přišla jsem ti poděkovat

70 4 0
                                    

Pohled Remuse
Píše se rok 1979. Dostal jsem pozvání k Potterovým. Bude oslava! Moc se těším, jeden večer si můžeme dovolit oddechnout. Renne se mi odcizila, čert ví proč. Nejspíše stále truchlí nad Regulusovou smrtí. Sirius také, ale nedá to na sobě znát. Cítím se velmi opuštěný, ale to jsem byl vždycky. Máme skvělé zprávy. Lily, Marlene, Mary a Ivy čekají miminko. "Mary, ty jsi na Srabuse jistě použila kletbu imperio, viď?" uchechtne se Sirius a schytá za to od Marlene pohlavek. "Kdy se ti má ta uličnice narodit?" zeptám se. "Každou chvílí. Doktor říká, že to bude nejspíš 3. listopadu" dokončí Mary větu.

"Jak to vnímá Severus?" zeptá se mile Lily. "Když na to přišel, dost ho to vzalo. Vždycky byl ke mě chladný, ale když jsem mu to řekla, dokonce se i usmál a ukápla mu slza. Vím, že mě nemiluje a nikdy nebude, ale to dítě chce. Stále miluje tebe, došlo mi to, když rozhodl, že jméno holčičky bude Lilyan" pokračuje smutně Mary. "To mě moc mrzí Mary. Dnes jsme se tu sešli všichni, až na Renne a" James nedokončí větu. "Dorcas" dořekne Ivy v doprovodu Andrease a to s brekem. Dorcas nedávno zemřela. Zabili ji Smrtijedi. Zemřela v pouhých 19 letech.

"Někdo klepe na dveře. Dojdu tam" nabídnu se. "Renne, ty jsi přeci jen přišla!" vykřiknu. "Cože Renne je tady?" vyhrknou všichni sborově. "Ano, přišla jsem. Promiňte za zpoždění, ale nevěděla jsem, zda je to dobrý nápad" poví zklesle. "Renne, proč by to nebyl dobrý nápad, tady jsi vždy vítána" poví James. "Potřebuji mluvit se Siriusem" poví nám a já větřím malér.

"Co se stalo, vypadáš ustaraně" řekne jí Tichošlápek. "Víš Siriusi, před tím než Regulus zemřel, mě navštívil. Prosím nevyšilujte. Jde o to, že se vydal na nějakou sebevražednou misi a to jen kvůli tobě. Říkal, že ti musí splatit dluh a ukázat ti, že jsi měl pravdu" dořekne a Sirius začne brečet.

"Jinak, odkázal mi veškeré peníze, abych se zařídila a postarala se o sebe, někde hodně daleko odsud. Snad ti to nevadí" z jejího výrazu vidím, že při pohledu na Siriuse je znechucená. Jakoby se mu chystala něco vyčítat. "Moc dlouho se nezdržím, jen jsem ti to chtěla povědět. A ještě ti říct jednu věc. Chci ti poděkovat, že kvůli tvé aroganci a odmítání ho vyslechnout, bude moje dítě žít bez otce" dořekne a všichni jsou kvůli té poslední větě v šoku.

"Ty jsi těhotná?" zeptá se Ivy. "A je to Regulusovo?!" doplní ji Marlene se znechucením. "Gratuluji Renne, budeš skvělá máma" řeknu a jenom já v místnosti vypadám nadšeně. "Děkuji, Reme, jinak ano a ano je. Budu mít syna" řekne šťastně.

"S Regulusem, když jsme bláhově snili o budoucnosti, jsme mu dali i jméno. A já chci, aby jsi to jméno věděl. Bude se jmenovat Robin Sirius Black. Robin po mém otci a Sirius po tobě, Regulus na tom trval. Doufám, že ti konečně došlo, že ve tvém bratrovi, kterého jsi úspěšně vyměnil za Jamese, se skrýval dobrý člověk a ne ta stvůra, kterou jsi viděl ty. To je vše. Jen jsem chtěla, aby jsi toto věděl" dořekne. Sirius jakoby oněměl a nikdo neví, co má říct. Jenom začne brečet jako malé dítě a omlouvat se Renne, která ho odbyje.

"No, dámy kdy se vám to má narodit?" zeptá se Renne a dál ignoruje Siriuse. Nejspíše, aby mu ukázala, jaký je idiot. "Čekám chlapce a to koncem července. S James jsme mu dali jméno Harry" řekne Lily. "Já v půlce dubna a čekám holčičku. Sirius ji vybral jméno Athena po profesorce McGonagallové a střední jméno po Jamesově matce Euphemii" prozradí Marlene. "Au! Právě kopla. Siriusi, ta bude celá po tobě" řekne Marlene a Sirius ji políbí její bříško. "Já čekám holčičku. Bude se jmenovat Celeste a čekáme ji na konci ledna nebo začátkem února" poví radostně Ivy a Andreas se nemůže přestat culit.

Pohled Renne
"Holky zní to krásně, moc vám to přeji" povím. "Lily, chci, aby jsi mi šla za kmotru" požádám svou přítelkyni. Lily radostně souhlasila. Za ten večer jsem se ještě dozvěděla, že Sirius je kmotrem Harryho a James malé Atheny. Rozjímali jsme a snili o nové generaci nových Pobertů.

Měsíce plynuly a děti se narodily. Lilyan Mary Snapeová se narodila 3.11. 1979. Po ní se narodila malá Celeste Natalie Raremurková a to 29.1. 1980. Po ní přišel můj syn Robin Sirius Black a ten se narodil 7.3. 1980 za ním přišla na svět Athena Euphemia Blacková dne 13.4. 1980 a 31.7. 1980 i malý Harry James Potter.

Peníze od Reguluse jsme okamžitě převedla na mého syna. Po porodu jsem byla velmi slabá. Žila jsem s ním v sirotčinci, ve kterém jsem pracovala. Mé tělo tak náročný porod neuneslo a já mu podlehla. Robin, jakožto novorozeně, zůstalo bez rodičů v sirotčinci. Poslední co si pamatuji je, že můj syn má oči svého otce. Slyším, jak na mě volá a já jeho hlas následuji. Přeci jen jsem nakonec prožila svůj život po Regulusově boku, jenom ne za živa, ale v ráji.

Robin přešel do péče Siriuse a Marlene Blackových. Každý den se Sirius proklínal za to, co tehdy řekl Jamesovi před svým bratrem. Už to nebude nikdy moct vzít zpátky. Pokaždé, když se na Robina podívá, vidí svého bratra. Athena a Robin si moc rozumí. Budou více jako sourozenci, než jako bratranec a sestřenice. Všichni doufáme, že se jim rodinná kletba sourozenců Blackových vyhne. Prošli jsme si peklem a doufali, že už bude vše jen lepší. Spletli jsme se. Tohle bylo teprve předpeklí.

𝐃𝐞𝐣𝐚 𝐕𝐮 / Marauders, Dcera Siriuse BlackaKde žijí příběhy. Začni objevovat