Reggel zsibbadtan ébredtem és amint sikerült végre látnom is valamit, el fogott a.... Egyszerre több dolog is.
Először a pánik, amiatt, hogy elaludtam.
Utána jött a zavar, amit amiatt éreztem, hogy éppen Gergelyen aludtam, ráadásul egész éjszaka.
Végül pedig a döbbenet a körülöttünk lévő kupi miatt. Jó, nem volt annyira vészes, de ha anya meglátja, akkor....Anya. Hol van anya? Miért nem keltett fel és miért nem szólt még este, hogy szálljak le a pasijáról?
7:48 volt. Felugrottam és keltegetni kezdtem Gergelyt, aki csak nyöszörgött.
– Gyere már, te mamlasz! Kurva nagy késésben vagyunk!
– Vigyázz a szádra – motyogta, majd karja újra elnehezedett és a kanapén landolt.
Ideges lettem és úgy döntöttem, nem kímélem. A konyhába mentem egy kancsó hideg vízért, majd nyakon öntöttem vele.
– Bazd meg!
– Vigyázz a szádra!
– Na, elég a feleselésből! Azért a tiszteletet elvárom, ha már ennyivel fiatalabb vagy nálam.
– Ugye csak viccelsz, Tata?
– Na csönd legyen! Nézd meg, hogy nézek ki! Hogy megyek így dolgozni?
– Mit tudom én. Öltözz át. Ha szerencséd van, akkor találsz valami göncöt anya szekrényében.
– Tényleg, anyád merre van?
– Asszed, tudom?
Az étkező asztalon egy kis cetlit hagyott a gyönyörű kézírásával.
Olvasni kezdtem, de Gergely szorosan mögém állt, kezével az asztalt támasztotta, én pedig levegőt sem tudtam venni.Inkább hagytam a francba anya írását és a szobámba mentem, hogy átöltözzek és kifésüljem gubancos hajam.
Gergely persze ordítva közölte, hogy ő siet a suliba, így esélyem sem volt utána menni, hogy legalább egy darabon vigyen el, mert elég ciki lett volna egy melltartóban elé állni ezzel.
Kapkodva vettem magamra a pólót, pulcsit, dzsekit és a cipőt, a táskát pedig úgy, ahogy volt, az előző napi cuccal kaptam a vállamra és indultam el. Persze már mindegy volt, már néhány perce folyt az első óra és akárhogy rohanok, erre már nem érek be.
Amint rájöttem, hogy amúgy matek van, lassítottam a lépteimen és azt sem bántam, hogy így a második óra egy részét is kihagytam.– Csak nem pasi van a dologban? – kérdezte Maja, ahogy helyet foglaltam mellette. Egy pillanatra lefagytam, de aztán elővettem egy tollat és ránéztem.
– Dehogy.
– Gyanús vagy te nekem. Az illatod nem erről árulkodik.
– Tessék?
Szagolgatni kezdtem magam és valóban éreztem Gergely parfümjének illatát. Csak ne ismerjék meg!
– Adél, lenne szíves befejezni a saját maga szagolgatását?
– Elnézést, tanárnő.
– Én elnézem, de most megkérem, hogy távozzon.
Remek. Két perce sem érkeztem és máris ki lettem küldve. Ez a mai napon már a második igazolatlan órám. Anya örülni fog neki, hogy mennyire jó kislány vagyok.
A folyosón sétáltam, amikor a bejárati ajtón Gergely lépett be és mivel a portás beszélgetni kezdett vele, elbújtam a lépcső mellett.
Sajnos nem hallottam őket, de igazából nem is voltam kíváncsi a beszélgetésre. Csupán azt akartam, hogy ne vegyenek észre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elérhetetlen // Befejezett
DiversosA tizenhét éves Adél életéből mindig is hiányzott egy apa, azonban édesanyja élettársa egy ideig apja volt apja helyett. Habár a lány soha nem így tekintett rá. Adél már - már olyan vonzalmat érzett a férfi iránt, ami néhány ember szerint beteges, A...