Loki:
Teljesen el voltam képedve, hogy mit vitt véghez, elképesztően küzdött. Mikor Penthossal került szembe, apám, Thor és én is neki feszültem a korlátnak, hogy vajon mi fog kisülni. De igazán büszke voltam rá, mikor legyőzte Penthost felnézett ránk. Szemei csak úgy tüzesen világítottak, arcán pár karcolás volt, amiből megeredt a vér és kissé elkenődött. De így is tökéletes volt, több mint tökéletes...
- Hát fiam be kell valljam, ez a lány egy nem mindennapi teremtés az már biztos. - fordult felém apám ledöbbent, de egyben meggyőzött arckifejezéssel. Végre sikerült megnyernem.....legalább ebben, ha már a többi tetteimmel nem is sikerült.
- Köszönöm. - válaszoltam diadalittasan.
- Én öszintén szavakhoz sem jutok, Dhara..... pfúúú, hát tényleg egy nem mindennapi lány az már egyszer biztos. -csóválta a fejét hitetlenkedve Thor.
- Én mondtam, hogy képes rá. - mosolyogtam elégedetten, mire ő unott fejjel nézett rám, hogy kezdés előtt én is kételkedtem abban amit mondtam.
- Haaaa.....Loki. - csóválta a fejét. - Na menjünk le és adjuk neki oda a díjat. - invitált lefele a harctérre.Lementünk elé, szaporán és nagy levegőt vett, mikor felénk fordult a lábai kissé megremegtek, ahogyan lépkedett. Ez a sport, ha nevezhetjük annak eléggé megterheli szervezetet, olyan, mintha egy maratont kellene lefutni, csak még cipelni kell a kardot a pajzsot stb.....
Odin a kezében fogott egy nagy babérkoszorút és a nyakába tette, majd Thor a fejére rakott egy kisebbet. A nézőtér, csakúgy tombolt és egyszerre kántálták a nevét, tapsoltak, virágszirmokat szortak, amiket felkapott a szél és lassan sodorta le a földre.
Odin megfodta egyik kezét és a magsaba emelte , hogy ő az ideji bajnok, majd lassan leengedte, elindultunk a kijárat felé, a nézők is lassan elindulta a lépcsőn lefel, hogy elhadják az épületet.
Dhara:
Kissé nehézkesen lépdeltem a folysón Loki karjával a csípőmet fogta, láthatóan elégedett volt, de remélem nem úgy tekint most rám, mint egy sikeresen vásárolt nagy jövő elött álló versenylóra.
- El kell, hogy mondjam nagyon büszke vagyok rád, teljesen levettél a lábamról. Nem szoksásom monológot mondani, csak annyit szeretnék még hozzá fűzni...-sohajtott egyet. - Sajnálom, hogy kételkedtem benned aminap és le akartalak beszélni róla. - nézett rám bűnbánóan, nagyon jól esett a lelkemnek ez a dicséret, a tegnapi miatt meg nem kell aggódnia, nem tudnék rá haragudni, ilyen arckifejezés mellett.
Lassacskán oda értünk a már jól ismert ajtóhoz, elengedett, hogy menjek előre, de megtorpantam még mielőtt lenyomtam volna a kilincset.
- Valami gond van? - kérdezte, a hangjában kissé aggódó hangot váltem felfedezni. Feléje fordultam, az arca nem árulta el az érzéseit, csak a hangjának azaz apró hanglejtése.
Sokat gyakorolhatta, hogy ne üljön ki az arcára az aggodalom/félelem.
- Nem, dehogy csak megszeretnék köszönni mindent.
- Amm...ugyan mit, én nem tettem semmit. - értetlenkedett, ami az arcára is kiült.Rá raktam kezére kezemet, majd közelebb hajoltam, lehunytam szemem és lágyan megcsókoltam. Nem mentünk most bele semmi féle csókcsatába, csak egy helyben álltunk a folyosón és hosszan csókoltuk egymást. Elengedtem kezeit és ő lágyan simogatta felkaromat, érezhető volt abban ahogyan megérinti kezemet és ahogyan ajkai az én ajkamon voltak, hogy hálás volt ezért a percért.
Fürdés előtt kitisztítottam és lefertőtlenítettem a sebeimet, megmosakodtam. Eris segítt nekem a ruhám befűzésében, egy visszafogott krém színű ruhát választottam magamnak a vacsorához. Nincs rajta semmi csicsamicsa a felső részeszére rádolgozott csipke volt , hasonlított a szalagavtó ruhára, igazán szerettem azt a ruhát sajnáltam, hogy csak egy napra vehettem fel. A hajamat lófarokba fogtam, nem volt kedvem ennél fullosabb frizurát csináltatni, mert az órákba telik. Kimentem a férfi az ablakon kifele bámult kezeit hátul ősszekulcsolta, mikor meghallotta cipőm sarkainak kopogását megfordult.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi vezetett hozzád?
DiversosEgy isten, egy halandó. Egy szabály amit nem szerencsés megszegni. Dhara egy 19 éves átlagos lány, egészen addig amíg nem találkozik a csínytevés istenével. Egyik napról a másikra teljesen megváltozik az élete, de vajon jó vagy rossz értelemben? Mil...