každý máme svoji vlastní cestu

74 4 0
                                    

Pohled Robina
Člověk by řekl, že jí budu chybět, ale ono ne. Došlo mi, že jsem hlupák a šel se jí omluvit. Neposlouchala mě a raději se bavila se svou "sestrou" Celeste. Tak ji teď nazývá a mě to celkem štve. Ale nemůžu se na Cel zlobit, jí bych odpustil vše. Zamrzelo mě to, ale zasloužil jsem si to. Athena mě ignoruje a tím mi ukazuje, jaký jsem idiot.

Dneska má zápas proti Mrzimoru. Doufám, že to Athena vyhraje. Famfrpálová hvězda je ale Celeste. Je v tom opravdu moc dobrá a je schopná nasázet klidně 300 bodů. Mrzí mě, co jsem řekl a musím se omluvit, ale nevím, jak to Ath vezme, jestli teda vůbec. Ublížil jsem jí a to hodně. To, co jsem řekl, jsem chtěl vzít zpátky, jakmile jsem to vypustil z pusy. Snad mi to odpustí.

Zápas začal a Athena zvládla omráčit svojí pálkou už jednoho mrzimorského střelce. Hraje se teprve deset minut a Celeste už scooruje 70:0 pro Zmijozel. Byl to krátký zápas, po chvíli zmijozelský chytač chytil i zlatonku. Byl nezastavitelný, a díky Atheně měl volnou ruku. Celou dobu otravovala mrzimorského chytače, Cedrica Diggoryho, a ten se nesoustředil. Od střelců bravůrně odrážela potlouky. Zmijozel díky těmto všem faktorům vyhrál.

Od doby co jsou v týmu Celeste a Athena, Zmijozel vždy vyhrál. Prohrál jen jednou a to s Nebelvírem, protože Harry chytil zlatonku.

Chtěl jsem s ní mluvit, ale nebyla příležitost. "Tak za ní jdi do zmijozelské koleje. Ona tu také byla" poví mi Hermiona. "Jak to mám ale udělat?" svěsím hlavu. "My ti v tom pomůžeme!" poví mi Ron a Harry sborově. Díky Hermioně, která umí perfektně kouzlo zneviditelní, jsme se dostali nepozorováni do Zmijozelu.

Koná se zde oslava. Dává to smysl, když vyhráli. Ale kde je Ath? "Mám ji Robe! Támhle tancuje na stole a v ruce drží flašku" poví mi Hermiona. To je celá Athena. S Celeste tancují na stole a Hestia a Lily je fotí. Nakonec se k nim na provizorní jeviště přidaly i ony a fotily se i tam. Ath předla flašku Lily a vzala si cigaretu.

"Kdo je tady nejlepší?!" burcuje dav Hestia a jedna bloncka, která se tuším jmenuje Daphne. "Celeste a Athena!" křičí celá kolej. "Neslyším vás!" a všichni začnou znovu křičet. Takto se to opakuje. Holky začaly i zpívat. Tancovaly a opíjely se. Byly tady převážně starší děti, ale jim asi bylo jendo, že se tu opíjí nezletilí.

"Lidičky, chci učinit prohlášení!" poví do mikrofonu ve stavu opilém Ath. Já Ron, Harry i Hermiona zbystříme. "Chci pronést přípitek na Celeste, moji novou sestru, taky na Lily a Hestii. Taky na mého milovaného Thea a mého bratránka Draca. Také na mě nové přátele - Daphne, Pansy, Crabba, Goyla, Lorenza a Blaise. Na mou novou rodinu!" zakřičí a všichni začnou tleskat.

Po chvíli slyším Draca, jak všude vykládá, že je s Ath příbuzný a ta s tím souhlasí. Prý je to její bratránek. Hestia a Lilyan se opíjejí a Celeste do nich lije alkohol hlava nehlava. Athena jednu chvíli tancuje s Dracem na stole a nutí mu cigaretu. Druhou chvíli se zajímá o Theodora Notta, nebo spíše se zajímá o jeho ústní dutinu.

Nejvíce mě ale zasáhlo, jak všude vyhlašuje, že má novou rodinu. Vypadá šťastně, možná příliš šťastně. "Lidi, musíme odsud vypadnout" podotkne Ron a má taky pravdu. Sebrali jsme se a odešli. Zbytek večera jsem Harrymu brečel v náručí. Nevím, co mě mrzí víc. To že jsem idiot nebo Athénina životospráva, nebo že je šťastná se svojí novou rodinou. "Možná by jsi ji měl nechat být" poví mi Hermiona a já souhlasím. Asi to tak bude lepší.

Postupem času, si už Ath na mě ani nevzpomněla. Chodí na tajno s Theem. Nemůže o nich moc lidí vědět, protože se říká, že Ath není čistokrevná. Draco to ale vyvracuje. Když není v té hadí díře, tak se fláká s protinožci po hradě a pozemcích. Založila si totiž gang, a takto se holky pojmenovaly.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat