36. Kapitola

104 9 1
                                    

Následující tři dny už jsem se škole nevyhnula a Harry na mě po celý zbytek týdne vrhal dost zvláštní zamyšlené pohledy, kterých jsem si ale snažila nevšímat.

Ulevilo se mi, když už byl pátek večer a čekaly mě dva dny volna. Dva dny, kdy ho neuvidím.

Rodiče odjeli za přáteli a slíbili, že se tak do jedenácti do večera vrátí, ale znala jsem to a bylo mi jasné, že na ně dnes čekat nemusím a můžu jít v klidu i spát, protože stejně dorazí až někdy ve dvě ráno.

Četla jsem si knížku, ale myšlenkami jsem stále utíkala jinam. Každý víkend jsem alespoň jednou spala u Harryho nebo on u mě. Chybělo mi jeho objetí a teplo, které z něj sálalo, když jsme spolu leželi pod dekou a jen si povídali.

Podívala jsem se na hodinky a zakňučela, když jsem zjistila, že je teprve čtvrt na jedenáct. Nebyla jsem vůbec unavená a už jsem se děsně nudila. Snažila jsem se tedy opět soustředit na knihu, ve které jsem kvůli své nepozornosti četla už asi popáté ten stejný odstavec.

Zaslechla jsem menší ránu a nadzvedla obočí. Asi už blázním a zdálo se mi to. Když se však ozvaly další dvě, už jsem knihu odhodila a zpozorněla. Najednou další rána a poté další dvě. Došlo mi, že to jde od okna. Nervózně jsem tam došla a podívala se z okna na svou zahradu. Stál tam Harry s kytarou. To on mi házel kamínky do okna a snažil se upoutat mou pozornost.

Otevřela jsem okno a opřela se lokty o parapet.

„Co tu děláš?" zeptala jsem se. Harry si vyndal z pusy trsátko a beze slov začal něco hrát na kytaru. Zamračila jsem se a poslouchala.

I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe the height to take some time

I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight like us?
Did they ever fight like us?

You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above
Can't separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I

I figured it out
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle
There's always room for common ground

I see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
'Cause they see your things
In a different light like us
Did they ever try like us?

You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above
Can't separate the two of us
'Cause You and I

We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, You and I
You and I
We could make it if we try
You and I, You and I."

Když dozpíval, tak jsem si uvědomila, že mi po tvářích tečou slzy. Sakra práce. Otřela jsem si je a snažila se mluvit normálně.

„To jsi napsal?" zavolala jsem na něj roztřeseným vlasem.

„Ano." kývl hlavou. Pousmála jsem se a poodstoupila od okna.

Zavřela jsem ho a poté seběhla schody z pokoje a vylezla na zahradu.

„To byla hezká písnička." řekla jsem tiše a objímala sama sebe rukama, protože mi byla zima.

„Napsal jsem ji pro tebe." řekl a já se nervózně kousla do rtu.

„Poslyš, Harry... Mám tě ráda, vážně. Ale nevím, co si teď myslíš, že se stane. Nikdy bych nevěřila, že mi tohle uděláš, a ještě ke všemu s Bridget." řekla jsem.

„Můžu ti říct, jak to bylo?" zeptal se a já přikývla.

„Tak jo. Vůbec jsem se s ní jen tak nezačal líbat, nikdy bych to neudělal, mám rád tebe, jen a jen tebe. Ale hráli jsme flašku, však to znáš. Bridget dostala za úkol od Claire mě políbit. Chtěl jsem protestovat, protože jsem nechtěl líbat nikoho jiného, i když se jednalo o flašku. Měl jsem v plánu to odmítnout, ale ona se na mě vrhla a nestihl jsem to. Vážně to nic nebylo a nic to pro ně neznamenalo, Cass, věř mi." řekl Harry a se skleslým výrazem ve tváři se na mě podíval.

„Jo, ale na té fotce jsi ji držel za zadek." hlesla jsem a Harry se pousmál.

„Tak za prvé, nedržel jsem ji za zadek, ale za boky. A za druhé to bylo proto, že jsem se ji od sebe snažil odstrčit a někdo to stihl vyfotit." řekl Harry a mě polil horký pot. Bože můj, mohlo mi dojít, že hráli flašku. Zachovala jsem se jako totální kráva.

„Promiň. Chovala jsem se strašně." řekla jsem tiše.

„Ne, nechovala. Byla to normální reakce a je mi líto, že ti to ublížilo." řekl se smutným úsměvem.

„Myslela jsem, že už mě nemáš rád." pípla jsem.

„Nemám tě rád, Cass." řekl a já k němu prudce vzhlédla s nechápavým výrazem.

„Já tě miluju." dodal a mně se rozbušilo srdce.

„Ty mě...?" vydechla jsem nechápavě.
Harry přikývl a přetáhl si popruh od kytary přes hlavu, načež ji vzal do ruky a přistoupil ke mně.

Jednou rukou si mě k sobě přitáhl a pomalu se ke mně sklonil, načež mi věnoval krátký polibek.

„Taky tě miluju, Harry." řekla jsem a v očích mě štípaly slzy.
Zeširoka jsem se na něj usmála a Harry překvapeně vykulil oči.

„Ty nemáš rovnátka!" vyhrkl a já přikývla.

„Jsi tak krásná." řekl a přivinul si mě k sobě.
Jednou rukou mě pevně objal, ve druhé stále držel svou kytaru.

„Půjdeš dnes spát ke mně? Chci se přitulit." zamumala jsem rozespale.

„Kdykoliv, Cass."

beloved | h.s. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat