Brom* gezegenin de her şey sanki bir hayal dünyasının içindeymiş gibidir. Farklı hayvanlar, farklı canlılar ve farklı türler vardır. Buranın bitkileri bile farklıdır.
('Brom' böğürtlen demektir. )Her varlığın kendi özel tanrısının olduğu bu gezegende tanrılar kral veya kraliçe olarak sürülerine yani kendi ırklarına liderlik eder.
Bu tanrılardan biri ise meleklerin tanrıçası Alanis'di*. O meleklere liderlik eder ve onları yönetip korurdu.
( 'Alanis' değerli demektir. )
Diğer bir tanrı ise Aaric'di* ve kendisi su tanrısı idi. 4 elementin tanrılardan biri olan Aaric, melek tanrıçası olan Alanis'e aşık olmuştu.
( 'Aaric' merhametle yöneten demektir. )
Brom gezegeninde kendi ırkı dışında evlenme veya ilişki içinde bulunup çocuk dünyaya getirmek pekte normal karşılanmayan bir hareketti.
Her şeye ve herkese rağmen Aaric kendini dizginleyememiş ve Alanis ile buluşmaya ardından ise sevgili olmaya karar vermişti. Daha doğrusu arzulamıştı.
Alanis, halkına çok sadık bir kraliçe idi. Her zaman yanlardan ördüğü sarı ve uzun saçlarını arkada beyaz kurdele tokası ile birleştirerek toplardı.
Bembeyaz giyinirdi Alanis. Kanatları, melekler arasında en büyük olan Alanis'di. Bir kraliçe olduğu için normaldi. Sonuçta kraliçe ve krallar her zaman en büyük ve en fazla her türlü şeye sahip olandı.
Aaric ise beyaz ve mavi karışımı saçlara sahipti. Onun su gücü vardı. Gezegende ki tüm suların hâkimiyeti onda idi.
Bir gün toplantı kararı verilmiş. Tüm gezegenin efendisi olarak bilinen kişi toprak tanrısı Adam*, herkesi yeniden kurallar hakkında yenileme veya düzeltme için yanına çağırmıştı.
('Adam' kızıl toprak demektir.)
Bu Brom gezegeni için her üç asırda bir yapılırdı. Kurallar tüm tanrılar ve tanrıçalar tarafından kabul edilmedikçe uygulamaya sürülmüyordu.
Aaric, toplantıyı fırsat bilmiş ve baş tanrıya fikrini sunmuştu.
"Efendim, bence aşk sınırı kuralını kaldıralım. Çünkü bu duygu dizginlenemeyecek kadar güçlü. Bunu en çok aşk tanrıçası Alaina* bilir. Bence bu kural kaldırılmalı."
('Alaina' cazibeli demektir.)
Konuşması bittiğinde Adam herkese döndü ve fikirlerini sordu. Herkes onayladı. Ve Adam eline aldığı kalem ile kurallar listesinden bu maddeyi tek çizik ile sildi.
Geriye Aaric için toplantı sonrası Alanis'e açılmak ve ona sevdasını belirtmek kalmıştı. Çok heyecanlıydı.
Toplantı sonrası yanına gitti ve kısa bir sohbet başlattı. En sonunda ise Alanis'in ellerine uzanıp kendi elleri arasına aldı ve gri gözlerinin içine baktı.
Alanis ne olduğunu anlamamıştı. Gri gözlerini mavi irislere dikti ve sadece baktı.
"Alanis, ben sana aşık oldum. Senin içindi o kuralı kaldırtma fikri. Lütfen deneyelim. Ruh eşi olup olmadığımızı deneyelim. Lütfen bana bir şans ver."
Brom gezegeninde 'ruh eşi' çok önemliydi. Bunu hayata geçiren Alaina idi. Yakışacağını düşündüğü çiftleri kendince ruh eşi yapar ve kaderlerine işlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Le Paradis En Enfer ]
Fiksi Umum"Her şey birbirine zıt iken biz birbirimize bağlıyız." "Ama biz birbirimizi öldürürüz." "Önemli değil. Aşkta ölüm çokta önemli değil." (Kisa bolumler) gxg