fotografie

80 5 0
                                    

"Tak dámy, doufám, že jste připraveny do akce" povím a očekávám kladnou odpověď. "Jistě Atheno, a už se nemůžu dočkat" přizná se mi Lilyan. Celou noc jsme kuly pikle. Hodláme se pomstít Dracovi, za včerejšek.

Smál se Lily a Hestii nazval mudlovskou šmejdkou. Už se mi i dostalo vysvětlení, co to znamená. Slíbila jsem si, že se to už nikdy nebude opakovat. Už jsme vymyslely, jak mu uděláme peklo na zemi a počína je dnešním dnem.

Kráčíme ve formaci vedle sebe se sebevědomým úšklebkem na tváři. Šineme si to rovnou ke zmijozelskému stolu. Nemůžu se dočkat až uvidím Malfoyův výraz. Celeste má i foťák. Hodlá všechno dokumentovat.

***
Má něco za lubem. Poznám to, a tentokrát jí čertovina přímo kouká z očí. Nevím, co si mám o jejích nových kamarádkách myslet. Hestia je splašený spratek. Lily je dle mého příliš stydlivá, ale i tak mi přijde, že je šílená. A pak je tady Celeste. Krásnější a úžasnější dívku jsem ještě nepotkal. Vůbec není jako zbytek té partičky. Celá ta skupina si to hrne v čele s Athenou ke zmijozelskému stolu. Ani se na mě nepodívala.

"Draco! Pojď sem prosím!" volá moje sestřenice na Malfoye. Jop, měl jsem pravdu. Něco se chystá. Sedím od nich zhruba metr společně s Harrym, Ronem, Seamusem a Deanem. O kousek dál sedí i Hermiona a svoje dvojče propaluje pohledem.

"Děje se něco, Blacková?" odfrkne si peroxid. "No víš, chtěla bych se hluboce omluvit za včerejší večer, mé chování bylo neomluvitelné" poví mu Ath a já se můžu smíchy potrhat. Prozradím vám o Atheně jednu věc - nikdy se neomlouvá, nikdy!

"Můžeš mi to prosím odpustit Malfoyi?" řekne a udělá na něj psí oči. "Ale jistě, když ses tak hezky omluvila a přiznala, že jsem měl pravdu" poví jí a kouká jí přímo do očí. Lilyan zatím nalila dva poháry a do jednoho z nich něco nalila. Celeste si připravila i foťák. Už je mi jasné, o co tu běží.

"Napij se se mnou, ať zakopeme válečnou sekeru" řekne mu sladce Ath a podá mu pohárek. Hypnotizuje ho očima a on přesně dělá, co Ath chce. "Až do dna" řekne Hestia. Oba vypijí pohárky a Celeste už ostřila foťáček. "Vážně to myslíš vážně Blacková?" zeptá se jí Draco.

"Samozřejmě že ne, jasně že si dělám prdel!" řekne Athena a začne se společně se zbytkem její skvadry smát. Dracovi naskákaly obrovské pupínky plné hnisu a Celeste ho fotila. "Můj otec se o tomhle dozví!" křičí Draco. Všichni se mu smějí a on si zakrývá obličej.

"Oh, Draco, ať se klidně dozví. Tohle se stane každému, kdo si dovolí urážet mě a mé kamarádky! A věř mi, že tímhle to neskončilo! Navíc Draco, já už ti jednou řekla, že se nikdy neomlouvám" křičí Athena a všechny její nové nejlepší kámošky se můžou smíchy potrhat, zatímco je sleduje celý sál. Draco nakonec utekl a přiběhla sem profesorka McGonagallová, profesor Snape a profesor Brumbál vše pozoruje.

"Slečny můžete mi vysvětlit, co to má znamenat!" křičí po nich McGonagallová. "Vyrovnávání účtů" řekne Hestia. "Ukázka toho, co se stane, když se k nám někdo nebude chovat hezky, otče" řekne Lily a směřuje na Snapea. "Tohle snad nemyslíte vážně" křikne profesorka.

"Ale no tak paní profesorko, my víme, že se Vám to líbilo" řekne Athena. "Byl to jen žertík" poví Celeste. "Tatínku ony mě donutily!" řekne Lily. "To není pravda! Sama jsi to vymyslela" ohradí se Hestia.

To se mi snad jen zdá. Profesorka bulí. "Paní profesorko je vám něco?" zeptá se Ath. "Albusi, vidíš to co já? U Merlina, to není možné! Co jsem komu udělala!" vzlyká McGonagallová a pan ředitel ji podepírá. Ani on není schopný slova. "Ano Athénko, jsem v pořádku. Jsem teď vlastně moc ráda!" povídá jí profesorka a objímá ji.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat