Ráno sa človek zvyčajne nezobudil s pocitom, že každú chvíľu zomrie na nedostatok kyslíka. Len čo som otvorila ťažké viečka, moje oči narazili na tmu aj keď by už dávno malo v izbe nastať svetlo z ranných lúčov slnka prúdiacich cez okná.
Až o pár sekúnd môjmu popletenému unavenému a zaspatému mozgu došlo, že mám niečo na tvári a to niečo mi zabraňuje v používaní základných životných funkcií ako je napríklad dýchanie.
Jednou rukou som zo seba bleskovou rýchlosťou strhla kus podozrivo zapáchajúcej látky a vzápätí zajačala.
Na to sa všetci chalani zobudili a posadili na posteli.
"Preskočilo ti?" zahučal Ron ako si pretieral zlepené oči.
"Ako sa mi to dostalo na hlavu?" ukázala som na veľkú sivú deravú ponožku, ktorá v bezpečnej vzdialenosti od mojej osoby ležala na zemi.
Ten zápach sa dal porovnať len ku kravskému lajnu, panebože.
"Hej Neville." Seamus sa natiahol za svojim vankúšom a vzápätí ho hodil do chlapca. "Nie je náhodou tvoja?"
Dotyčný sa vyhrabal z perín, preskočil kopu špinavej bielizne hneď vedľa Deanovej postele a čupol si k objektu svojho záujmu.
Po pár chvíľach skúmania záporne zavrtel hlavou "Tá je Ronova."
Weasley len nad tým mávol rukou a opäť sa hodil na vankúš. "Koľko je hodín?"
"Sedem." odvetil Harry, ktorý bol z nás najživší.
"Ale veď to máme ešte more času." zívol Dean a tiež sa uložil.
Neville sa vytratil do kúpeľne a ja som sa rozospato usadila na prikrývkach. Až keď som izbu videla pri dennom svetle a nie slabej sviečke mohla som pokojne skonštatovať, že sa to tu nepodobalo len výbuchu atómovej bomby, ale aj veľmi podarenému kúzlu Bombarda Maxima.
Habity a kravaty sa potulovali naozaj všade. Prehodené cez postele, skrine, truhlice...
Na koberci sa miešali tenisky s čiernymi školskými topánkami, ponožky všakovakého druhu...
Učebnice, pergameny a zlomené brká ležiace pri hodených taškách do školy.
Staré vydania Denného Proroka či Sršňa sa kopili v rohu miestnosti pod oknom a tá hora vyzerala, že sa každú chvíľu rozsype.
Vedľa preplneného koša sa váľali zhnité ohryzky jabĺk či šupky od banánov a pomarančov.
No dominantou izby bol aj tak páchnuci zdeformovaný kotlík v ktorom stále plával nejaký neznámy elixír a hrozil, že vybuchne každú chvíľku.
A to nerátam kúsky rozbitého skla či pestrofarebné obaly od sladkostí.
Preboha.
Zízala som na to všetko s neskrývaným šokom i odporom.
"Vy tu dokážete existovať?" vyjachtala som ako sa hrabala z postele, prekračovala odpatky a snažila dostať k oknu, aby som si zaistila dostatok kyslíka na prežitie.
"No hej." pokojne odvetil Seamus a sledoval, ako som trhnutím otvorila okno a nechala dnu prúdiť čerstvý vzduch. "Prečo?"
"Prečo?!" takmer som zapišťala "Vyzerá to tu ako v chlieve!"
Na to sa všetci traja (Ron opäť zaspal a Neville bol ešte stále v kúpeľni) rozhliadli okolo seba.
"Meg má pravdu." Harry sa poškrabkal na zátylku a venoval mi malý úsmev.
ČTEŠ
*Magical Love (Harry Potter ff-ka)*
Fanfiction"Čo Voldemort nemá, čo mám ja?" "Lásku, Harry, lásku." "Megan?" * Príbeh čarodejnej romance, ktorá zachráni svet. * © All Rights Reserved 2014-2022 - AlexaPlosko