39- eskisi

69 12 0
                                    

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde, bir krallık varmış. Bu krallığın kraliçesi çok güzelmiş. Hatta o kadar güzelmiş ki çuval giyse yakışır cinsten biri imiş. Aynı zamanda bir tanrıçaymış bu kraliçe. Meleklerin tanrıçası imiş.

Bir de suların tanrısı varmış. Yakışıklı ama bir o kadar tehlikeli ve kurnaz bir tanrı. Derler ya kötü/ tehlikeli sularda yüzüyorsun diye. İşte bu tanrı o kadar korkunç imiş.

Aşk, sevgi, kötüyü eder pamuk gibi. İşte bizim kötü tanrı da aşık olmuş güzeller güzeli tanrıçaya. Bir yumuşamış bir yumuşamış ki anlatamam. Uzun bir süre gizlice sevmiş tanrıçayı. Tabi sonrası toplantı öpücük falan derken hep bildiğiniz şeyler.

Her hikayenin büyüsü belirli bir süre devam eder. Ardından bozulur. Ve bir daha o büyü geri gelmez. Sevmek güzeldir tabi ama kimse çok sevmemeli. Çünkü her şeyin azı karar fazlası zarardır. Ve bizim tanrı biraz fazla abartmıştı sevmeyi. Tüm atası buydu başta. Tabi bu hata onun son hatası olmamıştı.

Aaric çok kıskançtı. Ve kendi kızını başlarda karısından bile kıskanmıştı. O derece bir kıskançtı.

(BD:manyak lan bu)

Tanrıça ise eşinin bu hallerinin farkına biraz geç varmıştı. İşte bu da onun hatasıydı.

Her hayat bir hikaye, bir masal. Ama onların ki biraz karışık.

Aaric karısı öldükten sonra delirmiş ve kendi iradesini kaybetmişti. Yaptıkları veya söyledikleri kendisine ait değildi.

Kader defterinin bulunduğu odaya gizlice girmiş ve kızının eşinin kim olacağına bakmıştı. Aaric herkesi kandırmıştı. Kader defterine karısı ile hatıralarını yeniden okumak için gitmek istediğini söylemişti bekçilere.

Kızının ruh eşi eğer normal biri olsaydı onu biraz büyüdükten sonra hemen eşine vermeyi planlıyordu ama eşi normal biri değildi. Zaten sadece kim olduğunu öğrenebilmiş sonra da içeri giren bekçi yüzünden çıkmak zorunda kalmıştı.

Aaric her şeyi güzelce planlamaya başlamıştı. Dante'yi bir kukla gibi kullanmıştır bazen. Ama son kuklası da ilki gibi günahsız bir kul olacaktı. Olmuştu da.

Alvin de hata yapmıştı. Hemen güvenmek gibi bir hata.

(BD: enayi bunların hepsi cidden bak. gerizekalı. püüüü)

Aaric, Belinda'yı saraydan kaçırmak için Adolfo'yu kullanmıştı. Tabi sonradan ikisininde hafızası silinmişti.

Aaric tehlikeli biriydi. Planları tıkır tıkır işliyordu. Ama bilmediği şey kızının eskisi gibi artık ona itaat etmediğiydi. Aaric'in planında Belinda'yı oraya göndermek vardı evet ama gelişimini tamamlayacağını hiç hesaba katamamıştı. O, Alvin'in babasını ve kendini kurtarmak için Belinda'nın kanından içeceğini ve hemen ardından üçünün birden dışarıya çıkması ile birlikte kıyametin kopacağını düşünmüştü. Ardından Alvin ile Belinda'yı evlendirecek ve bir çocuklarının olmasını sağlayacaktı. Yeni bir melez hayata geldiğinde onu kurban edecek ve güçlerin hepsi kendine geçtiğinde Belinda'nın yapabileceği diriltme gücünü elde etmiş olacaktı. Ve karısını uyandıracaktı derin ve sonsuz uykusundan.

Plan kusursuzdu onun gözünde. Ama kızı düşündüğünden daha güçlü(psikolojik olarak) çıkmıştı ve acıya her türlü dayanmıştı.

Ve Aaric şimdi B planı yapmış ve bunu kullanıyordu.

Alvin hızla Belinda'ya uçarken Alarice babasını saray kapısında bulduğunda hemen sorguya çekmişti.


____________________

Ay kız bir gerildim bir gerildim anlatamam 😅

Bu aaric varya bu aaric tam anasının gözü biri. 🤬

Ay son 15 bölüm kaldı hüzünlendim bak şimdi. 😢

Yeni hikayenin taslaklarına anca başlayabildim çünkü sude reis aşkımla karakter şeysini baya bir değiştirdik 🤭

Her neyse aşkıballılokmalarım siz nasılsınız ve hayat nasıl gidiyor???

GİTMEDEN ÖNCE OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMA ASLANIM MUCK <3

[ Le Paradis En Enfer ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin