31- kızım

128 17 4
                                    

Alarice uyuduğunda Belinda onu güzelce yatağa yatırmış ve üstünü örtmüştü. Sessizce odadan çıkmış ve kimse giremesin diye de kapıyı kilitlemişti. Kütüphaneye giderken başından geçenleri düşündü. Neler yaşamıştı ve yine de hayattaydı. Yıkılmaz olandı. Asla pes etmeyen.

Sonra aklına geldi. Babası neredeydi? Neden yanına gelmemişti? Yoksa onun için hiç mi endişelenmemişti? Hâlâ bilmediği şeyler vardı. Hissediyordu. Ama yakında öğrenecekti. Önce şu kral işini halletmeli ardından sevgilisi ile evlenip iki hanedanlığı bir etmesi gerekti.

Ama o bütün gezegene sahip olandı. Baş tanrıça. Büyük melez. Güçlü.

Kütüphane kapısının önüne gelince kapının hemen yanında dikilen askerlere asla kapıyı açmamaları emrini verdi. Onlarda itaat edip kraliçe geçince hemen kapıyı kapattılar.

Adolfo, Coley ve Dante çoktan gelmiş koltuklara oturmuşlardı. Hepsi dikkatle Belinda'ya bakıyor ne diyeceğini, ne isteyeceğini bekliyorlardı.

"Bütün kitaplara bakacağız. Ama önce ben yokken neler oldu ve neler biliyorsunuz? Herkes bildiği her şeyi söyleyecek. Anlaşıldı mı?"

Hepsi onaylamış ve önce Adolfo söze atılmış olanları anlatmaya başlamıştı.

"Şimdi kraliçem- böyle diyorum ama umarım kafam yerinde kalır da uçmaz- siz yokken birçok şey oldu. Önce kaçırılmanız ile başlamak gerekirse siz gittiğiniz andan itibaren Kraliçe Alarice bayıldı hatta birkaç gün yataktan kalkamadı. Güçlerini kaybetti. Bunun nedeni ruh eşinden uzak olması ve size büyük bir ihtimalle verilen ilaç ya da yapılan büyü idi. Her neyse devam edelim biz. Ardından bu iki aşık bir şeyler yaşadı ama ne olduğu hakkında zerre bilgim yok. Cinsel ilişkileri ile de ilgilenmiyorum açıkçası. Babanız, Alarice'e sizin nereye kaçırıldığınızı bildiğini söyledi ama nereye olduğunu söylemedi ve söylemediği için Alarice onu buraya kapattı ve ve yine ve zorla ağzından laf almaya çalışırken seni görmüş aşağıya inmiş. Yani bu yakışıklı ve seksi askerler öyle dediler. Öyle işte aslında pekte bir şey olmamış. Kız ben daha çok şey bekliyordum. Ölmekten beter olduk resmen ama yaşadıklarımız bir elin beş parmağını geçmez. Ay sinirlerim bozuldu. Kahkaha atarak ağlama isteği var içimde be."

"Adolfo sen ne anlatıyorsun ya? Sus bir. Siz de şimdi neler bildiğinizi anlatın."

***

"A-alarice. K-kızım. Gi-gitme. "

"Kral Duke, uyanın efendim. Kâbus görüyorsunuz efendim. Uyanın lütfen."

Duke uyanmadı. Uyanamadı. Sürekli aynı şeyleri sayıklayıp durdu. Ama en son başka bir isim de çıktı ağzından.

"A-alvin yap-yapma."

_________________________________________
Ballarım ben geldim🍯

Aslında daha önce atacaktım ama biraz kötüyüm bu aralar😿

Ama yine de bölüm atmaya devam ✊🏻

Sizleri seviyorum oy vermeyi unutmayın 🍓

Sizleri seviyorum oy vermeyi unutmayın 🍓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

↘️⬇️↙️

[ Le Paradis En Enfer ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin