Celý rudý jsem vycházel z jednoho z mnoha navštívených obchodů a snažil se ignorovat fakt, že jsem si vážně koupil sukni. ,,Ale sluší ti, uvidíš že bude velice mile překvapený." Řekla spokojeně blondýnka a já jí fláknul taškou přes hlavu. ,,Je to trapný ! A co když to řekl jen aby mě vyprovokoval, hm ? Jestli tu sukni najde, propadnu se hanbou." Zaklel jsem a ona se jen zasmála. ,,Neboj, on takovéhle věci neříká jen tak... Ale víš co se mu na Omegách fakt líbí ?" Řekla s úšklebkem a já jí věnoval dychtivý pohled. Chtěl jsem udělat všechno pro to, abych byl pro něj dokonalý, i když k tomu mám daleko. ,,Miluje obojky a podobné blbosti kolem krku, věř mi." Řekla a už mě začala zase někam táhnout. Nejistě jsem polkl a nechal se někam táhnout. Nevím jestli mi bude zrovna příjemné mít něco takového kolem krku. Budu si připadat jako zvíře.... I když to částečně jsem.
Netrvalo to dlouho a já se vydal do hlavní školní budovy, kde jsem si automaticky zalezl do jedné z místností. Zatím tu bylo jen pár lidí a u katedry bylo zatím prázdno. Pro jistotu jsem ještě vytáhl skripta a začal si pročítat nějaké ty důležité věci...
Cel mě zatáhla do posledního patra obchodního domu, úplně do posledního obchodu, se zahalenou výlohou. Nikdy jsem v takovém obchodě nebyl, takže jsem netušil co čekat, ale nebylo mi to příjemný. ,,Jdu se rychle po něčem porozhlédnout, zkus zatím najít ty obojky a když tak si něco vybrat, ano ?" Řekla s úsměvem a zmizela mezi regály, plný různého zboží. Moc lidí tady nebylo, vlastně jsem tu kromě mě, Celestie a nezáživně vypadající prodavačky nikoho neviděl. Rozešel jsem se do jedné z uliček, kde byla různá pouta, provazy, vázanky, řetězy a jiné věci. Celý vyklepaný jsem přejel po rudém provazu, který byl obvázaný kolem plastové figuríny a nejistě jsem polkl. Vždyť to musí toho člověka bolet, škrtit, nebo podobně...
,,Máš zájem si něco takového zkusit ?" Ozvalo se za mnou a já s sebou celý trhnul. Se sklopenýma ušima jsem se otočil na vysokého a namakaného chlápka, se snědou kůží a úchylným úšklebkem. ,,A-Ani ne. O-Omluvte mě." Zamumlal jsem a chtěl jsem se vypařit, jenže on mě chytl za ocas a přitáhl si mě k sobě. ,,Ale ale... Takového subíka by byla přeci škoda.." Řekl slizce a rukou mi přejel po tváři. Celý jsem se oklepal. Byla to Alfa a pěkně mi smrděl. ,,J-Já jsem-" ,,Hej ! Koukej ho pustit ! Je označený !" Ozvalo se najednou a nám oboum padl pohled na vytočenou blondýnu. Ten chlápek naštvaně zavrčel a podíval se mi do očí. Jen jsem vystrašeně zakýval hlavou na souhlas a on mi odhrnul kus roláku, aby viděl a znatelný kousanec od Masara. Jen si naštvaně odsekl a pustil mě, než se obedbral pryč. Celý vyklepaný jsem se schoulil u Cel v obětí, hned jak za mnou doběhla. Nebrečel jsem, ale měl jsem strach. Být Omega je hrozný, pokud nemáte svého Alfu, jste pro ostatní jen hračka. ,,Pojď. Toho chlápka si nevšimej, za to trápení ti to nestojí." ,,Dík že jsi tu pro mě Cel..." Zamumal jsem jí vděčně do trička a ona se pousmála. ,,Kdykoliv."
ČTEŠ
Be my Omega✔️
Random•omegaverse• •boy x boy• Mocné Alfy jsou na vrcholu žebříčku. Bety mají poměrně jednoduchý život, jelikož si můžou dělat co chtějí. Ale Omegy ? Ty jsou pro Alfy jen kusem hadru. Takhle viděl svět drobný hybridní chlapec, který byl právě onou Omegou...