Aaric eline ulaşan mektubu alıp okuduğunda yanına hemen Dante'yi çağırtmıştı. Dante bir sorun olduğunu anlayıp koşarak taht odasına gelmişti. Kralın önünde selamını vermiş elinde ki mektuba bakmıştı.
"Hemen hazırlan. Belinda seni yanında istiyor. Acele et."
Kötü bir şey olmamasını umarak hemen odadan çıkıp kendi odasına koşmuştu. Bir çantaya gerektiği kadar eşyayı tıkmış ve kapatmıştı. Saplarından tuttuğu çanta ile koşarak şatonun çıkışına ulaşmaya çalıştı. Düğün günü giyeceği eşyaları buradan getireceklerdi. En azından öyle planlanıldığını duymuştu.
Atı zaten kapının önünde hazırlanmış bir şekilde duruyordu. Cehenneme geçiş yapacak ikinci melek olacaktı kendisi. Birincisi merakına yenik düşüp aşkına kavuşan Belinda. Dante de aşkına kavuşacak mıydı?
Atına atlamış, çantayı ise önüne koymuş ve saplarından kemerine bağlamıştı düşmesin diye. Son sürat ilerliyordu atı. Sonunda sınır gözüktüğün de ata biraz yavaşlaması için komut vermiş ve sınırda duran kendi askerlerine sonra da diğer tarafın askerlerine bakmıştı.
Karşı tarafın askerleri arasında tanıdık sima ile kaşları çatıldı. Adolfo. Tam karşısında durmuş atının üstünde sırıtarak duruyordu. Onu saraya kendisinin götüreceğini söylemiş ve kendisini takip etmesini istemişti.
Dante mecburen onun arkasından içeriye girmişti ki atı bir anda huysuzlaşmış ve sınırdan geriye geçmişti.
"Senin at buranın toprağına uygun değil. Ayakları yanmıştır. Benim atıma binmen gerek. Hadi inde şu attan benim kine bin."
Dante mecbur bir şekilde attan inmiş ve atından özür dilemişti. Çantasını eline almış tekrardan karşı tarafın sınırını geçmişti. Sıcak basıyordu. Alev alıyordu bedeni resmen.
"Sizin neden esmer ya da kızıl bedene sahip olduğunuzu çok iyi anlıyorum şuan. Nefes almak bile çok zor burada."
"Ay dur şimdi aklıma geldi. Al şu ilacı. Buraya uyum sağlayabilmen için. Su yok maalesef yanımda. Öyle içi ver. Ve artık lütfen bin şu ata bana bile daral geldi."
"İyi be bekle."
Ata binmiş ardından sıvı ilacı Adolfo'nun elinden almış ve içmişti. Çantayı önüne koymuş ve ikisinin arasında hem düşmemesi için sıkıştırmış hem de aralarında bir mesafe bırakmıştı.
Kendinden geçtiğini hissediyordu. Kafası güzelleşiyordu.
"Sen de bana içki falan mı verdin? Kafam güzelleşti bir an."
"Ne alakası var be. İlacın yan etkisi o. Belinda da da aynı şey oldu. İki gün ondan odasında kilitli kaldı. Yoksa şuan kıyametler kopuyordu."
Sonlara doğru iyice kendini bırakmıştı Dante. Bayılmıştı.
***
Adolfo, sürükleye sürükleye içeriye taşıdığı Dante'yi taht odasına getirmişti.
"Hayvan herif ne yedirdiler sana? Domuz mu yedin ne yaptın. Size günahtı galiba o. Aman zaten tadı bok gibi."
Kendi kendine söylenirken Adolfo, arkasında duran ve oynaşan ikiliyi görmemişti. İkili ise onun sesini duyunca hemen ayrılmış ve üstlerini düzeltmelerdi. Belinda kendini kötü hissetmişti. Arkadaşı kötü haldeyken o burada sevgilisi ile eğleniyordu.
Ama aynı zamanda da şaşkındı. Dante için mektup göndereli on ya da on iki saat anca olmuştu. Ne ara gelmişti?
"Nereye gitti bu karı. Ulan eşek kadar herifi biz taşıyalım, kadın sevgilisi ile aşk yaşasın. Ulan benimde şu ruh eşini bulmam lazım. Tanrının cezası nerede acaba? Alaina'nın cezası demek daha doğru da olabilir. Ulan kadının başımıza açtığı derde bak. Ruh eşi. Ay götüm. Aşkım aşkım, aşkım aşkım. Başlicam aşkınıza. İblisi aşktan da nefret ettiriyorlar sevdadan da. Böyle aşk mı olur ya? Hâlâ daha terk edecek misin ayrılacak mısın arayacak mısın aramayacak mısın? Sanki, 18 asırlık ergen. Tanrı'nın cezaları."
Sinirle birlikte arkasına döndüğünde gördüğü kraliçe ve sevgilisi ile anlık kalp krizi geçirmiş ve ölümle yaşam arasında ki ince çizgi ortasında dans etmişti.
"Ş-şimdi e-efendim şöyle ki b-ben-"
"Kes Adolfo. Bunu sana daha sonra sorarım ben. Ama şimdi şu herifi Coley'in odasına sok ve kapıyı kilitle. Ayrıca gerizekalı iblis seni. Neden onu sihirli değnek ile taşımayı akıl edemedin acaba? Aptal."
______________________________________
Müge anlı, Adolfo'nun içine kaçtı.😳Her neyse kapağı değiştirmemi ister misiniz yoksa bu mu kalsın?
Bu arada Adolfo o her hikaye de komik ve mood olan kişi. Bu yüzden aşkımı sevin ✊🏻
Adolfo aslında direk benim ya 👉🏻👈🏻
Lütfen OY VERMEYİ UNUTMAYALIM 😽
YORUMLAR YAPALIM MİNİK FARELERİM🐭
↘️⬇️↙️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Le Paradis En Enfer ]
General Fiction"Her şey birbirine zıt iken biz birbirimize bağlıyız." "Ama biz birbirimizi öldürürüz." "Önemli değil. Aşkta ölüm çokta önemli değil." (Kisa bolumler) gxg