,,Áno zlatíčko čo sa deje? " poviem a posadím si ho na kolená.
,,Je mi smutno...Hľadal som ťa.... Newt bol s Natalie .... O niečom sa rozprávali.... Mohol by som tu byť s tebou ?" povie a objíme ma.
,,Určite . Ty vždycky zlatíčko." poviem a dám mu pusu na čelo .
,,Mohla by si mi niečo zaspievať?" jeho pohľad smeruje na mňa a ja som v rozpakoch . Ja si nič nepamätám . Viem iba jednu pesničku . A neviem či sa to hodí . Viem len Close your eyes od....Me...Me niečo ...Neviem od koho .
,,Viem len jednu zlatíčko .A neviem či by sa ti páčila." poviem potichu .
,,To je jedno . Zaspievaj ju prosím." usmeje sa na mňa a znova si na mňa ľahne .
,,Tak dobre.... Show the world ,the you inside. Raise your voice and close your eyes cuse you're beautifull . Come on and show the world ,the you inside. Raise your voice and close your eyes cuse you're beautifull . " začnem spievať a počujem príjemné oddychovanie. Chvíľku ležíme a ja zistím , že Brian zaspal . Idem ho uložiť do siete a idem za Newtom. Newt sa rozpráva s Natalie tak sa mi ho nechce rušiť . Idem rovno do našej siete spať.
*RÁNO*
Budím sa sakra skoro . Ešte sa ani neotvorili brány a ja už idem do kuchyne. Keď som pred kuchyňkou zastavím sa lebo pošujem pukot vetvý ale veď všetci sú predsa ešte v ríši snov.... Z lesa sa ozve rana a zrazu Minin smiech . Obaja vyjdú z lesa ruka v ruke a ja sa sama pre seba usmejem .Idem im oproti a keď ma uvidia rýchlo sa od seba odtrhnú .
,,No Minho. Toto som od teba nečakala som sklamaná." povie a zakrútim hlavou . Obaja sa na seba so strachom pozrú .
,,Myslela som si , že ja budem vedieť prvá o vašom vzťahu . Strašne." poviem dramaticky a obaja sa zasmejú .
,,Aj ja som si to myslel." povie niekto za mňou a okolo mňa sa obmotajú veľké dlane .
,,Ako to , že si tak skoro hore." otočím sa k nemu .
,,Nemal ma kto zohriať tak mi bola zima." usmeje sa a ja mu dám pusu na nos.
,,Si strašný klamár." zasmejem sa.
,,Takže koľko?" otočím sa na Mina & Minha.
,,Čo koľko?"
,,Ste spolu."
,,10 hodín , 17 minút a 24 sekúnd . " povie Minho a ja na neho zamilovane pozriem .
,,Čo tak pozeráš aj ja to viem presne." oborí sa Newt.
,,Tak schválne. " on len niečo zafrfle aby som to nepočula a pozrie na mňa.
,,Aha super." zasmejem sa.
,,Tak neviem ." poviem a vzdá sa .
,,Čo idete robiť?" pozriem na Newta.
,,Tak niečo by tu bolo čo by sme mohli robiť." kusne si do pery Newt.
,,Áno mohli by sme spolu navariť raňajky." usmejem sa a jemu klesne úškrn.
,,Tak dobre.Možno aj tam sa trochu zabavíme." povie porazene . Chytí ma za ruku a ťahá do kúchyne.Dneska to je krátke lebo mám problémy v škole ale nabudúce bude dlhá a s jedným prekvapením ;)
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//