26

1K 59 146
                                    

Ok chce być oryginalna i dydykować czy coś tam ten rozdział moim cudownym przyjaciółkom żeby były ze mnie dumne czy coś. Dydykuje to drugiej autorce tej cudownej książki i dla mojej kochanej Soplicy golombRonVoldemort   no i dla Jakisfajnyananas   Pog. Pozdrawiam z rodzinką ( tak to ja Gocha)

Pov. Y/N
Gdy dojechaliśmy moim cudownym oczom ukazał się widok jakże cudownego domu na jakże cudownym osiedlu. Nie no ale w sumie to nawet ładny był ten dom. Wysiadłam z samochodu.

Y/N: Gdzie my jesteśmy ?

C: No pod domem

Y/N: To ja wiem, ale pod czyim domem.

N: Moim i Claya

Y/N: Aha? A tak w ogóle to po co ja tu przyjechałam?

G: Później ci powiem

C: Czy ja o czymś nie wiem?

N: Tak

C: Okej?

Y/N: To może wejdźmy do tego dOmU a nie stoimy jak debile.

C: Dobry pomysł.

Powiedział Clay po czym otworzył drzwi kluczem i zaprosił do środka.

Y/N: To gdzie ja mam spać ?

C: Mmmm ze mną

N/G: SHIIIIPPPP

Y/N: No was łep boli, ciebie Clay najbardziej . Już kilka razy z tobą spałam i to mi wystarczy, nie miałam w ogóle dostępu do kordły.

N: Ale poważnie bo jest tylko 1 pokój do spania, musicie zagrać w papier kamień nożyce by wylosować kto w nim śpi. Przegrany śpi u mnie lub u Claya w pokoju.

G: NO JAK PRZEGRAM TO NAPEWNO U CLAYA NIE CHCE SPAĆ.

N: No to będziesz mógł u mnie, no problemo.

Y/N: Mi to w sumie obojętne gdzie będę spać. Ale wolała bym jednak w tym pokoju.

G: DOBRA BEZ OWIJANIA W BAWEŁNE KTO GDZIE ŚPI.

Y/N: To zagrajmy w papier kamień nożyce.

Zagraliśmy NO I KURDE PRZEGRAŁAM BOŻE JESTEM DEBILEM.

G:HAHAHA

Y/N: EJ TO BYŁO NIE FER, GRAMY JESZCZE RAZ.

G: NIE HEHEHEH

Powiedział Georg po czym pobiegł do tamtego pokoju i położył na łóżko swoją walizkę.

Y/N: ZACHOWUJESZ SIE JAK DZIECKO

G: NO BO NIM JESTEM, TY TEŻ.

Y/N: NIE PRAWDA, MAM JUŻ 18 LAT.

G: A JA 24.

Y/N: Nie śmieszne.

G: A dla mnie tak

Y/N: No dobra to teraz pytanie, z kim ja mam spać.

N: Nie wiem

Y/N: Kto ma większe łóżko?

N: Clay

Y/N: Ugh.. No to śpię u Claya.

C: WTF czemu

Y/N: No bo masz większe łóżko, a teraz elo pokaż mi gdzie masz pokój bo muszę się rozpakować. Ale jeszcze przed tym mam pytanie, na ile ja tu jestem.

I see a dreamer / Dream x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz