Pov. Y/N
Ogółem to beka bo za godzinę robimy tego live, musze się ogarnąć by nie wyjść na debila którym w sumie jestem no ale ok. Pobiegłam do pokoju, była 17 więc o 18 zrobimy tego "live", nałożyłam multum tapety by wyglądać jak najpiękniej mimo że i bez niej jestem przepiękna (heheh). Wyciągnęłam z szafy czarny top na ramiączkach, czarną dżinsową spódnice i moją ukochaną rozsuwaną szarą bluzę. Lol nienawidzę spódniczek bo są fest nie wygodne no ale cóż jak to było "za urodę trzeba płacić", przebrałam się i pobiegłam do pokoju Georga.
G- A coś ty się tak odjebała
Y/N- No przecież muszę jakoś się prezentować. Zwykle chodzę w twoich bluzach i dresach więc w sumie to się nie dziwie twojej reakcji.
G- Aha
Y/N- No to kiedy ten live?
C- Za 5 minut- powiedział Clay wchodząc do pokoju.
Y/N- Kox, to może mi się uda jeszcze zrobić zupkę chińską hihihi.
G- Błagam zostaw te zupki chińskie.
Y/N- Nie hehehe
Powiedziałam i pobiegłam do kuchni, wyjęłam opakowanie zupki chińskiej ( tutaj nie będę się rozpisywać jak zupkę robiła bo każdy wie jak się robi XDD ja to nie Adam Mickiewicz co się o bigosie rozpisuje). Gdy zrobiłam pobiegłam do pokoju Georga, który już o dziwo robił live.
Y/N- Ej to gdzie ja mam usiąść.
G- Masz tutaj ci krzesło postawiłem
Y/N- Pog
Lol w sumie to nie ogarniałam co się dzieje, usiadłam przy krześle i lampiłam się na ekran komputera czytając co ludzi piszą na czacie.
G- Em a to jest moja siostra Y/N
Y/N- Hej?
C- Ej mam pomysł pograjmy w Bed Warsy, o ile Y/N umie w nie grać.
Y/N- I ty się jeszcze pytasz? Jestem koxem w te grę. Czekajcie tylko pójdę po laptop.
G- Ten no a wy czat możecie zadawać pytania czy coś?
Poszłam po laptop do pokoju, po chwili wróciłam do pokoju Georga.
C- "Ile Y/N ma lat"
Y/N- Um.. Mam 18 lat
G- Dobra no to co, gramy?
Graliśmy w Bed Warsy przez kolejną godzinę, atmosfera się rozluźniła. Miedzy czasie George zamówił pizzę. Gdy skończyliśmy grać idealnie przyszła nam Pizza.
G- Ooo Pizza przyszła, czekajcie idę odebrać- powiedział po czym wyszedł z pokoju.
C- "Czy Y/N ma chłopaka"
Y/N- WTF XDDDD CO TO ZA PYTANIE XDD
C- Tak, mnie.
Y/N- PRZEPRASZAM BARDZO WYPRASZAM SE TO, PRĘDZEJ BĘDE Z FREDEM NIŻ Z TOBĄ XDDD.
C- Skąd wiesz?- powiedział robiąc dosłownie minę pedofila.
C- A tak w ogóle to kto to jest ten Fred?
Y/N- RoMeO
C- Nie zbyt mi to coś mówi.
Y/N- Typ który mnie podwoził do szkoły, w sumie zadawałam się z nim tylko dlatego że mnie podwoził do szkoły i dlatego że miał fajne auto.
C- Ja też cię mogę podwozić do szkoły
Y/N- To ty masz prawko?
C- TAK XDDDD
Y/N- Kox, ja jestem zbyt leniwa żeby sobie wyrobić. Ale chyba będę zmuszona sobie je zrobić bo nie mam jak do szkoły dojeżdżać.
C- Ale teraz i tak chyba zostały 2 tygodnie do wakacji
Y/N- No, więc wyjebka teraz.
C- Bruth no ale w z drugiej strony teraz jest fajnie no bo patrz jak wyrobisz prawko na wakacje to kurde na zachodziki słońca można se gdzieś jeździć.
Y/N- Niby tak, ale i tak jestem za leniwa.
G- MAM PIZZE- powiedział George wchodząc do pokoju z 2 opakowaniami Pizzy.
------------------------------------------------------------------------------
532 słowa
Rozdział baj Gocha więc może być sporo błędów XDDD.
CZYTASZ
I see a dreamer / Dream x Reader
RomanceUwaga!!! Książka zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci i kontrowersyjne skróty myślowe, więc jeśli jest to dla ciebie poważny problem, zrezygnuj z czytania. ~Historia bez cenzury, ale inaczej Pisane przez Kredkę i Nutellę + Soplica 'Jest jeszcze...