Herkese merhaba!
Yeni bölüme hoşgeldiniz!
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen..
İyi okumalar!💙
*Beyza'dan...*
Kızı uyutmak bayağı zor olmuştu. Bütün gece bağırıp çağırıp sinirlerimi bozmuştu ama sakin olmalıydım.
Ona birşey olursa benim için hiç iyi olmazdı...
İkinci tüp sakinleştiriciyi enjekte ettiğimde, nihayet uyumuştu. Aslında uyuması birçok açıdan iyi olacaktı.
Uyandığında enerji toplamış olması lazımdı..
Saate baktığımda gece ikiyi geçtiğini gördüm. Şaşırdım. Çoktan gelmiş olması gerekiyordu. Kız uyanmadan gelmesi lazımdı.
Elime telefonumu aldım. Kulağıma koyduğumda 'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz..' sesiyle karşılaştım.
Telefonu kapatıp çantama geri koydum. Beklemekten başka çarem yoktu anlaşılan...
Hayal'den...
Ayıldığımda başımda iki kişi konuşuyordu.
Biri kadın, biri erkek...
Kadın sesinin kime ait olduğunu biliyordum.
Beyzaya aitti.
Ama, yanındaki erkek sesini tanıyamamıştım.
Kimdi o? Neden buradaydı?
"Uyanıyor işte."
Bulanık gören gözlerimi bacaklarımdan kaldırıp adamın yüzüne diktim.
Bu adamı tanımıyordum.
Koyu gözleri gözlerimi deşerken gülümsemeye başladı.
"Hayal..."
Korkuyla derin bir nefes aldım. Adımı biliyordu.
"Korkma güzelim. Sana birşey yapmayacağım. Yapılmasına da izin vermeyeceğim.."
Elleriyle yüzüme dokunduğunda gülümsemesi coşkulandı.
"Sonunda elimdesin Hayal, inanamıyorum. Sonunda benimsin. Artık benimsin. Sonsuza kadar..."
Söylediklerinin şokunu atlatamadan beni kendine çekip sarıldı. Elleri saçlarımda, boynumda, belimde, sırtımda, yüzümde, heryerdeydi...
Mide bulantım gelip yerine yerleşmişti. Ve şiddetle devam ediyordu.
O kadar sıkı sarılıyordu ki bana, bir an kemiklerimin çıtırtısını duyar gibi oldum.
Bedenim hâlâ biraz uyuşuk olduğu için pek hareket edemiyordum. Ama konuşabilirdim sanırım.
"Bırak beni.."
Söylediğimin etkisiyle bedenini benimkinden ayırdı. Ama hâlâ yüzünde o büyük gülümseme vardı.
Artık dayanamayacaktım. Herşeyi bilmek istiyordum.
"Sen kimsin? Neden benimle bu kadar ilgilisin? Neden buradayım? Ablam nerede? İyi mi? Ne yapacaksınız bana? Herşeyi öğrenmek istiyorum! HERŞEYİ!"
Bağırmamla bir an irkildiler. Sonra hemen eski hallerine döndüler.
Birkaç dakikalık tereddütün ardından, Beyza gelip yanıma çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP KAPILARI
Novela Juvenil"Her kalbin iki kapısı olduğunu okumuştum bir keresinde. Hiç olur mu öyle şey demiştim. Halbuki herşey, kalbimin kapılarının ona açıldığını anlamamla başlamıştı. Ama herşey, çok daha korkunç bitecekti, hissedebiliyorum..." H... •ÖZET• İstanbul'un...