37.

2.2K 174 16
                                    

Ahoj Všichni! (:
Díl je věnovaný Kačce Kraifové, protože ona je prostě úžaná (: !

Večer jsme tedy prožili ve třech. Vůbec mi to nevadilo. Nevadilo to ani Scar, ale Calum vypadal jako hromádka neštěstí.

„Vidíš? Nechce mě tu" řekla Scar když jsme se chystaly čistit zuby v koupelně.

„Vždyť sám řekl, ať zůstaneš..."

„Já vím, ale..."

„...Ale?"

„Celý večer nemluví"
To je pravda. Že by to doopravdy bylo kvůli Scar? A pozval ji tu jen ze slušnosti? Chtěl snad být se mnou sám?

„Neřeš to.." Poznamenala jsem, když jsem odcházela z koupelny do pokoje.

Chvíli jsme ještě společně ponocovali, ale pak se strhla krize kdo s kým bude spát, protože v pokoji byla momentálně jedna matrace a naše dvojlůžková postel. Věděla jsem jak je Scar zamilovaná do Caluma, ale taky jsem věděla, že on k ní nic necítí. Nebo...cítí? Chci, aby k sobě něco cítili navzájem. Tak moc si přeju, aby byli aspoň oni dva štastní.

„Já půjdu na matraci" oznámila jsem a podívala jsem se na oba dva.

Scar se usmála děkovným pohledem, ale Calum protestoval.

„Jsi tu doma, nemůžeš spát na zemi! Na zem půjdu já"

„Ne tak to ne. Jsi host a já nenechám spát hosty na matraci"

„Ale-„

„-Žádné ale!" skočila jsem mu do řeči „ prostě spím tady" sedla jsem si na matraci.

Scarlet se jen usmívala, protože je jasné, že chtěla spát vedle Caluma. Calum jen povzdechl a já zhasla světlo. Všichni jsme ulehli do postelí, já na matraci a snažili se usnout.

Chvíli se Calum. Nebo Scar nějak převalovali, ale za chvíli bylo ticho. Usoudila jsem, že už spí, ale já nemohla usnout. Přepadaly mě myšlenky na Ashe.

Neustále jsem sledovala hodiny a mohla tak vidět čísla, které se tak rychle měnily. Za chvíli byly dvě hodiny ráno a já pořád nespala. Prostě to nešlo. První noc bez něj. Bez jeho teplého milujícího objetí. Strašně mi chybí.

Párkrát se ještě převalím na matraci, ve snaze najít to nejlepší místo na usnutí, ale nedaří se. Možná by malá večerní, vlastně už ranní, procházka neuškodila. Potichu jsem se zvedla a přitom jsem se dívala na ty dva, abych je nevzbudila. Calum měl ruce obmotané okolo Scar, která se i ze spánku usmívala. Že by mezi nimi konečně už přeskočila jiskra? Přeju jim to.

Vzala jsem si mobil, abych si posvítila na cestu. Nakonec, jsme usoudila, že si sednu na lavičku, která je na zahradě.

Hned jak jsem si sedla, zapnula jsem mobil a napsala jsem Ashovi SMSku.

Chybíš mi, první noc bez tebe je hrozná. Bože, tak strašně mi chybíš. Jsou tady už 2 hodiny ráno a já pořád bez tebe nemůžu usnout. Nejde to. 2:08

Jen jsem ji odeslala a někdo si ke mně přisedl na lavičku. Byl to Calum.

„Co tady prosím tě děláš?" přehodil, přese mě deku, kterou přinesl s sebou.

„Nevím, nemůžu usnout. Všechny ty myšlenky na něj mě přepadají" odpovím do prázdna „Nechtěla jsem tě vzbudit"

„Já nespal"

„Aha" odmlčela jsem se „co Scar?" usmála jsem se.

„Co chceš vědět? Je mi s ní dobře, stejně jako s tebou"

„Ale jinak dobře, že?"

„Jo"

„Proč s ní nejsi?"

„Bojím se"

„Čeho?"

„Odmítnutí"

„Calume, ona tě chce, čeká jen na tebe" usmála jsem se „Nebo je v tom někdo jiný?"

„Byl..."

„Kdo?" znejistila jsem.

„Ty" řekl klidně a poškrábal se na zátylku „ale pochopil jsem, že miluješ Ashe a čekáš s ním dítě"

usmál se „nikdy bych nerozbil rodinu. Mám tě rád, ale tohle bych nikdy neudělal"

Usmála jsem se a hlavu jsem položila na jeho rameno. „Taky tě mám ráda, nechci tě ztratit. Pomáháš mi."

„Nechápu, jak tě tu mohl nechat samotnou" zakroutil hlavou.

V tom mi zavibroval mobil. Ash odepsal. Hned jsem si to přečetla.

To bude dobrý. My se tu máme naprosto skvěle. Pokouším se Tiffani zase dostat do normální nálady :). Miluju tě. 2:24

Miluju tě :) 2:25

„Ash?"

„Jo" usmála jsem se „ úplně jsem zapomněla, že je tam s Tiffani"

„Bože Calume, tak mi chybí" Zabořila jsem hlavu do jeho ramene.

„Rozumím ti, ani nevíš, jak mi chybí Mickey" odmlčel se „dal bych cokoli, za jediný den s ním" přejel si rukou po tváři. Asi zahnal slzy. „Chci, aby to bylo jako za starých časů, já, Ash, Mickey a Luke. Všechno by bylo jinak."

„Asi ano..."

„Pojď spát" popohnal mě.

„Řekni ji to" skočila jsem mu do řeči.

„Co?"

„To co k ní opravdu cítíš"usmála jsem se a bez dalších slov jsme oba odešli.

Školu jsme všichni přežili ve zradí. Nebylo nic zvláštního. Calum a Scar se snažili, aby mi bylo líp.

Na obědě jsem si sedla jen se Scar, protože Cal na oběd nešel, říkal, že něco má. Nevěděla jsem co, asi to nebylo důležité, každopádně mi řekl, ať se za ním potom stavím.

„Tak co?" zeptala jsem se natěšeně.

„Co? Co?" ušklíbla se Scar.

„Víš moc dobře, co myslím" Jemně jsem do ní pod stolem kopla nohou.

„Myslíš Caluma?" začervenala se.

„Jo ano přesně jeho" přikývla jsem.

„ Jiskra přeskočila" usmála se „k ránu jsem se probudila, ty jsi ještě spala. Neprobudila jsem se sama, ale probudil mě Calum. Hladil mě po zádech a díval se mi do očí. Prostě jsem se jen otočila a dívala se na něj. Po nějaké té chvíli mi řekl, že mě miluje." Byla rudá jak rajče.

„Takže?"

„Pak mě dlouze políbil" zasněně se kousla do rtu „bylo to něco úžasného. Bože já ho tak miluju" zasmála se.

„Bože Scar! Jsem ráda! Strašně moc. Calum je" NEJLEPŠÍ...tohle jsem ale říct nemohla „budeš se s ním mít dobře" rychle jsem větu dokončila jinak.

„Já vím! Je nejlepší!" usmála se. „ještě jednou promiň za včerejšek..."

Pokrčila jsem obočí. Nevěděla jsem, o čem mluví.

„Za to jak jsem si myslela, že něco máš s Calem"

„Jo, aha. Nech to plavat" usmála jsem se.

Votes? (:
Tak co?
Co si myslíte o Scar a Calovi? :O
Myslíte že jim to vydrží?
A Co Mel? Jak to bude zvládat bez Ashe? :O
Těším se na vaše názory v komentářích! (:
LOVE YOU **

Trust Me...Where stories live. Discover now