Helyet foglaltunk az asztalnál Thor boldogan köszöntött, mikor beértünk a terembe, olyan erősen ölelt át, hogy majdnem eltörte a csontjaimat.
Étkezés közben megtárgyalták a hercegek apjukkal, hogy hogyan is teltek a ,,tárgyalások" ugyan Odin és Thor nem tudott róla, hogy én pontosan tisztában vagyok azzal, hogy nem egy királyi találkozón vették részt. Sanda mosolyomról egyedül Loki tudta, hogy én abban lelem örömömet, hogy a többieknek nincs is róla fogalmuk, hogy én tudok erről a kis földi kiruccanásukról. Beszélgetés közben a mellettem helyetfoglalt fekete hajú férfi feljebb tűrte ingujját, amit én hatalmas ámulattal néztem végig és ,,kicsit se" suhantak át huncut gondolatok a fejemben. ,,Oh istenem miért nézelki ilyen jól?!", majdnem nyalamat is csorgattam őt bámulva lehetőleg feltűnés mentesen, dehát észre vette, amin jót kuncogott, hogy mennyire élvezem az ő látványát. Szépen virágnyelven megtárgyalták elöttem a dolgot, majd egy számukra kellemesebb témára váltottak.
- Dhara segétkezni fog a nemsokára tartandó bál megszervezésében. - mesélte a jóhírt fiainak Odin, mire rögtön felém fordultak.
- Ez nagyszerű, valjuk be, hogy azért nők jobban értenek az ilyenek lebonyolításában, mint mi. - mondta Thor nevetve. - Anyánk is remekül szervezett, de persze te is nagyon jól le tudtad bonyolítani a szervezést atyám. - helyesbített.
- Ugyan már édesapátok is remekül megszervezte a múltkorit is és gondolom az elötte lévő többi rendezvényt. - mondtam a mellettem ülő férfi viszont nem fűzött hozzá semmit ahhoz, hogy én segítek a szervezésben. Mire bátyja megköszörülte torkát jelezve öccsének, hogy valamit reagáljon már.
- Igen ez remek hír, jó, hogy te is besegítesz. - fordult felém arcára eröltetett mosollyal. - Az a bál az azt megelőző rendezvényre szervezzük ügye, ahogy a szokás tartja? - nézett apjára, aki a kérdése hallatán abba hagyta az evést, majd Thorra nézett kissé feszülten. Mire én kíváncsian tekintettem hármójukra.
Odin megköszörülte torkát.
- Igen....arra szoktuk megszervezni a bált miért kérdezed? - láttam, hogy valami kellemetlen témába tapintott bele a mellettem ülő férfi, de szándékos volt.
- Pontosan tudod. - nézett szigorúan apjára.
- Loki! - szólt rá testvére.
- Mi az? Milyen rendezvény van előtte? - szerettem volna megtudni, hogy mi áll emögött a kis perpatvar mögött.
- Van egy mérkőzés, ahol amit beavatásnak is szoktak nevezni itt mindenki megmutatja erejét, mondhatni életre halálra küzdenek a résztvevők, kivéve, ha az egyik feladja. - fordult felém Loki.
- Értem és ezzel mi a probléma?
- Hogy ezen neked is részt kell venned, hogy megmutassad, hogy vagy olyan jó, hogy idetartozz. Vagy is neked muszáj lesz résztvenned, de ezt mi nem engedjük meg. Nem akarjuk, hogy bármi bajod essen és most főleg nem tudsz felkészülni a karod miatt. - magyarázta Thor, Odin helyeslően bólogatott.
- Ez akkor egy ilyen beavatási szertartás? - fordítottam le a mondanivalójukat.
- A katonák, akik minket szolgálnak azoknak mindenképpen az, megmutatják, hogy milyen jó harcosok, de persze vannak olyanok is akik önként jelentkeznek. Thornak és Lokinak nem kellett részt venni hiszen ők hercegek, de persze résztvettek rajta, nem mondhattam nekik nemet ez az ő döntésük volt. - magyarázta Odin. - Kivételt tehetünk veled, hiszem nem régóta vagy itt és ugye sérülést is szereztél.
- Nem kell miattam aggódni és kivételezni, megteszem a legjobbat, ami tőlem telik. - védtem meg a büszkeségem.
- Szó sem lehet róla! - morrant fel a szőkeség velem szemben.
- Dhara van olyan jó, mint a többiek és még jobb is! - védett meg Loki.
- Sérült, hogy tudna felkészülni? Nem engedheted, hogy részt vegyen rajta! Atyám?! - fordultunk mind a hárman a mindenek atyja felé.
- Nem akarom, hogy részt vegyen rajta, de az ő döntése véglegesnek mondható, én ezt nem tagadhatom meg.
- Dhara tényleg ezt akarod? - nézett rám a Thor idegesen és értetlenül, hogy miért megyek bele.
- Igen! - mondtam határozottan, mire hitetlenkedve csóválta fejét.
- Őrültség az amibe belehajszoltad! - tekintett dühösen öccsére.
- Nem hajszolom bele csupán tudom, hogy képes rá! - kontrázott.
- Akkor ezek szerint rám hárul a bál megszervezése. - szólalt meg Odin.
- Ugyan, dehogy, ha megígértem akkor meg is csinálom. Gyakorlás helyett megszervezem a bált, nem kell aggódnia. Mindent megoldok, ez mind a két feladatra vonatkozik. - szögeztem le, hogy ne legyen félreértés.
Ezután feszült csöndben fejeztük be a vacsorát, majd mindenki csöndben elhagyta a termet.
YOU ARE READING
Mi vezetett hozzád?
RandomEgy isten, egy halandó. Egy szabály amit nem szerencsés megszegni. Dhara egy 19 éves átlagos lány, egészen addig amíg nem találkozik a csínytevés istenével. Egyik napról a másikra teljesen megváltozik az élete, de vajon jó vagy rossz értelemben? Mil...