Baby sorry ale ja som to tam hore musela dať.... NEWTELLA :3 DALA BY SOM SI :3
,,Prekvapíme Pánvičku a spravíme raňajky my." poviem a pritlačím ho na chladničku.
,,Alebo aj nie. " poviem a prilepi sa mi na pery. Začne mi dávať dole tričko. Keď je už pri zapínaní podprsenky za nami sa ozve smiech.
,,My sme vedeli, že vád tu nemáme nechávať samých. " rýchlo sa strhnem a schmatnem svoje tričko, ktoré skončili na zemi. Bleskovo si ho oblečiem a celá červená sa na nich pozriem.
,,Mina,Minho! Slušnosť káže klokať vieš. " poviem a vyberiem z chladničky vajcia a salám.
,,My sme klopali. " zasmeje sa Mina.
,,Dobre my to už zvládneme. " poviem s oni odídu.
,,Tak kde sme to prestali?" Pritlačí ma na chladničku Newt.
,,A von. " počujem Minin smiech ododverí.
,,Dobre. " odfrkne Newt a odíde.
,,Ty teda vieš prekaziť peknú chvíľku. " zasmejem sa a ona si ku mne sadne a vyberie panvicu.
,,Zvykaj si.'' započujeme klietku.
,,Čo?!? " obe sa na seba nechápavo pozrieme a bežíme ku klietke.
Dobehneme tam hneď ako Newt a spolu zdvihneme tú hornú časť.
Skočím dovnútra a tam leží dievča.
,,Dýcha? " počujem Albyho. Sú tam všetci Placeri.
,,Dýcha.Ak to bude ďalšia čo ma s nožíkom pritlačí na stenu prenechávam bažantov Mine. " zasmejem sa no nemenej sa dlho. To dievča na skopne na zem a vybije mi dych. Rýchlo ho neberiem s5 a rýchlo ju skopnem na zem.
,,Bože si normálna?!? " skríknem a to tam už je Newt a dáva ku do diery. Niečo ma strašne boli v hrudníku ale neviem čo....
,,Si v poriadku? " skočí tam Ria.
,,Už dýcham. " zasmejem sa a ona ma postaví.
,,Newt ju pozná. A ona pozná jeho. " povie mi Mina keď vyskočím z kliekty von.
,,Ako je to možné? " som vážne zaskočená....
,,Nejaká najlepšia kamarátka z detstva... " povie Andrea a ja idem ku klietke pri ktorej si Newt a usmieva sa. Rozpráva sa s ňou.
,,Chrissy toto je Johnie. Pamätá si ma. " povie s úsmevom a ja jej konečne uvidím do tváre. Je to chudé dievča s havrano -čiernymi vlasmi.
,,Úžasné. " pretočím oči.
,,Asi sme nezačali najlepšie... Som Johanna. " povie a usmeje sa.
,,Christina. " odpoviem no úsmev jej nepätujem. Otočím sa na Newta s nechápavým pohľadom.
,,Idem navariť raňajky... Keď doflirtuješ choď pomôcť Albymu.. Išiel do lesa po drevo. " poviem odporne a otočím sa na odchod.
,,Čo? " ignorujem ho a idem do kuchyne. Pánvička tam už dorobieva omeletu.
,,Ahoj. " usmejem sa a on mi odzdraví. Prejdem k "jeho zásobam" a vytiahnem vodku.
,, Takto zhurta? Ešte si ani neraňajkovala. " zasmeje sa Pánvička.
,,Asi pôjdem za Jeffom. Po tom ako ma ta nádhera skopla nemôžem poriadne dýchať... " poviem a Rozhodnem sa ísť ku zdravoťákmi.
,,Clint?Jeff?Ste tu? " hneď ako to poviem vykukne Clintova hlava.
,,Čo potrebuješ Chrissy? Jeff robí prehliadku ten novej.. " prejdem k nemu a sadnem si.
,,Odvtedy čo ma ta nádhera skopla nemôžem poriadne dýchať. " poviem a on sa na mňa pozrie.
,,Daj si dole tričko. " povie a ja sa zasmejem.
,,Toto som naposledy počula od Newta. " usmeje sa. Dám si dole tričko a on mi začne niečo robiť na chrbte.
,,Jasné... Máš poškodený stavec... Prídi za 15 minút... Zatiaľ si pripravým veci... Dám ti masáž. " povie a ja sa široko usmejem.
Vyjdem von a po ceste ma chytí Newt.
,,Čo to malo znamenať?" povie ako prvé.
,,Nič. " odpoviem.
,,Tak mi daj pusu. "
,,Nech ti ju dá Johanna. " objídem ho a idem za Brianom
,,Čo tu robíš krpec?" uvidím asi sedí pri kraji lesa.
,,Rozmýšľam. " povie jednoducho.
,,A o čom? "
,, O tebe. " zmätene sa na neho pozriem.
,,Prečo? "
,,Neviem. Mám ťa strane rád. Si mi ako mamina. " povie a objíme ma.
,,Aj ty mne zlato. " usmejem sa a objatie mu opatujem
,,Som ti ako mamina? " spýta sa so smiechom.
,,Poď sem ty malý. Ty ma budeš chytať za slovíčka?" chytím ho a zatočím vo vzduchu.
,,Dobre stačí lebo sa pocikám." kričí a ja ho postavím na zem.
,,Idem si dať masáž od Clinta. Počkáš ma? Bude to len 10 minút... Môžme potom ísť s Chuckom do lesa a postaviť bunker. " zasmeje sa a ide nájsť Chucka.
,,Daj si dole všetky veci... Teda tričko a podprsenku." povie nervózne Clint. Dám si dole oboje a zakryjem si prsia rukami.
,,Clint? Johnie na tom je v pohode. " vôjde do miestnosti Newt a zamrzne mu úsmev na perách. Niečo zabrble a rýchlo vybehne von.
,,Sakra. " rýchlo si dám cez prsia tričko a vybehnem von. Pomaly kríva ďalej odo mňa. Ale krívanie mu nepomáha tak ho rýchlo chytím a strhnem za ruku
,,Čo si myslíš, že robíš?!? "skríknem na neho a on sa prudko otočí.
,,Chvíľku som s Johnie a ty si to hneď rozdávaš s Clintom!!" všetci sa na nás otočia a začnú pískať jelikož som polonahá.
,,Tá tvoja nádhera Johnie mi poškodila stavec a kedze ty si bol s tvojou Johnie nemal mi ho kto napraviť ty debil! " on sa zatvári asi tak,že do piče.
,,P-pre-páč " výkokce zo seba.
,,Strč sa! " idem s5 ku Clintovy, oblečiem si svoje veci a idem za Brianom.
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//