Preventívna prehliadka
Nemocnica sv. Munga na čarovné choroby a zranenia
Meno: Megan Meno: Harry James
Priezvisko: Fosterová Priezvisko: Potter
Dátum narodenia:01.07.1980 Dátum narodenia:31.07.1980
Pôvod: muklovský Pôvod: polokrvný, miešanec
___________________________________________________________
Výška: 169cm Výška: 175cm
Váha: 46kg Váha: 57kg
Aktuálny zdravotný stav: Aktuálny zdravotný stav:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Presne tento papier, ktorý doniesli tí liečitelia, sa nachádzal v pracovni madam Pomfreyovej a dosť ma desil. Náš "aktuálny zdravotný stav" nebol momentálne ani zďaleka taký, aký by mal byť.
Zvládla som už množstvo prehliadok, skontrolovali mi každý jeden milimeter tela a ešte stále to vyšetrovacie šialenstvo pokračovalo.
Našťastie som mala chvíľku pauzu, hovela som si pri otvorenom okne na chodbe pred dverami nemocničného krídla s prísľubom, že sa za žiadnych okolností nesmiem vzdialiť. Lakte som si oprela o kamennú parapetu a sledovala ubúdajúci hák mesiaca a nebo plné hviezd. Perfektné podmienky na Astronómiu či večernú prechádzku.
Už som dobrých pár dní nevystrčila päty z postele či hradu a chýbal mi čerstvý vzduch. Najradšej by som sa rozbehla po lúke pred Zakázaným lesom a lietala hore-dolu. Alebo naopak zamierila k metlobalovému ihrisku, skleníkom či jazeru.
Možností bolo viac.
Realizácia žiadna.
Aspoň jedna vec sa dnes naozaj darila. Snapeov elixír fungoval tak, ako má a ja som sa aj po piatich hodinách cítila svieža.
Škoda, že som ho nemohla brať vždy. Bol silne návykový a teda zakázaný.
Ako ďalšie mi chýbala spoločnosť. S Harrym som toho veľa nenarozprávala, s madam Pomfreyovou ma pokec o všetkých liečebných metódach dávno omrzel a rozhovor s Dumbledorom sa za pokojnú príjemnú debatu pri šálke kávy práve nepokladal.
Zúfalo som túžila po hocikom, najideálnejšie nejakom rovesníkovi, aby som s ním mohla prehodiť pár slov.
Ak by tu mohla byť Parvati a Lavender, od šťastia by som skákala meter dvadsať.
"Chýba ti to, nie?" prihovoril sa mi za chrbtom chlapčenský hlas až som takmer nadskočila.
"No áno. Tebe?" usmiala som sa a ani sa neotočila.
ČTEŠ
*Magical Love (Harry Potter ff-ka)*
Fanfiction"Čo Voldemort nemá, čo mám ja?" "Lásku, Harry, lásku." "Megan?" * Príbeh čarodejnej romance, ktorá zachráni svet. * © All Rights Reserved 2014-2022 - AlexaPlosko