my víme, že se vám to líbilo

92 4 0
                                    

Pohled Petera
Rok uběhl jako voda. S klukama jsme vážně nerozluční. I učitelé si toho všimli. Speciálně profesorka McGonagallová je z nás unešená. Nedávno jsme si připravili kanadský žertík. Ten spočíval v tom, že Zmijozelští, který měli volnou hodinu se poflakovali před hlavní bránou. Hodlali jsme jim ty kyselé ksychty trochu osladit.

Kluci mě pověřili, abych zabavil profesorku, dokud nebudou mít žertík nachytaný. Měli jsme hodinu přeměňování. "Mary, tobě to vážně moc jde. Máš vlohy! Když to takto půjde dál možná se dopracujeme na zvěromága!" Raduje se profesorka McGonagallová. Mary se usměje a Lily obejme. Chápu, proč se Jamesovi líbí. Vše probíhalo hladce, jenže...

"Kde je pan Black?" Sklání se nade mnou profesorka se svým přísným pohledem. "Něco dělá" odpovím jí. "Nu dobrá a kde je pan Lupin?" už začíná být znechucená moji odpovědí. "No, snaží se zastavit Siriuse v tom, aby něco udělal" nevině odpovím. "Aha a kde je pan Potter?!" Běhá mi mráz po zádech, ale i tak odpovím. "Snaží se zastavit Remuse, aby ten nezastavil Siriuse v tom, aby něco udělal" podívám se na profesorku a už vím, že jsme solidně v háji. Je rudá jak rak! "A co tu přesně děláte vy pane Pettigrew?!!" polknu a odpovím. "Snažím se zastavit vás, aby Vy jste nezastavila nás" odpovím rozhodně a podepíši tím rozsudek smrti nad Poberty. Koukám, jak se paní profesorka nadechuje, aby rozpoutala peklo, ale.

Jestli je něco doména Pobertů, je to načasování. "Bum!" Ozve se ze všech stran a zdi začnou dunět. Celá třída v čele s paní profesorkou vyběhne na nádvoří a pozoruje situaci. Téměř celá zmijozelská kolej poskakuje a prchá. Všichni na sobě mají kytky a jejich kůže hraje všemi barvami. Nad nimi se objevují ohňostroje a hraje hudba, která je přímo trefná situaci - The Final Countdown.

Na vyvýšeném kameni se tyčí tři postavy. Sirius a James, kteří se mohou smíchy potrhat a Remus, který má hlavu v dlaních a dělá, že to radši nevidí. I paní profesorka se směje na celé kolo a výjimka není ani pan ředitel a zbytek všech kolejí.

Když se situace uklidnila, ředitel se ani nezeptal, kdo je za to zodpovědný. Všem to bylo jasné! Nebylo to poprvé, co se p
Poberti předvedli. Sice dostaneme všichni školní trest, ale stálo to za to. Jak by řekla Siriusova matka, opět jsme záškodničili. Takto jsme zakončili náš první školní rok v Bradavicích.

Pohled profesorky McGonagallové
Za ten jeden rok, co Poberty učím, jsem zestárla asi o dvacet let. Kdybych mohla, každému z nich bych dala výchovnou. Ale nemám na to srdce, příliš mi k němu přirostli.

"Tak co mi k tomu řeknete pánové?" otáži se. "Ale no tak Minnie, my víme, že se ti to líbilo" odpoví mi Sirius a ušklíbne se. Jsou pro mě jako vlastní, nechala jsem je, aby mi tykali. "Byl to jen žertík" poví mi James. "Oni mě donutili" ohradí se Peter. "To není pravda" vykřikne Remus. "Ale chlapci, já se na vás nezlobím. Je konec školního roku, běžte si zabalit. Budete mi chybět" mile se usměji. "Vy nás ještě nemáte dost?" zeptá se mě tiše Remus. Začnu se hlasitě smát. "To jsem neřekla, ale dnes vám už trest dávat nebudu a teď běžte" chlapci se začali culit, poděkovali a utekli.

Doufám, že v září je tu uvidím živé a zdravé.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat