Chúlila som sa do klbka na zadných sedačkách auta, zakrútená do Siriusovho saka a driemala. Snažila som sa čo najrýchlejšie zaspať.
Mala som v pláne otvoriť oči až vtedy, keď budem bezpečne vo svojej novej posteli, kde nebudú ani smrťožrúti ani žiadny iný násilníci.
Pes ležal na druhej strane, cítila som ako ma svojimi tmavými očami pozoruje. Vedela som, že na mňa dáva pozor.
Počula som ako sa vpredu pošepky rozprávajú Harry s Tonksnovou; tuším mu vysvetľovala, čo sa vlastne stalo.
Snažila som sa to ignorovať.
Nechcela som o tom počuť ani slovo...
Ešte stále som na sebe mohla cítiť špinavé paprče čiernovlasého a jeho slová mi bez prestávky vŕtali v hlave.
Dvíhal sa vo mne odpor ako som pomyslela na to, ako by sa ma dotýkal, ako by som pred ním nasilu kľačala, ako...
Po líci mi skĺzla jedna osamelá slza.
Nechcem si radšej ani predstaviť, čo všetko by sa dialo, ak by sa tam nezjavil Sirius.
Pevne som k sebe stisla viečka.
Bola som nahnevaná na Pottera.
Ako mohol dopustiť, že som zostala bez ochrany, bez svojho vlastného prútika?
Keď sa to dozvie Dumbledore, bude mať problém.
Obrovský problém.
...dnešný deň bol skrátka naozaj šialený. A to ešte nie je na konci.
A Harry mi povedal, že po mne túži...
Po mne.
Harry Potter túži po mne!
Zo všetkých tých dievčat na svete, práve po mne...
Stále som mala pocit, že ta hádka na benzínke sa mi len prisnila. To nemohla byť pravda. Neexistovalo, že by bola.
A teraz ma ignoroval.
Bez slova sme nastúpili do auta, bez slova mi podal jednu šunkovú bagetu a ani mi poriadne nevenoval pohľad.
Takže najprv mi po útoku smrťožrútov povie "Och Meg, nenávidím sa za to, že som dopustil, že ti ublížili..." a teraz?
Panebože, som mu až tak ukradnutá?!
Je mu jedno, že... že...
A potom príde za mnou a stačí aby sa ma dotkol a ja sa hneď zosypem...
Bože, som totálna hlupaňa.
Cítim sa ako uväznená v zakliatom kruhu. Vždy niečo urobí a potom opäť zmení tvár a ja som z neho čoraz viac mimo...
Opäť ma zaliala vlna hnevu.
Zobral mi prútik!
Prekročil všetky hranice...
Toto mu nedarujem!
Jemne som pootvorila viečka.
Harry si na mieste spolujazdca rozrušene prehraboval vlasy, niekedy ich silnejšie potiahol až som mala pocit, že si ich každú chvíľu nakoniec vytrhne.
Dokonalo som si vedela predstaviť ako nahnevane zatína zuby i päste a vďaka magickému zväzku som cítila jeho čoraz narastajúcu zlosť, ako ho zvnútra spaľuje a roztápa, no okrem toho i pocit viny a frustráciu.
ČTEŠ
*Magical Love (Harry Potter ff-ka)*
Fanfiction"Čo Voldemort nemá, čo mám ja?" "Lásku, Harry, lásku." "Megan?" * Príbeh čarodejnej romance, ktorá zachráni svet. * © All Rights Reserved 2014-2022 - AlexaPlosko