Stála som pod studenou sprchou s čelom opretým o sivé kachličky a sledovala kvapky vody. Viečka som pevne zavrela a postávala pod hadicou.
V myšlienkach sa mi zjavila Bellatrix Lestrengová a ja som ich od strachu okamžite od seba odlepila.
"Megan!" niekto klopkal na dvere kúpeľne "Si v poriadku? Už tam trčíš celú večnosť."
"O čo ide Krystal?" zastavila som prúd vody, celá premrznutá a skrehnutá.
"Molly odkazuje že je večera takmer hotová!"
"O chvíľku som von!" zakričala som naspäť a začala sa utierať.
Čakala ma ďalšia dlhá noc. Sedieť vedľa Kada a Pottera bude šialenstvo.
Na bruškách prstov som mala zošúverenú kožu od toľkej vody.
Vyhýbala som sa pohľadu do zrkadla počas obliekania... spodné prádlo, košeľa, džínsy a tenisky.
Našťastie nám dorazili kufre z KingSmuir spoločne so sovami, ktoré teraz spolu vysedávali na skrini v Potterovej izbe.
Bola som rada, že opäť Heilly vidím.
Vlasy som nechala mokré a rozpustené a i moja tvár po sprche vyzerala oveľa lepšie.
Vykĺzla som z kúpeľne, na chodbe ani stopy po Krystal a rovno sa vybrala dolu po schodoch až do kuchyne.
Dom vyzeral staro ale zachovane a rozhodne sa oplatí keď ho neskôr preskúmam.
V predsieni sa nachádzal hlúčik ľudí, niektorí ďalší prichádzali a z obrazu na stene sa ozývalo šialené jačanie.
Lupin sa snažil prekričať Siriusovu matku a zdravil profesorku McGonagallovú.
Tá si ma aj cez ten zmätok a ruch dokázala všimnúť a skúmavo ma premerala orlími očami. Pozdravila som sa jej kývnutím a skôr ako si ma stihli všimnúť aj ostatní, prekĺzla som rovno do kuchyne.
Tam pri stole sedela len Krystal, Tonksnová, Bill, Harry Potter a prekvapivo aj Kade.
Zvyšní dvaja na mňa hľadeli najdlhšie a ja som sa snažila oboch ignorovať.
"O desať minút začne porada." vyhlásila vzrušene aurorka. "Molly vám odkazuje aby ste sa rýchlo najedli a vyparili sa hore."
"A čo ak tu chcem byť tiež?" nadvihol obočie Potter "Myslím, že mám na to právo."
"Sorry, kamoš ale v ráde môžu byť len plnoletý." usmial sa Bill a rýchlo do seba tlačil kapustu s opekanou klobásou.
"Ale Harry má pravdu." namietala Tonksnová "Myslím, že Dumbledore robí chybu ak tam Vyvoleného nepustí..."
Chlapec sa nad prezývkou zaškeril.
Bez slova som si na tanier naložila a pustila sa do večere.
"O akú poradu ide?" zvedavo sa spýtal Kade. "A čo je to ten rád? A prečo ho voláte Vyvolený?" kývol hlavou na chrabromilčana.
"Nevysvetlil ti to Dumbledore?" so záujmom sa spýtala Krystal a rolovala nejaké zvitky pergamenov. Pravdepodobne na schôdzu.
"Nestihol. Veľa času nám totiž zabralo moje besnenie." pretočil očami Kade.
"Fénixov rád je tajná organizácia, v ktorej ľudia bojujú proti temným čarodejníkom s ktorými si sa už mal tú česť stretnúť. Ich vodca a pán si hovorí Lord Voldemort a dnes sa koná schôdza aby prebrali ďalšie kroky a plány." na moje prekvapenie sa ozval Potter. "A aby som nezabudol. Čarodejnícky svet je vo vojne."
ČTEŠ
*Magical Love (Harry Potter ff-ka)*
Fanfiction"Čo Voldemort nemá, čo mám ja?" "Lásku, Harry, lásku." "Megan?" * Príbeh čarodejnej romance, ktorá zachráni svet. * © All Rights Reserved 2014-2022 - AlexaPlosko