2.Přítomnost

3K 182 3
                                    

Akira, 15 let

Dneska je den blbec už od rána, vlastně už od včerejška. Pán se vrátil pod vlivem alkoholu a zase se na mě vyřval. Momentálně jsem seděl ve svém kotci a čekal, až přijde pán s dalšími rozkazy. Nenávidím svůj život, nenávidím lidi, ani hybridy. Je mi jedno jestli jsou to Alfy, Bety, nebo Omegy. S největší pravděpodobností vám stejně jenom ublíží, stejně jako můj člověk.

Ve chvíli krásného ticha rozrazil dveře, vypadal naštvaně. Jen jsem dál poslušně seděl se sklopenou hlavou a ocasem omotaným kolem sebe. Došel až ke mě a za vlasy mě vytáhl na nohy. Na svůj věk jsem byl celkem malý, ale mě to bylo jedno. ,,Ts, koukej se vykoupat ty špíno. Dneska přijde někdo z odboru a budou přemýšlet o tvém vybrání." Zavrčel a pak mě s trhnutím pustil. Dneska byl nějaký hodný. ,,Pane... Můžu se zeptat, kvůli jakému výběru ?" Řekl jsem tiše a on si odfrkl. ,,Bože, jsi naprosto k ničemu... Přece do hybridní školy. Je ti patnáct, brzo tě budu moc konečně prodat nějaké alfě a já z tebe budu něco mít... To tě tam ale budou muset vzít, takže vypadni do koupelny ty smrade jeden zrzavej !" ,,Ano pane." Hlesl jsem a radši jsem se rozeběhl pryč. Nevěděl jsem že se má chodit do nějaké školy. Pán mě sotva naučil číst a psát... Jak mě tam mají asi vzít ?! I tak je to pro mě záminka, jak se odsud dostat. Všude by to bylo lepší než tady.

Masaru, 16 let

,,Otče, Celestie by ráda dnes přišla. Mohla by ?" Zeptal jsem se hned po příchodu do jeho kanceláře a on ke mě zvedl své hnědé oči. ,,Jistě, ale buďte v klidu. Mám hromadu práce." ,,Děkuji." S mírným úkonem jsem opustil místnost a pomalým krokem jsem se rozešel do haly, kde jsem opět zavolal drobné blonďaté Betě, která byla mou kamarádkou. ,,Cel ? Ahoj, můžeš přijít. V kolik tě mám čekat ?" ,,Hele řeknu matce aby mě odvezla. Budu u vás do hodinky." ,,Dobře, měj se."

Celestia je normální Beta, není hybrid jako já. Ona sama je o rok mladší a dneska prošla výběrem do speciální školy pro Bety a Omegy. Sice s ní, jako s Betou, nemůžu v budoucnosti být, ale chci, aby jí otec po vystuduvání koupil a nechal jí u nás. Nechci žádnou pitomou Omegu za partnera. Chci zůstat sám, řídit firmu a být s Celestií, protože před ní jedinou se nemusím přetvařovat.

Vykoupal jsem se, vyčesal jsem si ocásek aby nebyl zacuchaný a stejně tak i vlasy, které hřeben už dlouho neviděli. Rychle jsem se ještě převlékl do upnutých černých kalhot a čisté bílé košile, které nosím jen když je tu někdo důležitý pro pána. Domem se ozval zvonek a já rychle odběhl ke dveřím, které jsem následně otevřel. Hlasitě jsem polkl a nervózně se pousmál. ,,Vítejte, můj pán vás již očekává." Řekl jsem a po otevření jsem uhnul stranou. Vysoký můž, podle pachu Beta, prošel kolem mě a setkal se s mým pánem. Všichni jsme se přesunuli do pánovi kanceláře, kde jsem jen postával u dveří a nechal se okukovat tím mužem. Měl jsem z toho celkem strach, nevoněl mi.

Be my Omega✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat