Dny ubíhaly a přípravy na silvestrovský ples byly v plném proudu. Sice jsme měli vánoční prázdniny, ale ti, kteří se přihlásili na výpomoc s chystáním plesu, chodili každý den do školy a pomáhali vyzdobit tělocvičnu, ve které se to celé odehrávalo.
Náš Štědrý den strávený s Harrym a jeho mamkou byl doopravdy krásný. Anne dokonce večer řekla Harrymu vše o minulosti jeho otce a mé matky. V závěru jsme se tomu všichni zasmáli a mysleli jen na to, aby se k nám táta brzy vrátil.
Na ples jsem se velmi těšila, a tak mi udělalo velkou radost, když jsem se toho osudného dne konečně dočkala.
„Já bych něco sežral." zakňoural Harry, který se válel u mě na posteli jen v kraťasech. Nevypadal, že by se nějak chystal na večer.
„Tak pojď, třeba něco najdu v kuchyni." řekla jsem s úšklebkem a on vyskočil na nohy, načež seběhl dolů do kuchyně a já ho se smíchem následovala. Už se tu choval jako doma.
Začala jsem prohlížet lednici a Harry se mezitím opřel zády o kuchyňskou linku.Zaslechla jsem klíče v zámku a hned nato se otevřely dveře od hlavního vchodu.
Nadzvedla jsem obočí, protože mamka měla dorazit až kolem šesté, byla si vyzvednout u své známé šaty na dnešní ples.„Ahoj mami!" zavolala jsem, a nakonec jsem Harrymu z lednice vytáhla Kinder Pingui.
Otočila jsem se a rozbušilo se mi srdce, když jsem mezi dveřmi spatřila tátu.
Podíval se na mě s lehkým úsměvem na rtech, ten mu však zmizel, když spatřil Harryho. Nejspíš se mu moc nelíbilo, že tu můj kamarád stojí vedle mě bez trička. Mně na tom nepřišlo nic divného, protože tady tak byl často a ani mamce to nevadilo. Ale když to nevadí mamce, neznamená to, že to nevadí tátovi.
„Ty." hlesl táta a podíval se na kudrnáče opírajícího se o kuchyňskou linku.
„Já." odpověděl Harry s úšklebkem a založil si ruce na prsou.
„Nechceš si vzít tričko, Tarzane?" zeptal se táta a jeho obličej působil čím dál tím víc naštvaně.
„Kdybych chtěl, už bych to dávno udělal, nemyslíte? Poslyšte, já vážně nechápu, co máte za problém. Vím o vztahu mého táty s vaší manželkou. Cass s její mamkou u nás byly na Vánoce a má mamka se s tou její skvěle bavila a přišlo mi, že to pro ni byly nejlepší Vánoce za poslední tři roky. Jediný, kdo má stále problém, jste vy. A já za to vážně nemůžu." řekl Harry a mně začala tuhnout krev v žilách. No, byl odvážný.
Následně se sebral a odešel ke mně do pokoje.„Je tu máma?" zeptal se mě ten horší z rodičů.
Zavrtěla jsem hlavou a vzala Kinder Pingui, které tu předtím Harry nechal.
„Jdu se připravit, dnes jdu s Harrym na silvestrovský ples ve škole. Jdeme jako kamarádi, to říkám, abych ti ušetřila poznámky a otázky. Máma tam jde s námi, dnes už ji asi nezastihneš. A tati? Zklamal jsi mě." řekla jsem a vydala se do svého pokoje. Možná bych měla skákat radostí, že si chce táta očividně promluvit, ale byla jsem na něj naštvaná. Nechal nás takovou dobu samotné, ani na Vánoce nám nenapsal a teď si sem nakráčí a doufá v odpuštění. Jestli bych mu zvládla odpustit? Ano. Ale nevím, za jakou dobu by to bylo.
Harry šel domů, aby se mohl připravit a já se také převlékla. Táta mezitím odešel. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a chabě se pousmála při pomyšlení, že se dnes budou v tělocvičně o půlnoci líbat všichni ti zamilovaní puberťáci. Nikdy jsem moc o vztah nestála, ale v poslední době to na mě padlo. Ale když jsem u svých rodičů viděla, jak to občas dopadá, nevím, jestli mi to za to stojí.
Měla jsem na sobě lososové šaty na ramínka, které sahaly až na zem. Zakrývala jsem tak svá stehna, za která jsem se vždy styděla.
Vzala jsem si kabelku, do které jsem si dala peněženku a mobil a sešla jsem schody dolů.
„Sluší ti to, beruško." řekla mamka a políbila mě na čelo.
„To tobě to sluší, mami." odpověděla jsem. Moje mamka byla vždycky krásná a v červených šatech nad kolena jí to moc slušelo.
Zavolaly jsme si taxíka, kdyby si náhodou mamka chtěla dát ve škole i nějaký alkohol. Já ještě řidičák neměla, tudíž nebyla jiná možnost.
Vešla jsem do školy a hned u schodů na mě čekal můj doprovod.
„Ahoj. Sluší ti to." řekl Harry a vzal mě za ruku, na jejíž hřbet mi vtiskl malý polibek. Rozesmála jsem se a Harry také.
„Ty taky nejsi k zahození." řekla jsem a společně jsme vešli do tělocvičny. Vypadala opravdu krásně, všude to bylo pěkně vyzdobené a nebylo ani poznat, že se tu sportuje.
S Harrym jsme si šli zatančit a naše mamky se spolu bavily někde stranou. Zdálo se, že si vážně rozumí, a to bylo fajn. Mamka neměla žádnou stálou dobrou kamarádku, a tak by bylo dobře, kdyby se ty dvě doopravdy spřátelily.
„Je fajn, že si má mamka tak rozumí s tou tvojí. Zdá se mi vážně šťastná, protože má konečně někoho, komu se může svěřit. Mě moc s věcmi o tátovi zatěžovat nechce." řekl Harry, když jsme se společně pohupovali do rytmu pomalé písničky.
S úsměvem jsem přikývla a očima vyhledala svou mámu. Obě si zasloužily být spokojené.
A pokud zůstaneme bez táty, budu ráda, když se budou bavit alespoň ty dvě.<><><>
Ahoj, tak dnes nakonec ještě jedna!
Zároveň jsem právě publikovala prolog a prvních pět kapitol k mé nové fanfikci s názvem 'wrecked', která se tentokrát netočí kolem Harryho, nýbrž kolem jihokorejského boybandu jménem BTS. Takže pokud tu mám nějaké příznivce těchto úžasných kluků, můžete se na to mrknout. Děkuji! <3
https://www.wattpad.com/story/280634586-wrecked-p-jm
ČTEŠ
beloved | h.s. ✔️
Fanfictionbeloved | h.s. ________________ Cassidy Evansová. Na základní škole byla nejchytřejší ze třídy a zdá se, že po příchodu na střední se nic nezměnilo. Avšak její popularita klesla. Nikdy nebyla příliš oblíbená, ale vždy pár přátel měla. Tady je úplně...