15

1.2K 58 44
                                    

Pov. Dream


Y\N- No więc jak wracaliśmy z tej imprezy do domu to było zimno i dałeś mi bluzę, potem ci się coś ujebało że chcesz zobaczyć jak to jest mieć makijaż więc dałam ci szminkę.

C- Tak? Ja jakoś pamiętam coś innego...

Y/N- No to źle pamiętasz

C-Taaaa?

Y/N- Nie kurde wiesz 

C-To mogę iść spać?

Y/N- A po co ty się mnie oto pytasz

C- Podsuń dupę bo chce się położyć .

Y/N- A co ty se myślisz? Że ty na łóżku będziesz spać, no ciebie łep boli. Marsz na podłogę.

C- Ej na podłodze to ja już dzisiaj spałem, więc pozwól mi spać na łóżku.

Y/N- No niech ci będzie... Niech stracę.

Rozłożyłem się na niej łóżku bo ma dosyć sporę i no lol zasnąłem.


Pov. Y/N

Ten debil rozłożył mi się na całym łóżku, w sumie to też jestem śpiąca. Ale nie pójdę jeszcze spać bo musze do Kendall zadzwonić i jej opowiedzieć wszystko co się wczoraj odjebało. Poszłam do łazienki by na wszelki nikt mnie nie słyszał, zadzwoniłam do niej 3 razy ale nie odebrała więc napisałam do niej sms.


                      -------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                            12.50 

                                                                                                              Stara kumasz co się odjebało, japierdole ja                                                                                                                se wczoraj wracam  na chatę a tam Georg i                                                                                                                reszta jego ziomków mi kurde za nim                                                                                                                            wyskakują i sto lat czy coś tam śpiewają                                                                                                                       XDD.


                      12.51

O ty kurde, nie pierdol. Czekaj zaraz oddzwonię

 bo widzę że dzwoniłaś 3 razy lol. 

                   -----------------------------------------------------------------------------------------------

Nagle zadzwoniła wreszcie do mnie ta małpa.


K- Tyy opowiadaj dalej.

Y/N- No i kurde później zabrali mnie na jakąś sale nawet nie wiem gdzie bo zakryli mi oczy jakąś maską czy coś, nie wnikam. No i była biba, miałam po ciebie zadzwonić ale zapomniałam.

K- O ty mała szujo, zapomniałaś o mnie.

Y/N- No ale kontynuując, tam biba była prezenty dostałam i przeniosło się to wszystko na chatę. Tylko że w mniejszym gronie tym wiesz ja Wilbur, Georg, Tommy, i CLAY. Najebałam się w 3 dupy, więc to wszystko co robiłam nie mogłam tym zbytnio kontrolować. No i kurde tam coś chyba odwalałam no ale w sumie to beka bo tylko Tomasz nie był pod wpływem bo on ma 17 lat.

K- O lol tyle co ja, a z którego miesiąca jest?

Y/N- Z kwietnia tak samo jak ty lol, czasami zapominam że jesteś młodsza ode mnie prawie o rok.

K- Mmmmm ( a tak wgl to pytanie do was XDD jak wyobrażacie sobie Kendall? Bo w moim zamyśle wygląda tak samo jak Kendall Jenner XDDD) 

Y/N- Dobra, dobra nie podrywaj. Przejdźmy dalej, no i kurde ty kumasz co odwaliłam POCAŁOWAŁAM TEGO CLEYA. 

K- HAHAHAHAHAHSAHHDASHDFUJASCFABU NIE GADAJ FRAWSFI WODĄ SIĘ OBLAŁAM.

Y/N- TO NIE JEST ŚMIESZNE. Ale może być przypał bo to chyba było w salonie, Georg i Wilbur w kuchni siedzieli a nie wiem gdzie Tommy w tym czasie był.

K-Beka z ciebie, jeżeli Tomaszek to widział to BEKA.

Y/N- Możesz mnie nie dobijać? Błagam .


Gadałam z nią jeszcze przez godzinę. Później poszłam do pokoju położyć się spać, ten menel Clay aka Dream jeszcze spał... Więc położyłam się obok niego. Przyznam wyglądał słodko jak spał, znaczy cooo. Wtf nie, nie,nie wyglądał jak menel yhy. Więc ten, położyłam się obok niego i poszłam spać.


Pov. Dream 

Wstałem, popatrzyłem na zegarek była 14. Wstałem z łóżka i poszedłem do salonu gdzie był Tommy, grał w coś na telefonie.


C- EJJ TOMMYY

T- Co?

C- Ty a czy ja dobrze pamiętam, czy mnie Y/N w coś wkręca. Jak wracaliśmy to chyba było ciepło co nie?

T- No i to bardzo, ty kurde w krótkich spodenkach jak opentany latałeś.

C- Ooo, fajnie wiedzieć. A czy odwaliło mi aż tak bardzo że kazałem Y/N zrobić mi makijaż?

T- Nie lol XDDD, a co powiedziała ci że ma twoją bluze bo było zimno jak wracaliśmy i że jej szminkę miałeś bo niby tak ci odwalało że kazałeś się pomalować? XDD

C- Powiedziałeś wszystko dokładnie co mi powiedziała.

T- Typie, mnie nie wkręcisz. Niestety ale w sumie raczej stety nic nie piłem bo jeszcze mam 17 lat i wszystko dokładnie pamiętam. Kiedy Georg i Wilbur poszli do kuchni myśleliście że mnie nie ma w salonie a ja siedziałem na kanapie XDD i wszystko niestety widziałem. Całowaliście się, z chęcią wymazał bym se ten obraz z pamięci no ale cóż. Tylko nie wiem co później się działo, ale raczej nic bo spałeś w salonie na podłodze to tam wiesz, nic więcej się chyba nie działo. 

C- O ty kurde. Nigdy więcej picia alkoholu bo nie tylko odwalam coś i nie pamiętam co się działo. 


--------------------------------------------------------------------------------

721 słów

Rozdział baj gocha pog

Pisze ten rozdział z mini gorączką 38 stopni więc no pogggggggggggggggg

I see a dreamer / Dream x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz