Milujem ťa

1.9K 127 4
                                    

Tak tu je nový diel . Dúfam , že sa bude páčiť :) Každý comment poteší a vote tiež . Čím viac vote , tým viac ma to núti robiť lepšie a lepšie . Ste úžasný <3


,,Brian toto už nikdy nespravíš , jasné?" pozriem mu do jeho uslzených očí a mierne sa usmejem .
,,Dobre.Ale len pod jednou podmienkou ." začne vyjednávať. Fakt?
,,Počúvam." porazene vzdychnem .
,,Môžem dneska spať pri tebe." usmeje sa.
,,Dobre." pritakám nakoniec.

——————————————————

Prešiel nejaký ten čas bez žiadnych hrozných tragédii. Aspoň chvíľku .
,,Ako to vyzerá?" okolo mojich bokov sa obmotajú ruky .
,,Milujem ťa." otočím sa a dám Newtovy vášnivý bozk.
,,Milujem ťa." zopakuje .
,,Kde je Brian s Chuckom ?" usmejem sa mu do hrude keď ho objímem .
,,Hrajú sa pri lese."zasmeje sa a položí si jeho hlavu na moje rameno .
,,To je dobre." pritakám a obaja sa odtiahneme .
,,Máš nádherný úsmev." povie a ja sa uškerím . Milujem keď mi hovorí , že mám niečo nádherné . Je to o dosť krajšie ako keď povie , že som sexy.
,,Ten tvoj tiež nie je na zahodenie." postavím sa na špičky a dám mu bozk na špičku nosu . Strhnem sa keď počujem obrovský hluk.Obaja sa na seba vystrašene pozrieme a bežíme k zdroju hluku . Klietka sa vracia naspať hore. Už bolo načase. Nemáme skoro žiadne jedlo . Museli sme posledné 2 dni byť len o zeleniny a ovocí , čo si pestujeme . Klietka s obrovským hlukom zastane a všetci okolo len pozerá a čakajú čo sa bude diať . Z ticha nás prerušia vzlyky ,ktoré sa valia z klietky . Neviem prečo , ale je mi to strašne povedomé . Niečo silné . Niečo , čo som milovala...Stále milujem ? Nečakala som na nikoho , iba som otvorila klietku a rýchlo do nej skočila.
,,Chrissy?" zaznie hlas za mnou a ja sa prudko strhnem . Sedí tam dievča asi 16 rokov. Bledohnedé vlasy a navlas rovnaké oči ako ja . Na nič nečakám a pribehnem k nej . Silno ju objímem a ona sa rozvzliká . Objatie mi celou silou opätuje . Cítim ako sa celá trasie a ja s ňou .
,,Becca." pošepkám a po tvári mi začnú stekať slzy.
,,Toto som mala v ruke." ukáže na skrčený papierik a podá mi ho . Otvorím ho a celá sa roztrasiem .
,,Myslím , že potrebuješ povzbudiť . Nech ti je tvoja sestra pomocnou rukou . Uvidíme sa v snoch .
-Tá starena "
Ako mohla vedieť. Ako?
,,Vieš kto som?" pozriem sa na Beccine uplakané oči .
,,Áno . Christina. Ty krava . Veď si moja sestra." medzi vzlykmi sa zasmeje a ja s ňou .
,,Láska ? Pomôžem vám nejako?" do klietky skočí Newt .
,,Nepribližuj sa k nej ! " zakričí na Newta Becca a z nohavíc vytiahne nožík .
,,Becca stoj." poviem s nepokojom v hlase.
,,Nechcem aby ti ublížil." precedí medzi zuby .
,,Ja jej určite neublížim . Milujem ju ."povie pomaly Newt a Becca sa zmätene pozrie na mňa . Len prikývnem a ona pomaly zloží nôž .
,,Newt . Zoberieme ju hore . Tam sa s ňou musím porozprávať." poviem a spolu s Beccou vyjdeme von .
,,Začnite to vykladať . " povie Newt a ja a Becca ideme do prvého domčeka . Sadneme si na posteľ a pozrieme na seba.
,,Čo si pam-" začnem no ona mi musí na just skočiť do reči .
,,Ako som sa sem dostala ? Ako to , že ty si tu ? Kto bol ten chalan? Chodíš s ním? Už ste sa bozkávali? Ale nie! Vy ste spolu spali!" zapiští .
,,Dám ti pár otázok na ,ktoré mi odpovieš." povie s kľudom .
,,Nie najprv mi povedz o tom chalanovi . Je sexy." povie MOJA SESTRA. Bože toto nech ešte raz zopakuje a príde o jazyk . Toto môžem povedať len ja .
,,Nie ty mi odpovieš najprv na tie moje." povie nedostupne.
,,Ach . Nie je to dôležité. Nebuď ako malá a hovor. Pamät-"
,,Nie , nie . Odmietam čokoľvek povedať , dokým sa nedozviem čo máš s tým sexošom." pípne.
,,Ty si strašné teľa." povzdychnem si .
,,Áno ale ty niečo potrebuješ viac ako ja . " zachichoce. No tak na to , že pred chvíľkou vyliezla z klietky je celkom odvážna . Štve ma to decko . Je tvrdohlavá ako... ja... A to neznášam .
,,Ten chalan bol Newt . A nehovor mu Sexoš." poviem naoko naštvane .
,,A ty máš s ním čo? Čo si na neho taká háklivá?Počkaj veď on povedal , že ťa miluje!"vykríkne zrazu .
,,Prajem dobré ránko." zasmejem sa.
,,Už ste to spolu robili?" začne vyzvedať .
,,S týmto sa ti nebu-" začnem no som znova prerušená . Vážne už by mi to mohli prestať robiť.
,,Áno spali." počujem odo dverí Minha .
,,Sklapni." buchne ho do pleca vedľa neho stojaci Newt.
,,Ale čo trošku mimo." zasmeje sa zase Minho .
,,Ja som to vedela!" zakričí víťazoslávne Becca.
,,Kde je Alby?" otočím sa k jedinému normálnemu . K Newtovi .
,,Stále sa muchlujú s Natalie." odfrkne Newt.
,,Bože . Je mi z nich zle." pretočím očami .
,,Dobre. Minho , nech ide Becca s Adamom . Ukáže jej to tu . Potom nech sa ide najesť . Ja potrebujem niečo s Newtom poriešiť." snažím sa znieť čo najvážnejšie ako to ide. Becca s Minhom odchádzajú ale počuť ešte ako Minho hovorí Becce:,,Ak Newt príde a bude sa tváriť ako po dávke marihuany , bude to preto ,lebo si zasunul." zasmejú sa a my obaja pretočíme očami . Chytím ho za ruku a ťahám ho k lesu . Keď už sme dosť hlboko , vieme , že obaja chceme to isté. Chceme cítiť naše telá v sebe . Chceme aby to bolo ako na začiatku . Žiadny stres . Žiadne problémy . Len ja a on . Len on a ja . Len my . Cítiť každý jeho pohyb na mojom tele . Vidieť jeho úsmev . Iskru v jeho očiach . Zkusnutý spodný ret. Cítiť husiu kožu pokaždé , keď sa ma aspoň trošku nežne dotkne. Počuť jeho vzdychy . Potrebujem ho viac ako kedykoľvek inokedy. Milujem ho ! A to mi nikto nemôže zobrať!!

This is warWhere stories live. Discover now