zloděj bratranců

78 5 0
                                    

"Holky, jste převlečený? Už musíme jít, už jsme tady!" ptá se nás Celeste. "Jojo už jsme hotové, tak pojďme" promluvím jak za mě, tak i za Hestii. S holkama jsme se přesunuly k Hagridovi, kterého jsem jako největší frajer pozdravila. "Ahoj Athenko" oplatí mi pozdrav a já se společně s Robinem a Harrym cítím jako největší boss.

"Tak děcka, půjdeme na loďky" poví nám Hagrid. Sedím s Celeste a Hestii na loďce a ještě je tu jedno volné místo. "Hej holky koukejte, Hermiona asi zoufale hledá kamarády!" povím jim a všechny se začneme smát. Můj pohled se ale stočí k Hagridovi, jak s tou protivkou mluví. Oh ne! On ukazuje na naši loďku! Všude jinde je plno, jen tady je volné místo, bohužel. Hned nás ten smích přejde, když vidíme tu excelenci, jak k nám kráčí.

"No, budu si k vám muset sednout" poví nám. "Očividně" řekne jí Celeste a to pěkně znechuceně. Plujeme a najednou se dvojčata začala hádat. "Já nemůžu za to, že jsem výjimečnější než ty Hermiono!" křikne Hestia a stoupne si. "Tak tohle bude teatrální výstup" špitne mi Celeste a já jen přikývnu.

"Vážně? Opravdu ve všem?" zasměje se Hermiona, a také se postaví. "Samozřejmě, že ano!" řekne Hestia a k tomu si i dupne. "Fajn, jak myslíš! Uvidíme, jak naše stvůřička umí plavat" křičí Hermiona a zhypne své dvojče do vody.

"Já neumím plavat!" křičí Hestia a začíná se topit. To poslední co slyším je, jak Celeste nějak francouzsky nadává Hermioně. Já to ale moc nevnímám, protože jsem skočila pro Hestiu do vody. Už byla více než dva metry pod vodou.

"Jsi v pořádku?" ptám se mé nové kamarádky. "Díky tobě ano!" a obejme mě. "Pojďte pomůžu vám!" natáhne k nám ruku Celeste, ale než nás stačí vytáhnout, tak ji Hermiona také strčí a ona spadne do vody.

"Ty jsi úplně natvrdlá! Moje čelenka!" křičí Celeste po Hermioně. Nyní nás pozorují úplně všichni. "Dívky, jste v pořádku? Děvče, okamžitě jim pomoz zpět do loďky a ať se to už neopakuje, nebo tě pošlu domů!" ječí Hagrid přes celé jezero. Zbytek cesty k hradu proběhl v tichosti. Vraždily jsme ji všechny pohledem. Káča.

Dostali jsme se všichni do hradu. "Co se tam dělo?" Přijde za mnou nabroušeně Robin. "No víš jedna holka nás všechny shodila do vody" povím mu. On mě ale nevnímá, proč mě nevnímá? Otočím se a za mnou se červená Celeste. "Ahoj, já jsem Robin" poví jí a já s Hestii sledujeme scénu jak z filmu. "Celeste" poví mu a usměje se ještě více.

Bratranec ji dokonce políbí i ruku a já absolutně nechápu, kde se to v něm vzalo. Dojdeme k Harrymu s tím zrzkem. Zjistila jsem, že se jmenuje Ron. Všichni si povídáme, ale pak k nám přijde nějaký peroxid, kterého už nějakou chvíli znám.

"Tak je to pravda. Harry Potter dorazil do Bradavic" poví slavnostně. Všichni si začínají šuškat Harryho jméno. Nový kamarád Robina je asi slavný. "Já jsem Malfoy, Draco Malfoy" řekne a Ron se začne smát. Nedivím se mu, už i mé střední jméno zní lépe. "Přijde ti mé jméno snad k smíchu? Na to tvé se ptát nemusím! Zrzek a obnošený hábit, musíš být Weasley!" dopoví a Rona celkem ztrapní. Moc se mi to nelíbí. Vložila bych se do toho, ale Harry s tím peroxidem mě předběhli.

"Brzy zjistíš, že některé rodiny jsou lepší než jiné Pottere, já ti s tím pomůžu" řekne a nabídne mu ruku. Harry ji ale odmítne, a řekne dost dobrou stěrku. "Myslím, že poznám sám, kdo za co stojí" a zamračí se na něj. Ten blonďák to dával celkem těžko.

Sice měl Draco v některých věcech pravdu, ale za tento pád si mohl sám. Pomohla bych mu, ale spíše mám radši jeho rodiče a on samotný na mě zatím moc velký dojem neudělal.

Přijde k nám nějaká žena. Vypadá dost přísně, ale pořád moc mile. Jen co nás tři vidí, tak se zarazí. "Dámy, asi máme malér" zasměje se Hestia. Ta holka je lstivá jako liška. "Slečny, co se vám stalo?" vyhrkne. "Měli jsme chuť si zaplavat" povím jí sarkasticky. "To víte, velké vlny na jezeře" řekne Celeste a Hestia se tomu vyloženě tlemí. Pak se ale uklidníme a omluvíme se za drzost.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat