a najednou jsme čtyři

165 7 0
                                    

Pohled Jamese
Pomalu jsme se Siriusem opustili kupé a vydali se směrem k východu z vlaku. Vůbec jsem netušil kde jsem a trochu se motal. Jediné co jsem vnímal byl Sirius jak vše očumuje s pusou dokořán. Nemůžu ho vinit, já dělal totéž. Vše bylo jak jsem si vysnil a ten pohled na Bradavický hrad byl kouzelný!

"Au!" ozve se zpoza mých zad. Otočím se a sjede mě mráz po zádech. Já narazil do poloobra! Dámy a pánové, tohle je můj konec, on mě určitě zabije. "Kluku, musíš čuvat kudyma šlapeš, aby jsi někoho nezašláp." zasměje se obřík a mile se na mě usměje. Celkem mě to uklidí. Sirius se vedle mě tlemí jak osel. Asi mu došlo, že jsem se lekl. Ten kluk je vážně super! Doufám, že budeme spolu v Nebelvíru. "Takže prváci, Rubeus Hagrid jméno mé, jsem klíčník a šafář zde v Bradavicích" prozradí nám. "Prosím, pokračujte se mnou k loďkám a šupito do hradu".

Pohled Siriuse
Na loďce pluju s Jamesem a dvěma dalšíma klukama. Jeden vypadá velmi sympaticky a má na obličeji malé jizvičky. Že by ho doma taky mlátili stejně jako mě? Druhý je obtloustlý a culí se jak měsíček na hnoji. "Já jsem James Potter" snaží se James navázat konverzaci se zbylými chlapci. A že se mu to povedlo, protože se hned mile ozve "Remus Lupin" od toho chlapce s jizvičkami a ten druhý se představí jako Peter Pettigrew. Všichni jsme se bavili a padli si do noty. S klukama jsme se začali hypat a pak..

"Bum!".."Šplouch!".."Cák!"ozývá se ze směru naší loďky, která byla převrácená na hladině jezera a my se plácali opodál. "Pomoc!" křičí Peter. Hagrid se po nás otočí a zděšeně se zeptá "Pánové, co tam vyvádíte?!"zahuláká po nás. "Jsme v cajku, ono se to nějak převrátilo no" odpovím mu. "Ono to samo!" poznamená Remus. Už jsme se sesbírali a vyhoupli se všichni zpět na loďku. Máme to krásný start že? Všichni se po nás buďto šklebí nebo se smějí. Co už, asi budeme populární.

Pohled McGonagallové
Čekám u schodů na skupinku prváků a naprosto mě fascinuje to, co mé oči právě zřely. Ke mě si to štráduje skupinka s Hagridem v čele a mezi nimi jsou čtyři chlapci, který jsou mokří od hlavy až k patě! "U Merlina, co jste vyváděli?!" vypísknu naštvaně. Mezi tím, co jsem je usušila kouzlem, chlapec s kulatými brýlemi mi vysvětlí, že se jim "sama od sebe" převrátila loďka a do toho se směje. "Měli jsme chuť si zaplavat" oponuje mi chlapec s bouřkovýma očima.

Raději to přejdu. Něco mi říká, že tohle bude teprve ještě sranda. Kdybych jen věděla, kolik vrásek mi tato čtveřice přinese, hned bych dala výpověď. "Jsem profesorka McGonagallová a vítám vás v Bradavicích". Dětem postupně vysvětlím školní řád a prozradím jim jména čtyř kolejí - Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Následovně je odvádím do Velké síně a doufám, že mě následuje i čtveřice těch uličníků.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat