Popoludnie so Snapom a jeho tréningom dopadlo katastrofálne.
Harry si ani jeden večer pred spaním nevyčistil myseľ a tak v oklumencii absolútne nepokročil. Profesor vyzeral, že so sebou z posledných síl vnútorne bojuje, aby chlapca na mieste nezaklial.
Ja som sa naopak musela zamerať na elixíry. Vyučovacia hodina v žalároch bola desivá, ale nič oproti tomu, ako sa správal počas výcviku. Na prvý pokus mi vybuchol kotlík a druhý sa mi nejakým záhadným spôsobom podarilo rozpustiť. Snape na mňa vyštekol pár vybraných urážok a potom ma poslal do nemocničnej časti, aby sa liečitelia pozreli na zranenú ruku, ktorú zasiahol elixír.
Keď som sa vrátila späť, červená koža bola späť vo svojej pôvodnej podobe a našťastie i bolesť zmizla, ale Snape ma odmietal prepustiť z výcviku, kým elixír nebude bez chyby vyhotovený.
Stála som nad kotlíkom a do očí sa mi tlačili zúfalé slzy, no nebol tu nikto, kto by ma mohol zachrániť.
Potter už bol dávno v našich komnatách a pochybovala som, že sa niekto odhodlá vyrušiť Snapov výcvik.
„Fosterová!" vyštekol na mňa muž a ja som si od hnevu zahryzla do spodnej pery.
Hrozilo, že sa celkom prestanem kontrolovať a magické jadro vybuchne.
„Ak so mnou túžite stráviť celú noc, stačí povedať..." zasyčal Snape „...lebo takým tempom tu spolu budeme do rána!"
Zovrela som ruky v späť a namiesto odpovede sa zhlboka nadýchla.
Tak veľmi som toho muža nenávidela... v niektorých chvíľach dokonca tromfol Voldemorta.
„Myslíte, že ste dosť silná, aby ste sa postavili pred Temného pána?!" zavrčal „Vaša mágia áno, ale vy?! Musíte si konečne uvedomiť kto vlastne ste! Bude vás chcieť zničiť, zlomiť, pokoriť... budete ako jeho výstavná trofej!"
„Ticho!" vykríkla som na hrane kontroly „Buďte ticho!"
„Ste kľúč k Potterovi!" vyštekol Snape „Chrápete s ním a on to vie! Nezastaví sa až..."
Nestihol dopovedať ako vybuchol ďalší kotlík, tentokrát vďaka magickému jadru. Stála som tam v tvári celá červená a zabíjala som ho pohľadom.
„To čo robím alebo nerobím s Harrym je moja súkromná vec!" precedila som cez zuby „Tak si náš vzťah láskavo neberte do huby."
Prehnala som to.
Snapovi, ktorý bol celý od elixíru, sa tvár skrútila do nebezpečného výrazu a ja som inštinktívne cúvla.
Prútik mala v rukáve tak ako vždy a ak by na mňa v afekte zaútočil, musela som byť pripravená.
Vo vzduchu viselo napätie, keď sa v tom otvorili dvere a dnu sa zjavila Lupinova hlava.
„Je všetko v poriadku?" prekvapene sa spýtal ako prebehol pohľadom po tréningovej hale.
„V najlepšom." chladne odvetil Snape a mávnutím prútika zo seba odstránil elixír.
„Pred chvíľou prišiel Albus a zvolal krízovú poradu. Ekharta našli mrtvého."
Profesor nad správou, že niekoho pravdepodobne zavraždili, nemykol ani brvou, len sa okamžite vybral k dverám.
Lupin mi venoval malý unavený úsmev a potom obaja urýchlene odišli.
Vydýchla som nahromadený vzduch v pľúcach.
Ak by nebolo tej naliehavej porady, asi by som trčala zavretá v tréningovej hale ďalších pár nekonečných hodín.
ČTEŠ
*Magical Love (Harry Potter ff-ka)*
Fanfiction"Čo Voldemort nemá, čo mám ja?" "Lásku, Harry, lásku." "Megan?" * Príbeh čarodejnej romance, ktorá zachráni svet. * © All Rights Reserved 2014-2022 - AlexaPlosko