63.

1.2K 116 0
                                    

Jsem doma, což znamená nové kapitoly ❤ pardon za čekání, ale pozdní oběd nemohl počkat 😅
***

Masaru se vrátil opravdu až pozdě v noci. V podstatě jsem jen zaznamenal jak si lehl vedle mě, dal mi pusu do vlasů a pak už jsme spali spolu v objetí. Takhle je to poslední dobou pořád. Co se narodil Byul, tak tráví Masarův otec víc času doma a práci nechává na něm. Je to od něj docela hnusný, ale na druhou stranu to chápu a fakt doufám v to, že až se narodí naše malé, tak to bude tolerovat. Já jsem ráno vstal jako první, Masaru spal doslova jako zabitý, takže jsem ho nechal. ,,Dobré ráno." Ozvalo se a já se podíval na naše dvě Bety. ,,Dobré." Pozdravil jsem s úsměvem a oni prošli kolem mě pokračovat ve své práci. Já jsem zaběhl do kuchyně, kde již byla připravená snídaně. ,,Toho je hodně..." Zakňučel jsem při pohledu na mojí porci omelety a nakonec jsem nějak nenápadně ubral ze své porce a dal to na talíř černovláska. Stejně to sní...

Když jsem se ráno probral, byl jsem v posteli sám. Cítil jsem se strašně rozlámaně, včera jsem přišel až kolem jedné ráno...ALE ... Mám dneska volno. Vysoukal jsem se z postele, hodil na sebe šedý župan a vyrazil jsem z pokoje. Když jsem procházel kolem obýváku, všiml jsem si mé Lištičky, která byla doslova zažraná do kriminálky v televizi. Tiše jsem se k němu přikradl a zrovna ve chvíli, kdy se v televizi ozval výstřel, tak jsem na něj bafl. Doslova celý nadletěl a roztomile vyjekl. ,,Masaru !" Zavrčel a já se pobaveně usmál. ,,No dobré ráno." Řekl jsem a dal jsem mu drobnou pusu do vlasů. Aki něco nesrozumitelně zamumlal a následně si povzdechl. ,,V kuchyni máš jídlo ty strašáku." ,,Díky zlato." Řekl jsem a následně jsem zalezl do již zmíněné místnosti. Když jsem viděl tu hromadu jídla, jen jsem zavrtěl hlavou. Zase si odebral ze své porce. To si myslí že to nepoznám nebo co ?

Netrvalo to dlouho a Masaru přišel ke mě i s jídlem v ruce. ,,Proč sis zase ubral ?" Zeptal se a hodil po mě pohled, který mi jasně řekl ať nelžu. Ublíženě jsem sklopil uši a omluvně se na něj podíval. ,,Když ono toho bylo hodně... Snědl jsem víc jak polovinu, přísahám !" Řekl jsem vážně a on si povzdychl. ,,Lásko, jsem rád že vůbec něco jíš, ale i tak je to málo. " Řekl a posadil se vedle mě, kde si mě přitáhl do objetí a dal mi pusu. ,,Mám o tebe strach, víš jak to dopadlo minule." Řekl smutně a jemně mě pohladil po bříšku. ,,Já vím, omluvám se. Ale opravdu se snažím." Masaru se mírně pousmál a pak se odtáhl, aby se mohl najíst. Já jsem si zalezl za něj, obmotal kolem něj nohy i ruce a celý jsem se o něj opřel. ,,Dneska máš nějakou mazlivou." Řekl s uchechtnutím a já jen spokojeně kývl a z nudy mu začal obsypávat krk polibky. Já miluju když to dělá, ani nevím jak na to pořádně reaguje on a to jsme spolu tak dlouho. Černovlásek spokojeně jedl, sledoval televizi a občas spokojeně zabručel, dokud jsem ho jen tak lehce nekousl. Tiše zavzdychal a následně zrudnul. Vyčítavě se na mě podíval a já se uculil jak sluníčko. Chtěl jsem to udělat znova, ale se z ničeho nic se otočil a za boky mě přehodil na sedačku....

Be my Omega✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat