8

1.5K 65 76
                                    


Pov. George

Y\N- EJ MENELU!!

G- Czego się drzesz na pół mieszkania?

Y\N- A dobra już widzę, myślałam że wraz ze swoim KOLEGĄ gdzieś poszliście. A poza tym chcę wam pokazać mój wspaniały rysunek.

G- No nie wiem...

C- POKAŻ!

G- Znowu jakieś bazgroły?

Y\N- Nie tym razem hehe- powiedziała śmiejąc się po tym bardzo podejrzanie, zaczynam się jej powoli bać. Wyciągnęła po tym rękę z kartką w ręce z jakże przepięknym fanartem na którym byłem ja i clay.

G- No powiem ci bardzo śmieszne 

Y\N- WIEM

C- Mimo ze ten rysunek miał mnie obrazić chyba, to jest nawet ładny...

Y\N- Zdaję sobie z tego sprawę właśnie dlatego będzie on wsiał od dzisiaj na lodówce.

G- Y\N! Wychodzisz dziś gdzieś?

Y\N- Zaraz ci powiem. PADALCU JEDEN IDZIEMY GDZIEŚ?

K- RACZEJ NIE BO MUSZE ZARAZ WRACAĆ

Y\N- To ja pewnie pójdę na gofry.

C- GOFRY? NO TO IDZIEMY Z TOBĄ

G- Ja się nigdzie nie wybieram.

C- A chcesz się założyć?

Y\N- Dobra to jak chcecie ze mną iść to już teraz, bo nie mam czasu.

K- Y\N ja już idę bay.

Y\N- Żegnam!

C- Kto to był?

Y\N - That is my psiapsi ( tak wiem perfect English)

C- Okeeeej?

Y\N- A co zazdrosny? XDXDXDXD

C- CO?

Y\N- Co? Dobra ja idę się ogarnąć.

G- Byle szybko


Pov Y\N

Pobiegłam do pokoju, w nim poprawiłam swój ✨MEJKAP✨. Przebrałam się w czarne jeansy i jakąś bluzę, oczywiście nie moją tylko dla George'a z pokoju zabrana hehe. Wróciłam do salonu.

G- Dłużej się nie dało?

Y\N- Normalnie mój rekord. TYLKO 10 MINUT

C- TYLKO?!

Y\N- Zawsze mogło być 30, a teraz ruszać dupy idziemy na gofry!

===Time Skip===

Y\N- Ja poproszę gofra z bitą śmietaną, różową i fioletową posypką, truskawkami, jagodami, polewą czekoladową i wisienką na czubku.

G- Dobrze się czujesz?

C- Ja poproszę gofra z bitą śmietaną.

Y\N- Tylko?!

G- Dla mnie to samo.

Y\N- Wy jacyś chorzy jesteście.

George wyjął telefon z kieszeni  i pokazał mi ekran na którym była karta odwrotności z UNO.

Y\N- Bardzo śmieszne.

G- A żebyś wiedziała.

Y\N- No wszystko fajnie tylko możemy pójść jeszcze do galerii bo musze sobie buty nowe kupić. SPOKOJNIE MAM JUŻ WYBRANE TYLKO WZIĄĆ I ZAPŁACIĆ.

G- Niech ci będzie.


===Time Skip===

Y\N- Ej które brać te zielone czy białe?

G- MÓWIŁAŚ ŻE JUŻ MASZ WYBRANE

C- Te zielone są spoko.

Y\N- Też tak myślę i właśnie dlatego kupie właśnie te xD.

Zapłaciłam za te buty przy kasie i poszliśmy do domu. Jako że było już ciemno odpadało pójście do maczka :'( Więc zostaliśmy w domu i oglądaliśmy jakąś bajkę na telewizorze. George w połowie stwierdził że pójdzie do sklepu po jakieś żarełko na następny dzień, więc zostałam sama ze słynnym zielonym blobem (xD).

C- Dalej mnie zastanawia dlaczego George nigdy nie powiedział że ma siostre.

Y\N- Nie powinno cię to zdziwić ale jesteście na tyle rozpoznawalni że ludzie mogli by kojarzyć i mnie z YT a on nie chciał żeby ludzie przyjaźnili się ze mną tylko dlatego że mam popularnego brata, i chyba sam rozumiesz.

C- A no to już teraz rozumiem. A z ciekawości pytam ile masz lat?

Y\N- No 18. 

C- Aha. A George też coś wspominał że nagrywasz coś na yt to prawda?

Y\N- Jakieś coś na pewno.

C- A co dokładnie?

Y\N- A CO JA MOGĘ NAGRYWAĆ? NO OCZYWIŚCIE ŻE MINECRAFT XDXDXD.

C- Logiczne xD.

Rozmawialiśmy sobie jeszcze tak dłuższą chwilę, aż nie stwierdziłam że pójdę spać. Spojrzałam na zegarek była 21, George powinien niedługo wrócić ze sklepu więc dałam dla DRIMA (hehe) jakiś koc i poszłam spać. 

==================================================================

Tutaj koniec rozdziału 

Napisany przez nas obie hehe (ALE W WIĘKOSZCI PRZEZEMNIE  POZDRAWIA GOCHA KTÓRA TO WŁAŚNIE CZYTA BO PISAŁYŚMY TO W SZKOLE I EXEMIUSZ TO PRZPISYWAŁ HIHII) 

~540 słów~

I see a dreamer / Dream x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz