The maze

1.9K 159 3
                                    

Pokúsať ma... Ocitnem sa znova v laborke.. Predomňou stojí ta žena.
,,O čo sa pokúšate?!" skríknem a ona na mňa nechápavo pozrie.
,,Už som ti to hovorila. Musíš proste trpieť. Nepoviem ti. Vnútri Labyrintu V NOCI nájdeš všetky odpovede. Ak si v Labyrinte neprenesieš bolesť na ostatných. " povie a ja znovu uvidím Albyho tvár.
,,Čo sa stalo!?" bleskovo sa spýta keď zase normálne vidím.
,,Nič zvláštne...letela som helicoptèrou... Choď pracovať... Určite ťa potrebujú" on len prikývne a odíde . Predomňou stojí Andrea a povzbudivo sa usmieva. 
,,Asi skočím do sprchy a podobne." usmejem sa na ňu a zamierim si to rovno do kúpeľne. Zamknem sa a otovrím okno . Takže.... Teraz....Dostať sa do labyrintu....V noci.... Ak sa mi niečo stane .... Ostatný budú v poriadku ... Takže risk je niekedy zisk .... Nie? Vyskočím okno a počujem zatváranie dverí Labyrintu.... Rozbehnem sa a keď už je tam priestor tak 3 krát pre mňa uvidia ma Placeri a všetci začnú na mňa kričať... Veci typu.... Či mi hrabe a podobne... Newt sa za mňou rozbehne a kričí zo všetkých síl .Snaží sa ma dobehnúť ale bezvýsledne. Ja prebehnem a za mňou sa zavrú dvere. Tak a čo teraz? Okolo mňa sú obrovské steny..Niektoré zarástlé brečtanom... Mohla som to trošku premyslieť ... Prebehnem pár metrov a som na nejakom úseku s neuveriteľne veľa uličkami . Niečo sa o niekoľko uličiek rozkričí...Poznám , že to je Rmut.... Rýchlo skočím pod brečtan a on prejde no ja mám čo robiť aby som sa nerozplakala....Bála som sa ,veľmi..Vyliezla som von a porozkukávala som sa . Nikto nikde ... Začala som utekať.... Nevedela som kam...Proste som panikárila.
Zastavila som a začali sa mi podlamovať kolená . Na vlasoch mi pristál nejaký neidentifikovatelný typ slizu . Keď som sa pozrela hore uvidela som ho ... Celý čas na mňa pozeral . Obrovksé pavúčie nohy s monstróznym telom . RMUT! Rozbehla som sa a on s vreskotom za mňou . Vyšplhala som sa na nejakú zo stien a poobzerala som sa . Bol priamo za mňou . Bola som v  kúte..Kam teraz? Skočiť alebo nechať sa zabiť? Chcem ešte vidieť Newta aj Briana s ostatnými tak som sa rozhodla pre menej pravdepodobnú smrť . Skočila som a chytila sa brečtana . Rmut skočil za mňou a vedľa ruky mi pristála nejaká obrovkská ihla. Tak som sa zľakla , že som sa putila a dopadla na zem . Chvíĺku som sa zviechavala ale keď som si uvedomila čomu čelím rýchlo som sa postavila a započula som ako sa Labyrint mení . Áno menil sa . Rozbehla som sa smerom meniaceho sa Labyrintu . Obluda vyštartovala za mňou a po pár sekundách ležala rozpučená medzi stenami Labyrintu . Bože a čo teraz ?!? Vyšlo slnko....Koľko som tu bože bola ..... Bola som rovno u vchodu ...Síce nie pri tom kde som vchádzala ale bola som pri ňom . Po chvíľke sa začali otvárať dvere. Celá dotrhaná a krvavá som sa snažila dostať von . Všetci stáli pri bočnom vchode no ja som nemala silu zakričať. 
,,Hej Newt!Druhá strana!" počula som nejakého Placera a uvidela Newtovu uplakanú tvár pokiaľ som pravdepodobne....neodpadla....

*PO PREBUDENÍ*

Kde to som? Neuveriteľne ma bolí hlava a najradšej by som zvracala...
,,Kde som?"  spýtam sa chrapotom a okolo mňa sa zhrnie rozruch .
,,Christina?!?Hrabe ti ?!?  Prečo si to robila?!? Myslela si si , že si niečo viac ako iný Bežci alebo čo?!?" počula som Albyho krik a začala som kašĺať krv. 
,,To stačí ! Všetci von! Brian , Newt a Alby ! Von okamžite!" počujem prísny hlas Jeffa. 
,,A-ale-" počujem Newtov zúfalý ston no Jeff ho hneď usadí . 
,,Von." povie a ja sa posadím . Vedľa mňa sedia Jeff a Clint. Poriadne si pretriem oči a zistím , že som v ,,Zdravoťáku" ....
,,Čo sa stalo?" spýtam sa a triem si spánky. 
,,To nám povedz ty." povie unavene Clint. 
,,Išla som do Labyrintu , stretla Rmuta..... Utiekla som mu ..... Zabila som ho ..... A teraz som tu." poviem a oni sa obaja strhnú .
,,Čo si ho?!?" spýtajú sa obaja šokovane. 
,,Zabila."zachraptím potichu . 
,,Choď pre Albyho." povie Jeff Clintovy a ten odíde preč. 
,,Jeff .... Brianovy alebo niekomu inému sa nič nestalo , že?" spýtam sa s nádejou v hlase. 
,,Nie všetci sú v poriadku.Až na teba" povie ustarostene. 
,,Ja som v pohode." poviem a postavím sa. 
,,No tak to teda nie slečinka." povie a posadí ma .
,,Kde je tá krava?!?" počujem Albyho naštvaný krik . 
,,Tu som." zachraptím najhlasnejšie ako sa mohlo dať . 
,,Čo si si preboha myslela?!? Že si najlepšia nočná bežkyňa?!?Alebo čo?!?"
,,Prestaň hučať a možno ti to aj poviem!!!" skríknem zase ja .... Nebaví ma stále počúvať jeho krik . No to , že som sa rozkričila po chvíľke oľutujem lebo začnem vyplúvať krv. 
,,Hovor." poviem Alby a sadne si . 
,,Spala som . Bola tam tá ženská ... Povedala , že ak pôjdem v noci do Labyrintu tak sa dozviem čo treba robiť . Potrebujem aby išiel Minho spolu s Thomasom a ďaľšími bežcami preskúmať toho Rmuta čo som zabila . Nie je živý ako živý . Je ovládaný a to zariadenie je stále tam . Je vonku takže stačí ak ho schmatnú a vrátia sa s5. " poviem a on chvíľku spracováva to čo som povedala. 
,,Ohrozila som Placerov." poviem a trhavo vydýchne. 
,,Neohrozila. Keby ich ohrozím niektorý by tu ležal so mňou . V Labyrinte to nie je ako tu na Place . Všetka moja bolesť zostáva mojou . " povie a ostro vzdychnem . 
,,Musíš ísť teraz za Newtom . Je vo vašej sieti a potom za Brianom ...Je u Chucka. " povie a ja to nijako nekomentujem . Len sa postavím a mierim si to k nám . Vidím ho opretého o jeden zo stĺpov. 
,,Newt?" zašepkám a on sa prudko otočí ...

Baby vážne vám ďakujem za všetky vote a comments.. :) Ste pre mňa neuveriteľná inšpirácia . A spolu sme presiahli 1 K :3 :3 :3 ĎAKUJEM < <3

This is warDonde viven las historias. Descúbrelo ahora