Merhaba!Bu bölümü yazarken çok eğlendiğimi ama ürperdiğimi söylemek istiyorumm..
İyi okumalar 🖤
Hayal, yüzünde anormal bir ifadeyle makyaj masasının üzerine oturmuş bekliyordu.
Oturduğu yerde kırdığı aynanın parçaları vardı, o yüzden elleri paramparça olmuş, kan içinde kalmıştı. Ama umursamıyordu.
Yiğitin gelmesini bekliyordu.
Saat neredeyse gece yarısıydı.
Aşağı kapının açılma sesini duyduğunda kaşlarını kaldırdı ve nefes aldı.
Yiğite soracak çok şeyi vardı.
Yiğit çok geçmeden odaya geldiğinde birden duraksadı. Odada ayna kırıkları, parçalanmış fotoğraflar ve kıyafetler, boşalmış içki şişeleri ve yer yer kanlar vardı.
Yiğit en büyük şaşkınlığı gözlerini Hayale çevirince yaşadı. Hayal, makyaj masasının üzerinde heryeri kan içinde, saçı başı dağılmış oturuyordu ve korkunç bir ifadeyle Yiğitin gözlerine bakıyordu.
"Hayal..?"
Hayal sarhoşluktan dili dönmez bir halde konuştu.
"Hoşgeldin. Nerelerdeydiniz Yiğit Bey?"
"Hayal buranın hali ne? Sen... Sen ne yaptın? Heryerin kan içinde kalmış. Sarhoş musun sen?"
"Yo, sadece üç şişecik içtim."
Hayal gülerken Yiğit delirmiş gibi bakıyordu karısının yüzüne.
"Neredeydin diye sordum?"
"Hayal, in oradan. Canın acıyacak. Kendinde misin sen ne oldu?"
"Canım mı acıyacak?"
Hayal masanın üzerinde ayağa kalktığında Yiğit ona doğru atıldı. Hayal ona firsat vermeden aşağı atladı. Çıplak ayaklarıyla cam kırıklarının üzerine bastığında Yiğitin şaşkınlığı daha da arttı.
"Hayal ne yapıyorsun? Zarar vereceksin kendine. İyi misin?"
"Bana en büyük zararı sen verdin Yiğit Demir.."
"Hayal dur orada."
Yiğit Hayali çırpınmasına aldırmadan kucağına alıp yatağın üzerine bıraktığında Hayal ellerini üzerinden silkeledi.
"Dokunma bana, ellerini çek!"
Kan olmuş yataktan kalktı Hayal.
"Yiğit, neredeydin?"
"İşteydim. Nerede olacağım?"
"Bu kadının yanında mesela!"
Hayal yerden gazeteyi alıp Yiğitin yüzüne fırlattı.
"Şimdi, kalan eşyalarını topla ve defol git!"
Yiğit kanlar damlamış gazeteye bakarken ellerinin titremesine engel olamıyordu.
"Olamaz..."
Fısıltı hâlinde çıkan sesini duyan Hayal güldü.
"Olmuş bile. Yakalanmışsınız."
"Hayatım bak, bu haber tamamen yalan. Güven bana."
"Ben sana çok defa güvendim Yiğit. Ama senin yaptıkların ortada. Polisi aramadan defol git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP KAPILARI
Teen Fiction"Her kalbin iki kapısı olduğunu okumuştum bir keresinde. Hiç olur mu öyle şey demiştim. Halbuki herşey, kalbimin kapılarının ona açıldığını anlamamla başlamıştı. Ama herşey, çok daha korkunç bitecekti, hissedebiliyorum..." H... •ÖZET• İstanbul'un...