Hetedik

427 15 1
                                    

A hét elkezdődött és ezzel együtt a csoportos nyáladzás is. Komolyan, kezdtem magam gázul érezni, hogy egy egész iskolányi nyáladzó birka vesz körül, de aztán rájöttem, hogy nem mondhatok semmit, hiszen én is ugyan ezt teszem, csupán annyi különbséggel, hogy hétvégén is meg van rá a lehetőségem.

Maja az anyjával töltött hétvége után teljesen ki volt készülve és egésznap panaszkodott, hogy milyen szörnyű volt neki. Én csak csendben ültem mellette és egyik fülemen be, a másikon ki. Az agyam csak Gergely és anya körül forgott.

Matekon szerencsére Maja is csendben maradt, így csak a tanár idegesítő hangja, valamint a kréta nyikorgása zavarta meg Gergely körül forgó gondolataimat.

Az óra lassan telt és Maja mellett én is a padon fetrengtem, annyira szenvedtem.
Elővettem a telefonomat, hogy megnézzem az időt, mert ugye minek is a normális óra, amit amúgy már szinte le sem tudok olvasni.....
Amikor már lezártam volna a képernyőt, Gergely feje jelent meg. Üzenetet küldött.

Gergely: Unom magam. Megint helyettesítek. Borzalom.

Adél: Én minden órán ezt élem át

Gergely: Mi van most nektek?

Adél: Matek. Fúj.

Gergely: Hogy lehet ezzel elcseszni egy napot? Olyan hülyeség! Szerinted én használom a másodfokú egyenletet bárhol is? Na meg a kör területének képletét?

Adél: Nem tudom. Vicces lenne egyszer úgy kérni valamit a boltban.

Gergely: Ez most felkérés egy játékos vásárlásra? Dx

Adél: Akár veheted annak is. Bár szerintem a férfinak kell kezdeményeznie mindig....

Gergely: Ó, kedves, drága, egyetlen kislányom! Lennél szíves eljönni velem ma délután a boltba, hogy vegyünk  - (-10) +/- √(-10)² - 4•4•4
   _______________________
                   2•4
                                                      db almát?

Adél: Te hülye vagy! Ez mégis mennyi?

Gergely: Kettő, vagy fél.

Adél: Szuper, az eladó majd biztos ad nekünk fél almát xdd

Gergely: Választhatja a kettőt is. Vagy akár a kettő és felet dx

A férfi hülyülésén hangosan felnevettem, mire nem csak az osztálytársaim, de a tanárnő is rám nézett.

– Elnézést.

– Menjen ki a teremből! Az órán tilos a telefonozás! Beszélgetni fogok erről az édesanyjával is.

Fogtam a cuccom és távozam. Annyira azért nem bántam, hogy nem kell tovább hallgatni őt.

Adél: Remélem, anyánál majd te kimagyarázod az igazolatlan órámat

Gergely: Istenem, Adél de béna vagy, hogy kiküldtek!

Adél: Ez az egész miattad van! Te vagy a felelős!

Gergely: Nem fogok az anyádnak magyarázkodni, hogy a kislánya miért nem tud csendben ülni a helyén és figyelni az órán, mint minden más diák dx

Adél: Marha vicces vagy, de ha tudni akarod, az ég világon senki nem figyelt az órán. Arról már nem is beszélve, hogy te is éppen órán ülsz és neked is figyelned kéne!

Elérhetetlen // BefejezettWhere stories live. Discover now