Reggel mikor felkeltem azt se tudtam, hogy hol vagyok, mikor kerültem be az ágyba? Egyedül arra emlékszem még az esetből, hogy Loki megcsókol a teraszon, majd, hogy onnan hogyan tovább képszakadás. Kómás fejjel néztem körbe a szobában még a tegnapi ruha volt rajtam ezek szerint, csak bedőlhettem az ágyba aztán aludtam is.
- Jó reggelt álomszuszék! - köszöntött Loki, kilépve a fürdőből, egy törülköző volt csípője köré csavarva.
- Szia. - ennyit tudtam kibökni, közben szememet dörzsöltem, hátha felébredek, de ezzel együtt vissza is dőltem az ágyba.
- Jól kidőltél az este folyamán. De ahogy látom nem nagyon heverted ki, én mondtam neked, hogy vigyáz az itteni alkohollal. - nevetve ment a szekrényhez és elkezdett kutatni ruhák után.
- Mikor kerültem be az ágyba, egyáltalán, hogy jutottam ide? - kérdeztem fetrengve az ágyon kómás fejjel.
- Mikor befejeztük a csókolózást utána még valamit elkezdtél magyarázni, de nem nagyon értettem, hogy mit, de látszott is rajtad, hogy már a világodat sem tudod és egyszer csak beájultál a karjaimban, bevittelek, beraktalak az ágyba és hagytalak aludni. - mesélte el a történteket, miközben válogatta a felsőket.
- Jaj bocsáss meg nem akartam ezt csinálni. - temettem kínosan arcomat kezembe. - Kicsit se gáz, amit leműveltem neked tegnap este. - nevettem fel kínomban, mert azokra a bizonyos jelenetekre tökéletesen emlékszem.
- Ugyan, mindenkivel megesik, de azon csodálkoztam, hogy elég sokáig bírtad, ahhoz képest, hogy el iszogattad ott velem azt az üveg bort, meg előtte a pezsgőt és még normálisan is tudtál menni.....viszonylag, amíg ki nem értél a teremből, mert után úgy mentél mint egy járni tanuló őzgida. - mesélte, ahogyan ő látott tegnap engem, közben végre talált egy felsőt, amit fel is vette egy sötétzöld ing volt. Milyen meglepő.
- Esküszöm életemben nem ittam ennyit és nem ittam le magam. - védekeztem, majd lassan feltápászkodtam az ágyból és elindultam a fürdő irányába. - Amúgy hova ilyen sietősen? - kérdeztem érdeklődve tőle, mert nagyon kapkodott az öltözködéssel. - Csak le ne essen az a törölköző, ebben a nagy kapkodásban. - néztem rá egy csintalan mosollyal.
- Nagyon elemedben vagy ahhoz képest, hogy be voltál csiccsentve, de amúgy vadászatra megyek, ha sietsz te is jöhetsz. - fordult felém kérdőn.
- Igen szeretnék menni! - mondtam neki izgatottan mint egy 4 éves kisgyerek akit most visznek el életében először vidámparkba.
- Akkor siess. - siettetett, közben ő ott toporgott még a szekrény előtt, annyira már nem menő, hogy le kapja magáról a türcsit.
- Egy pillanat. - mentem oda a sajátomhoz, kikaptam belőle pár dolgot és gyorsan be is rohantam a fürdőbe.Lemostam a sminket, majd bevetődtem a kádba, lezuhanyoztam. Kimásztam, felöltöztem, kiszedegettem a haj csattokat a szétzilált hajamból, kifésültem, össze fogtam egy copfba. El sem hittem, hogy milyen gyors vagyok mikor kijöttem a fürdőből Loki meglepetten állt a kijáratnál.
- Te aztán nem teketóriáztál sokkal, gyorsabb voltál, mint én! - le volt döbbenve, hogy hogy készülhettem el ilyen rövid idő alatt, eközben az ajtó kilincs után nyúlt.
- Magam is meglepődtem, de ha sietni kell akkor én fénysebességre kapcsolok. - leraktam a cuccomat a komódra és mentem utána, mert már kint volt.
- Vettem észre, főleg, ha rá nyitsz az emberre. - szúrta oda nekem, ezt nem hagyhatta ki.
- Jó hát, na, véletlen volt. De ki is leskelődött, amikor véletlenül nyitva hagytam az ajtót, hmmm? - kértem számon.
- Én nem tudom miről beszélsz. - tagadta le és próbálta rejtegetni a vigyorát.
- Nem akarok problémázni, de enni nem fogunk? - kérdeztem, mert nem ettünk semmit késésben vagyunk és nem szeretnék ájuldozni.
- Erről gondoskodtak a többiek, úgyhogy nem fogsz éhen halni, ha ez a probléma. - erre elégedetten mosolyogtam, mert imádok enni.
- Reméltem is, mert ha nem eszek, dühös leszek. - fenyegettem meg.
- Hulk leszel? Amúgy nem megsérteni akarlak, de te mennyit eszel már, láttam tegnap is, hogy nagyon sokat szemeztél a kajákkal, de vissza fogtad magad.
- Nem válok Hulká csak dühös Dhara-vá, de hát még szép, hogy sokat eszek, hisz enni jó! - tártam szét karomat, hogy enni bizony tényleg jó és fogadja el, hogy én állandóan tömöm magam.
YOU ARE READING
Mi vezetett hozzád?
RandomEgy isten, egy halandó. Egy szabály amit nem szerencsés megszegni. Dhara egy 19 éves átlagos lány, egészen addig amíg nem találkozik a csínytevés istenével. Egyik napról a másikra teljesen megváltozik az élete, de vajon jó vagy rossz értelemben? Mil...