▶
Předchozí čtyři dny jsem se tu měl jak v bavlnce. S Masarem jsem si jednoduše padl do oka a trávil s ním téměř všechen volný čas. I na energetickou Celestii jsem si zvykl dost rychle, a když má Masaru práci, jsme spolu. Jelikož Masarův otec prošel fází ruthu, měl jsem možnost seznámit se i s ním. Byl to přísný muž, ale choval se ke mě mile... Teda alespoň podle těch dvou. Jenže dnešek byl jiný. Už když jsem se probudil, cítil jsem se divně. V duchu jsem doufal, že nebudu nemocný, protože jsme se s těma dvěma dohodli, že půjdeme na výlet k moři. Nikdy jsem tam nebyl, takže jsem se fakt těšil. Z mých myšlenek mě probudilo rozražení dveří a v nich jistá blonďatá hlava. ,,Dobré ráááááno kamará- eh... Co to ?!" Zašklebila se z ničeho nic a zacpala si nos. Nechápavě jsem se na ní podíval. Vždyť tu nic nesmrdí. ,,Aki, koukej si tu vyvětrat, takových feromonů by jednoho poslalo k zemi." Řekla a já se zarazil. ,,Feromonů ?!"
V noci jsem vůbec nemohl spát. Nevím jestli si toho Akira všiml, ale očividně ta injekce co dostal v den prodeje již téměř vyprchala, protože už včera večer jsem ho dost vnímal. Měl nasládlou vůni a doslova se mi motala hlava, jakmile se dostal do mé přímé blízkosti. A to je ještě neuvolňuje plně ! Já se zblázním až se to stane. Nikdy jsem na Omegy takhle nereagoval, ještě lépe. Na nikoho jsem nikdy takhle nereagoval. Bojím se že mu ublížím. Ale než se tak stane, mám ještě čas. Do ruthu mi furt zbývají tři až čtyři dny, což je času víc než dost. Pokud se jeho vůně uvolní úplně, měl bych to hned poznat, pak už toho bude chtít jen to, abych se mu pár dní vyhýbal. Nemůže mít až tak silné feromony.
,,J-Jak to myslíš že ta injekce už vyprchala ?!" Vyhrkl jsem vyděšeně a začal pochodovat po pokoji. ,,J-Je to nebezpečné. Alfy jsou nebezpečné ! C-Co když mě někdo- Ne ne ne ! N-Nevyjdu z pokoje ! Jo, to je ono ! Naučím se- Au !" Vyjekl jsem, jelikož mě Celestia chytila za ocas a tím mě zastavila. ,,Hele uklidni se. Masarův otec je po ruthu, jeho matka je sice taky Alfa, ale jejich harém je dost velký, takže se nemusíš bát. A Masaru ti sám řekl, že si můžeš dělat co chceš, nikdy by ti neublížil." Mírně jsem se pousmál a konečně se trochu uvolnil. ,,Pomůžeš mi s tím uzavřením hormonů ? Vůbec nevím co s tím." ,,Jistě, žádný problém." Zaculila se a následně mi skočila do ustlané postele. Teď jsem jí ustlal....
Své chmurné myšlenky jsem nechal u sebe v pokoji a vydal se za Akirou. Nevěděl jsem jestli je Cel v vzhůru, ale po minulé zkušenosti, jsem to fakt pokoušet nechtěl. Zaťukal jsem na obří bílé dveře a ani nečekal na odpověď. Akira byl vždy v tuhle hodinu vzhůru a čekal na mě, aby jsme mohli na společnou snídani. ,,Lištičko jsem tad-" Ani jsem to nedořekl a do nosu mě trefila ona nasládlá vůně, ovšem v mnohem větším množství než včera. ,,Masaru !" Uslyšel jsem, ale to už se mi zatočila hlava a já cítil, jak se mi rapidně zvedl tlak. ,,A-Aki...."
ČTEŠ
Be my Omega✔️
Random•omegaverse• •boy x boy• Mocné Alfy jsou na vrcholu žebříčku. Bety mají poměrně jednoduchý život, jelikož si můžou dělat co chtějí. Ale Omegy ? Ty jsou pro Alfy jen kusem hadru. Takhle viděl svět drobný hybridní chlapec, který byl právě onou Omegou...