Harmadik

541 17 0
                                    

Pár nap múlva tesi órán talajtorna volt a feladat. A fiúk természetesen végig hülyültek, azonban a lányok első szóra feküdtek a matracra, hogy aztán megmutathassák tudományukat.

Szinte minden lány tökéletesen vitte véghez a gyakorlatokat, kivéve persze Szilvit, aki utolsóként lépett a matrachoz és előadta, hogy nem tud hidazni.

Gergely noszogatta egy ideig, majd elege lett és felajánlotta a segítségét. A többiekkel együtt döbbenten néztük, ahogyan az egyébként tornász lány szerencsétlenkedik, miközben a férfi a derekát fogja és elhiszi, hogy Szilvi egyszerűen csak béna.

Az öltözőben érve persze a legtöbben kérdezgetni kezdték, hogy milyen érzés volt, amikor hozzá ért, Szilvi pedig büszkén kihúzta magát és egész szünetben arról magyarázott, mennyire kellemes érzés volt.
Maja és én csak unottan hallgattuk őket, majd amikor elkészültünk, elindultunk.

– Majácska és Adélka nem bírja elviselni, hogy Gergő engem fogott meg és nem őket. Csak nem féltékenyek vagytok?

– Rád? Ugyan – Maja olyan lekezelően beszélt vele, amennyire csak tudott.

– Mindenki tudja, hogy jobb vagyok nálatok – vigyorgott önelégülten Szilvi, nálam pedig betelt a pohár.

– Nekem mindegy, mit csinálsz a tanárunkkal. Egyrészt szánalmas és büntetendő, másrészt a pasinak terhes barátnője van.

– Igen? És ezt mégis honnan tudod? Mondta neked?

– Tudod mit, remélem, a nő majd felkeres téged és számon kér, hogy mit akarsz a pasitól, aki legalább tíz évvel idősebb is nálad!

– Szánalmas vagy – nézett rám Szilvi dühösen. – Nem tudsz te róla semmit. Gergely 34 éves és egylátalán nincs barátnője!

Megráztam a fejem és kirángattam Maját az öltözőből.

– Szánalmas – dühöngtem. – Remélem, pofára esik! Honnan tudná, hány éves? Kutakodik utána, vagy mi?

– Szerintem nyugodj meg – javasolta Maja. – Viszont azt én is remélem, hogy pofára esik. Na meg persze, hogy csak blöfföltél a terhes barátnőt illetően.

– Persze. Egyébként megszereztem a számát, ha érdekel.

– Azt mégis hogy?

– Ne kérdezz semmit, különben nem adom meg!

Üzenetben átküldtem Majának Gergely számát. Tudtam, hogy nem fog vele visszaélni, hogy nem adja meg majd másoknak és azzal is tisztában voltam, hogy nem fogja őt hívogatni. Majából azt sem nézem ki, hogy írna neki névtelenül, vagy esetleg felhívná, de ha így is tenne, az is csupán egyszer fordulna elő és bele sem merne szólni.

Az iskolában tesi óra után Gergely és Szilvi hihetetlenül romantikus pillanata hamar elterjedt és fogadni mertem volna, hogy ezután minden lány beveti majd ezt a trükköt. Ha esetleg kibékül anyámmal, megkérdezem tőle.

Maja egésznap izgatott volt és az utolsó óra után elhívott magával a parkba.
A táskánkat a földre dobtuk, Maja leterítette a tesi cuccát a pad támlájára, majd helyet foglaltunk rajta.
Csendben ültünk, Maja az sms – t nézegette, amit én küldtem el neki.

– Felhívjam?

Vállat vontam, majd fújtam egy rágólufit. Maja végül úgy döntött, hogy felhívja a férfit. Lábaival idegesen dobolt a padon, kezében fogta a kihangosított telefonját és izgatottan bámulta a képernyőt.

– Dudás Gergely, miben segíthetek?

Maja visszatartott lélegzettel nézett rám és ezerrel vigyorgott.

Elérhetetlen // BefejezettWhere stories live. Discover now