Stále čekám na smrt a ona nikde 😖 no, myslím že jsem vás nechala čekat dost dlouho... Takže tu je slíbená kapitolka ^^
Začal jsem vnímat ve chvíli, kdy jsem ucítil opět pachuť krve v puse. Když jsem se rozkoukal, byl jsem zakouslý v krku své Omegy, která mi věnovala jen němý bolestný výraz...
...
Okey... Je tu někdo kdo se nachytal ? 😅
Vždy píšu za ukončením svých "proslovů " *** ", takže by mě zajímalo, jestli si toho někdo všiml :D Každopádně se nebojte, tohle bych udělat nemohla. Teď se trochu vrátíme v čase a vysvětlíme si pár věcí ^^
****Pohled Celestie*
Když jsem se dozvěděla že Aki zmizel, ihned jsem ho nechala najít. K mému štěstí se to povedlo celkem rychle, jelikož je každý zaměstnanec z Masarovi rodiny ve službě sledován. Ten mrňous se vydal za Harrym, což byl zatraceně špatný nápad. Bylo mi jasný že se něco podělá, takže jsem obvolala pár svých kontaktů a začala s Adriem vymýšlet plán, jak ty dva magory zachránit a nepřijít tak o život. Díky mému velice otrávenému příteli a mé úžasně přesvědčivé povaze, ne, není to naopak, se nám podařilo kontaktovat jednu velice vysoce postavenou osůbku, která nám v tom plánu dost pomohla. Po několika hodinách bylo vše promyšlené a my se vydali na místo. Jedna policejní jednotka se na plac vydala dřív a všechno zajistila, takže my měli volný průchod. ,,Buď opatrná." Řekl Adrien a věnoval mi drobnou pusu. ,,Nápodobně." Řekla jsem s úsměvem a my oba si následně nasadili ochrané helmy. ,, Rozdělte se do skupin a každý dělejte to co máte, jakmile najdete cíl, hlaste to !" Křikl důstojník policejní síly a všichni mu to odkývali. Jsem možná holka a do toho Beta, ale ohánět se se zbraní ještě umím. Harryho sídlo je těžce dostupné a nikdo nevěděl co čekat, ovšem nahrávala nám skutečnost, že Harry měl rád své soukromí a nikoho si většinou do domu nebral, až na své hračky a služebné. To nám v tu chvíli hrozně pomohlo.
Jak řeklo vedení, naše skupiny se rozdělily. Každá skupina byla po deseti lidech. Většinu nás tvořili Omegy, ale každá si prošla speciálním válečným výcvikem. Opravdu jsme nehodlali brát nic na lehkou váhu. Po několika minutách bloudění po jednom zatraceném patře, někdo něco našel. Navedl nás ke dveřím, ze kterých vycházeli děsivé zvuky připomínající vrčení psa a řvoucího člověka. Chvíli jsme váhali jestli tam vtrhnout, přecijen, mohla to být past, nebo něco co by mohlo rozvrátit naše plány. Ovšem pak jsem uslyšela Akirův hlas a nalepila se na dveře. Řval něco na Masara, ale nikdo neslyšel nic kromě vrčení. Moc dobře jsem si všimla výrazu většiny Omeg, nechtělo se jim tam. A i Alfy nevypadly zrovna nadšeně. Z ničeho nic mě ale při Akirovo výkřiku polil studený pot a já bez rozmýšlení vyrazila dveře. Okamžitě jsem baterkou posvítila před sebe a zamrzla jsem v pohybu. Akira se krčil na podlaze celý vyklepaný a nad ním se tyčil Masaru. Byl nahý a celý od krve, jeho oči byly rudé a vypadal jak divoké zvíře, které se chystá sežrat svou oběť. Ani jsem nemusela nic říkat a na Masara zpoza mě vystřelily dvě uspávací šipky, které ho přímo trefily. Masaru se ošil a hlasitě zařval. Akiru nechal Akirou a prudce vystartoval po nás. Naštěstí se nám ho podařilo rychle specifikovat a až na pár škrábanců se nikomu z nás nic nestalo. Masaru dostal totiž dávku uspávadla, kterým se uspávají zvířata nad jednu tunu, tudíž byl tuhý během deseti vteřin. ,,Postarejte se o Masara, Lui, Jerry, zajistěte Harryho. Mou, Yoone, Hanry, prohledejte zbytek. Já se postarám o Akiru a obvolám šéfa !" Rozkázala jsem a všichni začali fungovat. Já doběhla k tomu vyklepanému lišákovi a okamžitě jsem na něj začala mluvit, abych zjistila jak na tom je. ,,C-Cel..." Hlesl tiše a věnoval mi zničený pohled. Ani mi na nic nemusel odpovídat, viděla jsem na něm jak mu je. Pomohla jsem mu se posadit a ihned jsem si ho přitáhla do objetí, ve kterém se mi opět rozplakal. ,,Už bude dobře..." Řekla jsem klidně a pohladila ho ve vlasech. Opravdu mě ničilo vidět ho takhle. Pohledem jsem zabloudila i k černovláskovi, kterého "mý lidi" právě přikryli, svázali a chystali se ho odnést pryč. Nechápala jsem nic a zároveň všechno, bylo to strašně zmatené.
***
Myslím že tohle je lepší zakončení, ne ? 😅
ČTEŠ
Be my Omega✔️
De Todo•omegaverse• •boy x boy• Mocné Alfy jsou na vrcholu žebříčku. Bety mají poměrně jednoduchý život, jelikož si můžou dělat co chtějí. Ale Omegy ? Ty jsou pro Alfy jen kusem hadru. Takhle viděl svět drobný hybridní chlapec, který byl právě onou Omegou...