Másnap délután anya nem volt itthon, én pedig áthívtam magamhoz Maját. A lány persze egyből kiszúrta a férfi holmit a lakásban és kérdezősködni kezdett.
– Van pasija és be sem mutatta? Legalább te mutass egy képet róla!
– Nem lehet, mert nincsen – hazdutam gyorsan. – Amúgy nem nagyon beszélek vele, eddig ez a legidiótább.
– Szar ügy. Anyám legutóbbi pasija meleg volt. Ez úgy derült ki, hogy soha nem akart lefeküdni vele, pedig anyám nagyon akarta. Aztán végül egyik nap lebukott, hogy valami faszival irkál.
– Fúj, de gáz.
Maja és én a kanapén döglöttünk és filmet néztünk, mikor eszembe jutott, hogy figyelmeztetni kéne Gergelyt, hogy haza ne állítson!
– Elmegyek mosdóba.
– Oké – vonta meg a vállát és ismét csatornát váltott.
Adél: Ugye nem jössz még haza?
Gergely: Mi van, próbálsz óvszert felhúzni?
Adél: De köcsög vagy! Nem, Maja nálunk van és nem akarom, hogy összefussatok!
Gergely: Nyugi van, még itt döglök. Mondtam már, hogy rohadt unalmas ez az egész?
Adél: Nem, de magamtól is rájöttem xd
Gergely: Ki a fenét érdekel szerinted, hogy kinek az óráján mennyire lehet fegyelzemi?
Adél: Kb. senkit.
Gergely: Na ez az!
Gergely: Egyébként szóba jöttél te is dx
Adél: Na, halljam, miket pletykálnak rólam.
Gergely: Kiálltam melletted és megmodntam, hogy az én óráimon mindig okés vagy. Bár a matek tanárnő ezt valamiért nem akarta elhinni...
Adél: Miattad küldött ki, ne felejtsd el!
Gergely: Ezért védtelek meg. Hát nem lovagi tett?
Adél: Köszi, apuci, hogy megvédtél, de nem vagyok már olyan kislány.
Gergely: Dehogynem. Kislány vagy még. Azt sem tudod, hogy kell egy óvszert használni dx
Adél: Mégis meddig fogsz még ezzel szivatni?
Gergely: Életed végéig. Ha megtudom, hogy terhes vagy, akkor is ezt fogom mondani, ne aggódjál!
Adél: Én nem aggódom, csak rohadtul zavar, hogy már megint az én szexuális életemről van szó!
Gergely: Ez nem szexuális élet, kiscsaj. A szexuális élet az, amit mi élünk anyáddal.
Adél: Részletektől kímélj, pls
Gergely: Pls? Az meg mi? Mész pisilni?
Adél: xdd
Adél: De hüly vagy te, Tata.
Gergely: Na na! Szépen.
Adél: Miért, mit szeretnél? A véntrotty megfelel?
Gergely: Ne legyél szemtelen!
YOU ARE READING
Elérhetetlen // Befejezett
RandomA tizenhét éves Adél életéből mindig is hiányzott egy apa, azonban édesanyja élettársa egy ideig apja volt apja helyett. Habár a lány soha nem így tekintett rá. Adél már - már olyan vonzalmat érzett a férfi iránt, ami néhány ember szerint beteges, A...