64.

1.2K 114 3
                                    

15+ ... Teoreticky 😅
***
,,Ty provokatére mrňavej..." Zavrčel jsem, ale zároveň jsem měl ve tváři úšklebek. ,,Dělám něco špatně ?" Nadhodil a taky se ušklíbl. ,,Jsou to čtyři měsíce co jsme to nedělali, ano, v tenhle moment děláš něco špatně." Řekl jsem a následně jsem spojil naše rty. Vydobil jsem si vstup do jeho úst a následně započala válka jazyků. Ucítil jsem jeho ruce, jak mi pomalu stahují župan z ramen, takže jsem se, pro jistotu, odtáhl. ,,Lásko, nemůžeme...Však to víš." Řekl jsem poněkud sklesle a on se pousmál. ,,Je mnoho způsobů jak svoji Alfu uspokojit..." Zavrněl a rukou mi sjel k rozkroku, načež jsem tiše zavzdychal. ,,Aki, nemyslím si že je to dobrý nápad..." ,,Tvé tělo říká něco jiného." Řekl a postavil se proti mě na čtyři. ,,Prosím... Nech mě ti udělat dobře." Zakňučel a já překvapeně zamrkal. Takhle se většinou nechová. Nevím jestli je to hormony, nebo mu to prostě chybí, ale zabraňovat mu v tom teď nohodlám. Jen ať se snaží.

Masaru s úsměvem protočil očima a normálně se posadil. ,,Dělej jak myslíš." Prohodil jako nic, ale i tak jsem zahlédl ten plamínek v jeho očích. S úsměvem jsem slezl na zem a vtěsnal se do jeho klína. Sundal jsem z něj župan a promnul mu již napůl vztyčenou chloubu. On jen zaklonil hlavu a tiše zabručel. Mlsně jsem si olízl rty a prstama sjel až k lemu jeho boxerek. Všiml jsem si jak spokojeně a nedočkavě mrská ocasem a nenápadně mě pozoruje. Pomalu jsem mu stáhl jediný kousek oblečení a mírně jsem se pousmál. Začal jsem mu jeho chloubu jemně obsypávat polibky a sem tam jsem ho jen tak lehounce kousl, na což reagoval tichým kňučením. Jakmile byl jeho penis dostatečně vztyčený, celého jsem ho ještě olízl a párkrát promnul, než jsem si ho strčil do úst. Nemám problém s dávicím reflexem, ale i tak mám své hranice, takže se mi do pusy prostě celý nevejde. Masaru je prohnul v zádech a tiše zavzdychal, pak mi věnoval krátký pohled a já začal hýbat hlavou. Mám rád, když si sám určuje rychlost. Ani nevím proč, ale prostě se pak cítím líp, jelikož vím, jak přesně se mu to líbí. Navíc je stejně dost obezřetný a dává si pozor, aby to třeba nepřehnal. Jelikož se mu do toho ale očividně nechtělo, začal jsem ho provokovat svou rychlostí...

Akira zařadil opravdu pomalou rychlost a řekl si, že mě asi dovede k šílenství. Vjel jsem mu rukou do vlasů a přirazil ho téměř až po kořen. Následně jsem si začal určovat vlastní tempo a on spokojeně spolupracoval. Snažil jsem se tak nějak ovládat, ale vůbec to nešlo. Po té době co nic nebylo, jsem během pár minut cítil, že se pomalu, ale jistě, blížím k vrcholu. ,,A-Aki..." Zavrčel jsem a pustil jsem ho, aby svou práci dodělal ručně. On se ale jen nadechl a začal si hrát s mojí špičkou, zatímco mi honil. S trhaným vydechnutím jsem se mu udělal do úst a on to všechno spolikal. ,,Nemusel si to polykat." Řekl jsem udýchaně a pohladil jsem ho po tváři. ,,Chtěl jsem svou odměnu." Řekl s úsměvem a olízl si rty. ,,Můžu ti dát lepší odměnu." Zavrněl jsem a za krk jsem si ho přitáhl do polibku. Mezitím jsem si ho vytáhl na klín a rukou sjel zase k jeho naběhlé chloubě. ,,Teď já..."

Be my Omega✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat