Pov George
G- Tamta małpa zatrzasnęła nam dr-
C- Raczysz mi powiedzieć kto to był?
G- A tak.. To była moja siostra.
C- CO?! NIE MÓWIŁEŚ ŻE MASZ SIOSTRE!
G- WIEM ŻE NIKOMU NIE MÓWIŁEM. Ale mam teraz większy problem jakbyś nie zauważył.
C- Weź się przesuń, bo ja zaraz z tobą nie wytrzymam.
TO JA SPAŁEM NA WYCIERACZCE A ON SE PODSZEDŁ DO DRZWI I OTWORZYŁ JAKBY NIGDY NIC. Po tym usłyszałem tylko jak Y\N zasunęła się w pokoju. Zaprowadziłem Clay'a do jego tymczasowego pokoju.
Pov Y\N
Zamknęłam się w pokoju bo why not. Jak uciekłam dzisiaj ze szkoły to zdążyłam kupić sobie nowy telefon. Więc po prostu napisałam do Kendal.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ja: STARA CZAISZ CO SIE ODWALA
Kendal: No co się odwala?
Ja: TEN CAŁY DRIM PRZYJECHAŁ
Kendal: IDE DO CIEBIE
----------------------------------------------------------------------------------------------
Długo nie musiałam czekać, o dziwo dosłownie 10 minut później stała pod drzwiami. Poszłam jej otworzyć bo na George'a aktualnie nie ma co liczyć.
Y\N- YOOOOOOOOOOOOOO
K- JESTEM
Y\N- WIEM. WIDZE WŁAŚNIE.
K- IDZIEMY DO CIEBIE BO MAM ZAJEBISTY PLAN.
Poszłyśmy do mnie do pokoju. Kendal zasunęła za nami drzwi.
K- Okej więc...Lubimy wnerwiać ludzi. PRAWDA?
Y\N- No chyba tak.
K- Więc narysujmy taki piękny rysunek hehehe.
Y\N- Co masz na myśli?!
K- Nie udawaj że nie wiesz...
Y\N- NIE
K- ✨JES✨
Nie wygrałabym z nią tej kłótni, więc po prostu zaczęłyśmy rysować... ( jak ktoś nie zrozumiał a myślę że to nie jest do końca jasne one rysują jakiś fan art dnf)
Narysowałam na początku jakieś coś co miało wyglądać jak jakaś cute para. Musiałam upaść aż tak nisko... Kendal miała pokolorować i ogólnie dokończyć resztę, powiem że wyszło jej to nawet ładnie. No cóż żeby dokończyć jej wspaniały plan trzeba było zanieść im to ✨ARCYDZIEŁO✨. Oczywiście to zadanie należało do mnie bo jak zwykle przegrałam w kamień, papier, nożyce.
======================================================================
Koniec rozdziału bo nie chce mi sie pisać
~300 słów~
Rozdział by Ewa :>
CZYTASZ
I see a dreamer / Dream x Reader
RomanceUwaga!!! Książka zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci i kontrowersyjne skróty myślowe, więc jeśli jest to dla ciebie poważny problem, zrezygnuj z czytania. ~Historia bez cenzury, ale inaczej Pisane przez Kredkę i Nutellę + Soplica 'Jest jeszcze...