Moje známky jsou skvělé. Výbornou mám ze všeho a ani se nemusím snažit. Já, Lily a Grangerová jsme jediné, které mají z přeměňování výbornou. Hádejte proč asi. Léto jsem strávila doma. Ano doma, pěkně doma s Celeste a rodiči, je pro mě zvláštní to říkat. Robin byl u Weasleyových. Už se mnou nemluví, ale často se po mě dívá a vím, že se na mě ptá. Nechápu proč, když se mnou už nechce mít nic společného.
Celý rok jsme se pokoušely sehnat přísady do lektvaru, aby se Celeste a Hestia mohly stát zvěromágy. Je to hodně obtížné, ale já ani Lily nechceme pomoct. Sice se tehdy o lektvar staral Robin, ale já za ním pro pomoc nepolezu ani náhodou. V září budeme mít lektvar hotový. Už se těším, až se zítra s Kloboučníkem vrátím do školy.
S holkama už sedíme v kupé a snažíme se vymyslet, jak to bude dál s lektvarem. Nakonec jsme to vyřešily tak, že poslední přísadu bude mít profesorka Preetová, a tak to na chvíli vypustíme z hlavy. "Tak co léto holky?" ptá se Šklíba. "Hele rodiče nás vzali do Francie, bylo to skvělé!" povím nadšeně. Hes byla u babičky, pak různě v aquaparku, ale byla i chvíli u nás na návštěvě. Hermiona ji prý dala přes léto zabrat. Snažila se z ní čert ví co o nás vytáhnou. Nebo se jí vysmívala, že je stvůřička. "Podle mě žárlí, protože ty jsi ještě výjimečnější než ona" poví Celeste a já s ní maximálně souhlasím.
Sedím u stolu ve Velké síni a povídám si s Dracem, Theem, Blaisem a holkama. Začínám se bavit i s Pansy. Nejvíce se ale baví s Lily. Několikrát se jí už omluvila za to, co tehdy řekla a Lily jí to odpustila. Obě sdílí vášeň pro módu. To, že se teď všichni bavíme neznamená, že jsme jedna parta. Já si hezky vedu tu svoji a Draco taky tu svou. Robin vypadá podezřele šťastně, ale už se jím nebudu zabývat.
Jsme tu už týden a konečně jsme dokázaly vytvořit ten zatracenej lektvar. Holky teď musí celý měsíc mít v puse kořen dřímalky. Toto bude ten nejvíce tichý měsíc co Bradavice zažily. Jsem teď na přeměňování a myslím, že ve škole se začíná něco dít. Prý je tu nějaká tajemná komnata a skrývá se v ní nějaká nestvůra, která zabíjí děti mudlů, zkrátka mudlorozené. Všichni máme strach o Hes. Ale jinak jsou zmijozelští nadšení. Prý byla před 50 lety otevřená a zemřela nějaká šmejdka. Dost se mi to nelíbí, už jen kvůli Hestii.
Draca vzali nedávno i do týmu. Je náš nový chytač. "V Nebelvíru se místa v družstvu nekupují, stačí když máš talent" Merline ta Hermiona je tak otravná. Draco talent má, to se musí nechat. Ta protivka nemá žádný důvod ho osočovat.
Ještě v létě, když jsem byla s Kloboučníkem a rodiči v Příčné, tak jsme ji, Harryho a celý klan Weasley potkali. Zrovna jsme si kupovali knížky a potkali i Šklíbu, která tam byla se svým dvojčetem. Šli jsme před obchod a tam je potkali, jak všichni uráží pana Malfoye. Hezky jsme se seřadily a pozdravily ho. Dracův otec nám pozdrav uctivě oplatil. Hermiona se zase začala navážet do Hestie.
Často dělá, že jí Hermionino chování vůči ní nevadí, ale já vím, že ji to mrzí. Dokonce i její rodiče se tak k ní chovají, jak k nějaké stvůře. Moc mě to mrzí. Pan Malfoy a rodičové se Hes zastali a Hermiona a pan Weasley na ně byli nepříjemní. Musím uznat, že to bylo povedené setkání. Draco byl enormně vytočený a nakonec jsme všichni šli na zmrzlinu. Všichni sice mudly nesnáší, ale Hestii si všichni váží a chrání ji, přeci jen je ve Zmijozelu.
***
Běžím chodbou do společenky a vidím Draca, Crabba a Goyla. "Dobrý večer pánové" pozdravím společně s protinožci. Povídají si o Zmijozelově dědici, ten který otevře komnatu, a kluci se podezřele ptají Draca na otázky, na které by měli vědět odpověď. Je mi to divné. "Kluci, proč se na to ptáte?" ozvu se. Oni mi ale neodpoví, protože za námi něco bouchlo. Holky zase dělají bordel a Hes něco podpálila. Když se s Dracem otočíme na Crabba a Goyla tak běží pryč. Je mi to zvláštní.
ČTEŠ
𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse Blacka
Random"Mělo to být my proti celému světu, ale nakonec je to teď já proti tobě, Blacku" "Co se to s námi stalo Ath?" "Neříkej mi jménem, teď už na to nemáš právo a můžeš si za to sám" *** Sirius a Regulus mají děti, které jsou jejich věrné kopie. Historie...