,,Cel, Cel poslouchej mě ! Musím ho vidět a omluvit se mu. Udělal jsem hroznou věc, nemůžu ho-" ,,A co jako ?" Odsekla blondýnka a věnovala mi tak zhnusený pohled jako snad nikdy. ,,Masaru, já vím že ho máš rád, ale takhle to nejde. Jemu jsem o tom neřekla, ale radši jsem mu dělala těhotenský test a byl pozitivní. Zachoval ses jak totální idiot. Nejen že jsi ho znásilnil, doslova mu zničil psychiku a zranil ho, ale ty jsi byl ještě takový s obec, že jsi si ho označil a udělal mu dítě !" Zavrčela a mě zamrzlo tělo. Tohle mi nedošlo, úplně jsem zapomněl na to, že se něco takového může stát. ,,Dám mu prášky aby se toho dítěte zbavil...Jestli teda bude chtít. A tebe se na to ptát nebudu." Hlesla a zmizela v kuchyni. Já zůstal stát na chodbě se zatajeným dechem a pocitem, že se tu brzo někde složím.
Celestii to celkem trvalo, ale nakonec opravdu přišla. Ještě u dveří se tam s někým dohadovala, ale nakonec zabouchla dveře. Jistý černovlasý hybrid zůstal za dveřmi a blondýnka si povzdechla. ,,Asi ho fakt nechceš vidět, že ?" ,,Ne..." Hlesl jsem tiše a ona chápavě kývla. Donesla mi k posteli tác s vodou, práškem a něčím, co připomínalo krupicovou kaši, na kterou jsem fakt chuť neměl. ,,Hele Aki... Budu muset teď na chvíli odjet." Řekla tiše a já se na ní ublíženě podíval. ,,Už včera se po mě sháněli rodiče a já je musím jet navštívit. Malá sestřička má dnes narozeniny a já slíbila, že pokud budeš v pořádku, přijdu. Vzala bych tě s sebou, ale na to ještě nemáš. Omlouvám se." Řekla a smutně se na mě podívala. Na tváři jsem vykouzlil drobný úsměv a tiše se uchechtl. ,,V pořádku, chápu to. Alespoň budeš mít pak o čem vyprávět." Řekl jsem a i ona se pousmála. ,,To budu, toho se neboj. Už sebe teším až jí jednou poznáš... Jo a mimochodem, Masara se bát nemusíš. Má sem zakázáno chodit a navíc bude u dveří stát Beta, která mu nedovolí vejít dovnitř."
Pochodoval jsem po své pracovně z místa na místo. Bylo mi ze všeho divně. Chtěl jsem Akiru viděl, ale zároveň jsem věděl, že mě bude ničit, pokud se mě bude bát... A že to tak bude. Stal jsem se tím, co já i on nejvíce opovrhujeme. Nedokázal jsem ho ochránit ani před sebou, jak to mám zvládnout před ostatními ?! Rodiče mě zabíjí až se tohle dozví... Mají se vrátit zítra večer z důležité pracovní cesty, na které jsou již pár dní. Z myšlenek mě probralo bouchání na dveře. V nich se objevila Celestie. ,,Masaru, budu dojíždět..." ,,Dobře." Hlesl jsem a přišel jsem k ní trochu blíž. ,,Ani se tam nesnaž dostat. Přísahám, že jestli se dozvím o opaku, tak ti ukopnu koule, rozumíš ?!" ,,J-Jo... Neboj." Jo, sice je Cel jenom Beta a holka k tomu, ale co řekne, to dodrží a já bych si je ještě chvíli nechal funkční... Myslím že se ještě budou hodit.
ČTEŠ
Be my Omega✔️
Aléatoire•omegaverse• •boy x boy• Mocné Alfy jsou na vrcholu žebříčku. Bety mají poměrně jednoduchý život, jelikož si můžou dělat co chtějí. Ale Omegy ? Ty jsou pro Alfy jen kusem hadru. Takhle viděl svět drobný hybridní chlapec, který byl právě onou Omegou...