodli." poviem a on sa šokovane odsunie čo najďalej odo mňa. 
,,Ako , že ty si ho bodla?"
,,Nie .... Mám sny.... Teda neviem aký typ snov ale stále ten istý. Vždy sa objavím v laboratórii . Je tam žena. Hovorí , že som chyba v programe ....Že musím trpieť .. Potom sa tam objaví ten chlap... Minule ma bodol do lýtka a keď som sa prebudila Brian ležal s dobodaným lýtkom u Jeffa.... Povedala , že musím trpieť a ja si myslím , že by bolo najlepšie aby ste ma vyhnali." poviem a sklopím pohľad . Chvíľku mu trvalo pokiaĺ to spracoval ale potom dodal. 
,,Nemôžeme riskovať , že sa niekomu ešte niečo stane...To máš pravdu ....  Ale ty si náš čón a nemôžeme ťa v normálnom stave nechať odísť .... Newt by sa z toho zrútil ... Tak isto aj Brian .. A nemyslíš , že keď si s ním prepojená tak svojom smrťou zaviníš smrť len iným?" pozrie na mňa a  mne príde zle. Tak toto chce... Trápiť ma za bolesť ..... 
,,A čo mám podľa teba robiť?" poviem zúfalo a zotriem si slzy z očí . 
,,Tak teraz musíš zostať čo najdlhšie hore. Nemôžeš sa nijako naháňať . Budeš celý čas s Natalie u nej . Baby sa u teba budú striedať ....  Tým to musíme povedať ..... Nemôžeš zaspať .... Ale aj to ti nevydrží dlho .. Maximálne tak 3-4 dni ... A potom musíš spraviť všetko pre to aby si si neublížila . Musíš dať zo seba všetko . " povie  a zúfalo a prudko vydýchne . 
,,A teraz čo ?" spýtam sa . 
,,Prvú stráž si vezme Ria. Budeš tam s ňou . Budeme ti niesť jedlo .... Budeš sa musieť o seba postarať...." povie a po líci sa mi skotúľa slza . 
,,Môžem ešte naposledy vidieť Briana a Newta?" 
,,Nie . Moc riskantné." poviem a mne do hrudníku vypáli dieru . Vyjdeme zadnými dverami a dostaneme sa do domu Riou. Posadím sa na pohodvku a čakám kým príde Alby s Riou . Natalie vyšokovane príde ku mne a objíme ma ...Tak asi jej to povedal .....

Prebehli 3 dni a ja som nespala. Som ako klbko nervozity , strachu a všetkého možného . Každý deň prijde niekto iný . Newt s Brianom nevedia kde som a občas vidím oboch plakať pred ich domami. Trhá mi to srdce.... Nemôžem sa na nich takto pozerať...

,,Mina idem spať ." poviem rozhodnute a ona len prikývne . Za ani nie 2 sekundy zaspím a už nie som v laborke ... Som v helikoptére a pred sebou mám nejaké mesto . 
,,Kde to som?" spýtam sa samej seba. Za mňou sa ozve chrapot a ja sa prudko otočím . Za mňou stojí dievča.. Ale jej tvár aj telo je znetvorené.... Bože kam som sa to zasa dostala?!?
,,Si v poriadku?" spýtam sa ...Naozaj inteligentné Christina. Neodpovie iba na mňa skočí s jedným cieĺom .... Pokúsať ma....

Baby dneska som to napísala troška skôr a viem , že je tento diel trošku čudný ale je v Ňom veľa podstatného do budúcich častí .... Chcem sa vám poďakovať za každú hviezdičku aj koment :3 ste úžasní :3 :3 :3 

This is warWhere stories live. Discover now