Sednu si k holkám a nevím moc, co mám říct. "Myslím, že by sis s ní měla promluvit. Rozhodně tě zná, když se na tebe tak dívala" pronese Hestia. Jelikož má pravdu, tak s ní souhlasím. Pak se otočím a slyším toho peroxida a jednoho hnědovláska.
Je celkem hezký, ale chová se jak vůl. Mezi nimi sedí ještě černovláska s vlasy na mikádo. "U Morgany, to je idiot" pronese Celeste. "Moje sestra ho určitě trumfne" zasměje se Hestia. "Koukejte, někomu se směje" zbystřím.
"Ty jsi tak ošklivá!" řekne dívce s havraními vlasy, která sedí naproti tomu triu spratků. Jen to tak pozoruju a z toho kluka se mi zvedá žaludek. "Nech mě být Draco!" brání se dívenka. "Jo? A co mi v tom zabrání? Přijdeš žalovat mamince? Jejda, já zapomněl, ty žádnou nemáš!" řekne ten idiot a začne se smát společně s tou holkou na mikádo.
Ten hnědovlasý nikoliv, za to má plusové body. Ok, teď už naposledy si zahraji na charitu. Naštvalo mě to, ta holka asi maminku nemá a tohle bylo hodně hnusný, musím s tím něco udělat. "Ath, neblbni, vrať se zpátky!"
"Hej ty peroxide! Dej si pohov!" křiknu na něj a zraky lidí u stolu se stočily na mě. "A proč bych jako měl krásko?" to je vážně spratek. Vyhrnu si rukáv a ukážu mu jizvu na ruce. "Vidíš to? Tohle jsem si odnesla ze souboje s medvědem. Jestli mě budeš štvát a nebo šikanovat mé kamarády, tak dopadneš jako ten medvěd!" povím mu a nasadím vražedný pohled. Ta dívka se na mě jen usměje a Draco ztichne. "Pojď si sednout ke mě a ostatním" povím jí s úsměvem a ona mě následuje.
"Děkuji ti za záchranu" poděkuje mi stydlivě a přisedne si k nám. "Kdykoliv, já jsem Athena a toto je Celeste a Hestia. Ty jsi?" pronesu. "Jmenuji se Lilyan Mary Snapeová a moc ráda vás poznávám" všechny jsme se seznámily a začaly si povídat. "A hele, ty jsi vážně zápasila s medvědem?" zeptá se mě Lilyan s úžasem.
"Si piš že jo, a taky jsem vyhrála!" povím jí s nadšením. Tvoříme celkem fajn partu. Nezdá se to, ale Lilyan, byť je stydlivá, má celkem zvrhlou mysl. Hned nám říkala, jak moc by chtěla provést pár žertíků a to smiřovaných na Malfoye. Moc se mi tím zalíbila, má talent na průšvihy.
Došli jsme na naši kolej a musím uznat, že je to ta nejhezčí místnost, kterou jsem kdy viděla. Je prostorná a vystavěná pod hladinou jezera. Prostě wow! Poslali nás na pokoje, a tak jsme dostali rozchod. Sešly jsme se s dámama u dveří, kde bylo napsáno:
Athena Euphemia Blacková
Celeste Natalia Raremurková
Lilyan Mary Snapeová
Hestia Jane GrangerováJsme spolu na pokoji! Už teď vím, že tohle bude zábava. Každá jsme si zabraly postel a vybalily si. "Celeste, kolik čelenek máš?" zeptám se jí. Když vidím její šatník, tak mě málem kleplo. Ona má víc oblečení v jednom kufru, než já s Robinem za celý život. A to těch kufrů má pět.
"No na každou příležitost jinou. V jednou kufru mám čelenky a klobouky. Mám na ně celkem úchylku. V druhém kufru mám boty a ve zbývajících mám oblečení" dořekne a já když to vidím, tak na to koukám s otevřenou pusou. Mám chuť ji vyrvat ty její zlaté lokny, ale to by asi naše přátelství neustálo.
"Kde máš oblečení ty?" zeptá se mě. Já ji jen ukážu pár velkého oblečení po otci. Ta na mě kouká, jak z jara a řekne, že mi nějaké půjčí, když bude třeba. Chvíli se na to tak dívá a pak nazná, že kdyby ji její rodiče viděli v oversize tričku s rockovou kapelou a kožený bundě, tak by ji zabili.
"Hele to nemyslíš vážně ne? Ty budeš nějaká majetná!" zasměje se Hestia a začne se probírat v jejích kufrech. "To je plný značkových stylových hadříků" pokračuje, ale to jsme ještě nevěděly s čím se vytasí Lily.
ČTEŠ
𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse Blacka
Sonstiges"Mělo to být my proti celému světu, ale nakonec je to teď já proti tobě, Blacku" "Co se to s námi stalo Ath?" "Neříkej mi jménem, teď už na to nemáš právo a můžeš si za to sám" *** Sirius a Regulus mají děti, které jsou jejich věrné kopie. Historie...